Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45v eronnut mies, tulot 10ke/kk, liikunnallinen. Nyt ymmärrän millaista on nuorella kauniilla naisella deittailu.

Vierailija
28.02.2020 |

Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :(

Luulitko ystävällisyyttäni ja kohteliaisuuttani kiinnostukseksi?

Eräässä elämän vaiheessa olin useamman kerran sängyssä köyhän, itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja hänkin alkoi luulla liikoja itsestään. Tosi ikävää.

Kuule kyllä ihan olen loppuun asti nämä jutut katsonut, ei pelkoa että olisi väärinymmärryksiä. AP

Mjooh. No, onnea.

Vierailija
22/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itseäsi täynnä

Eikö ole varaakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.

TJ tai muu vastaava "miehekäs" työ on minulle turnoff. M43

Win-win tilanne siis, koska kumpikaan meistä ei ole kiinnostunut toisistamme.

Vierailija
24/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta: kumma tämä nykymaailma

mies52v

Vierailija
25/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itseäsi täynnä

Eikö ole varaakin?

No tuntuu olevan , siis varaa 😂 öitä 💖

Vierailija
26/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule Hondurasis on ne komeimmat naiset!

Vierailija
27/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mies samassa kategoriassa kuin sä ap, mut rahaa vielä enemmän ja tilanne oli 10v sitten. Ei mies koskaan maininnut jonoa ovensa takana. Into pinkeänä oli mun perään 😂

Vierailija
28/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne suunnilleen samalla kuukausipalkalla. Hyvin riittäisi vientiä ja treffikutsujakin olisi, mutta tällä hetkellä ei ole halua sitoutua. Tarjonta ei ole ollut itseäni miellyttävää, joten olen tyytynyt skippailuun. Aika on rahaa eikä sitä halua huvikseen tuhlata.

Vierailija
29/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä rikkaampiaki

Terv. Misu

Want money

Mielenkiintoinen kysymys on että missä tuloluokassa tuloilla alkaa olla selvästi kiinnostavuutta parantava vaikutus.

Niinkin vähän kuin 5k€/ kk näyttää riittävän. Lyhyt ja hiukan ylipainoinen mies, 40+.

Vierailija
30/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjältä kuulostaa elämäsi: tärkeää hyvät tulot ja huomio naisilta. Surullista ap.

Vierailija
31/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.

Kuka 50v mies puhuu pillun saannista? Ei ainakaan sellainen joka sitä oikeasti saa.

Vierailija
32/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin uskoa.

Olen eronnut, 2 lasta, perusduunari, käyn paljon treffeillä. Ehkä 5 v sitten alkoi tulemaan näitä 40+ miehiä enemmän, jotka halusi seksiä, mutta ei sitoutumista.

Jälkikäteen pari on urputtanut mulla on vientiä ilman sinuakin.

Itselläni on raha-asiat siinä jamassa, riittää, mutta ei ole liikaa. Joudun tekemään paljon extrajuttuja, jotka ovat ok.

Mutta en kaipaa elättäjää, maksajaa, kuskaajaan,

Haluan tasapuolisen suhteen, jossa on hyvä olla. Siihen kelpaa ihan tavallinen duunarikin.

Helsingissä voi niin paljon tehdä asioita halvalla tai jopa ilmaiseksi.

Vierailija
33/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10ke? Kekälettä? Kerppua? Kenkää? Tuhannen lyhenne ei ole k.

Vierailija
34/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen joka eroaa hyvätuloisesta miehestä yllättyy millaisen nuoren kissan exä saa

Ihan syystä siitä miehestä on erottu.. hyvät elarit on pois siltä kissalta.

Vierailija
35/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te kaikki tiedätte muiden tulot? Katsotteko kaikkien tuttujenne verotiedot? Oletatteko deittikumppanienne käyvän tutkimassa tietonne vai ilmoitatteko ne itse etukäteen?

Minulla ei ole tarkkaa käsitystä edes läheisimpien ystävieni tuloista, vain se, mitä voin ammatin perusteella päätellä. En ole koskaan tiennyt edes seurustelukumppanieni tarkkaa palkkaa.

Jos tulot näkyisivät Tinder-profiilissa tai mies niitä jotenkin mainostaisi, olisi se minulle turn off. Toivon, että mies tulee omillaan toimeen ja että pystymme tekemään samoja asioita niin, että kummankaan ei tarvitse maksaa toisen puolesta, mutta mitään tämän enempää en toivo enkä oleta, en oikeastaan edes halua.

Omat vuosituloni ovat 50 000 euroa, ja mielestäni tämä on juuri sen verran, kuin mitä normaalin palkansaajan on hyvä tienata. Vähemmällä joutuu miettimään arjen valintoja ja enempi tekee ylimieliseksi.

Vierailija
36/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani luulin, että ap on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa. Ja että ap:n pääkopassa on muutenkin sen verran vikaa, että luulee nyt olevansa nuori nainen, eikä seniori-ikää lähestyvä.

Vierailija
37/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä rikkaampiaki

Terv. Misu

Want money

Mielenkiintoinen kysymys on että missä tuloluokassa tuloilla alkaa olla selvästi kiinnostavuutta parantava vaikutus.

Niinkin vähän kuin 5k€/ kk näyttää riittävän. Lyhyt ja hiukan ylipainoinen mies, 40+.

Erikoista. Tässä maassa kun nainen pääsee helposti noihin ansioihin ihan itsekin. Ehkä sulla on jotain muita hyviä puolia kuitenkin.

Mutta joo. Naisella on tosiaan toisin. Itse olen kropaltani fitness, tuloiltani ylimmässä kymmenyksessä (mikä ei sekään mitään erikoista vaadi) ja luonteeltanikin kaikkea mukavaa ja miellyttävää, mutta kasvoiltani kun en ole mikään kedon kaunein kukkanen niin aika rauhassa olen saanut olla.

Vierailija
38/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.

TJ tai muu vastaava "miehekäs" työ on minulle turnoff. M43

Tämä on varmaan oksettavinta, mitä tulen lukemaan tänään. 

Vierailija
39/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.

U.L.In päiväuni 😂

Vierailija
40/104 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kalliimpiin maksullisiin naisiin on sinulla nykyään varaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän