Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45v eronnut mies, tulot 10ke/kk, liikunnallinen. Nyt ymmärrän millaista on nuorella kauniilla naisella deittailu.

Vierailija
28.02.2020 |

Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseäsi täynnä

Vierailija
2/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen joka eroaa hyvätuloisesta miehestä yllättyy millaisen nuoren kissan exä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin hauska. Mitä sä täällä sitten teet perjantai-iltan etkä oo superkuumilla deiteillä.

Vierailija
4/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo tuo sun 10€ tuntipalkka kovin kummoinen.

Zinc

Vierailija
5/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä rikkaampiaki

Terv. Misu

Want money

Vierailija
6/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot niin hauska. Mitä sä täällä sitten teet perjantai-iltan etkä oo superkuumilla deiteillä.

Onko kaikki superkuumat naiset joka ilta deittailemassa?

Vierailija
7/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin ap:lla. Erona vaan että tulot 5k€/kk. Silti naisia jonoksi asti.

Vierailija
8/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, ja varmasti imartelevaa pitkän parisuhteen, ja eron jälkeen.

Vierailija
9/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen joka eroaa hyvätuloisesta miehestä yllättyy millaisen nuoren kissan exä saa

Kuinka moni näistä nuorista yllättyy millainen "helmi" miehestä kuoriutuukaan?

Vierailija
10/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä rikkaampiaki

Terv. Misu

Want money

Mielenkiintoinen kysymys on että missä tuloluokassa tuloilla alkaa olla selvästi kiinnostavuutta parantava vaikutus.

Vierailija
11/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.

Vierailija
12/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ees deittaile kun oot täällä. Joku painanut sulle sydäntä ja sä luulet että on kauhee vienti. Todellinen vienti mitataan vasta kun alat sen deittailun ja poistut av-palstalta.

Nuoret mimmit voi sitten käyttää hyväkseen joten pidä varasi.

Vierailija
13/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma kuin ap:lla. Erona vaan että tulot 5k€/kk. Silti naisia jonoksi asti.

Eli jo 5k riittää. 

Vierailija
14/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.

TJ tai muu vastaava "miehekäs" työ on minulle turnoff. M43

Vierailija
15/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.

Vierailija
16/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.

Sama juttu, luulin että olisi vaikeaa vanhana :) Samanlainen mies M49.

Vierailija
17/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

Luulitko ystävällisyyttäni ja kohteliaisuuttani kiinnostukseksi?

Eräässä elämän vaiheessa olin useamman kerran sängyssä köyhän, itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja hänkin alkoi luulla liikoja itsestään. Tosi ikävää.

Vierailija
18/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon rouvalle melaa en mä muuta. Ja nuoren rakastajan.

Vierailija
19/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :(

Luulitko ystävällisyyttäni ja kohteliaisuuttani kiinnostukseksi?

Eräässä elämän vaiheessa olin useamman kerran sängyssä köyhän, itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja hänkin alkoi luulla liikoja itsestään. Tosi ikävää.

Kuule kyllä ihan olen loppuun asti nämä jutut katsonut, ei pelkoa että olisi väärinymmärryksiä. AP

Vierailija
20/104 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua ahdista olla se "toinen mies", joka on ällöttävä mutta joka tarjoaa hyvät taloudelliset mahdollisuudet viettää aikaa sen oikean, nuoren, miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan