Olen 45v eronnut mies, tulot 10ke/kk, liikunnallinen. Nyt ymmärrän millaista on nuorella kauniilla naisella deittailu.
Puolitutut naiset antavat ymmärtää somessa että kiinnostaisi tutustua paremmin. Aloitteita kun käyn asiakaspalaverissa firman vapaat naiset viestittävät olevansa vapaita. Kun vien tyttöä harrastukseen eronneet tytön kaverien äidit lähestyvät. Tinderissä tulee mätsejä naisilta alkaen 30v.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista näissä olen isomassinen setämies ja kaikki 20wee misut odottaa mua pllu märkänä on se, että mistä ne tietää sinut kun kerta ei tarvitse Tinderissä itseään mainostaa?
Menettely te johonkin baariin ja misut alkaa teille pikkuhousujaan heittämään, vai miten Tämä oikein tapahtuu.Kun minä tunnen muutaman oikeasti tuommoisen miehen ja kyllä ne saa ihan rauhassa olla. Outoa
Minä kanssa tunnen muutaman tommosen, ja yksi niistä asui saman katon alla eikä ne kyllä AV-palstalla aikaansa vietä, eivät edes tiedä, mikä AV-palsta on
Palsta-ui ui n märkä päiväuni, joka ei koskaan toteudu
Elämä on kohdellut minua hyvin, en ole koskaan antanut muiden ihmisten määritellä sitä, kuinka hyvin olen elämäni elänyt. Osaan arvostaa itseäni ja niiden asioiden perusteella mitä olen, en työni tai muiden ihmisten kiinnostuksen perusteella.
Löysin myös elämäni rakkauden, rakkaani saa minut nauramaan, tuntemaan oloni rakastetuksi ja turvalliseksi. Minä tuon hänen elämäänsä iloa ja hyvyyttä. Tasapainoinen, hyvä elämä ja rakastettu, sain enemmän kuin uskalsin toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v kahdesti eronnut liikunnallinen, hoikka tj nainen. Somessa ja jopa firman liityvien tapaamisten jälkeen miehet (varatutkin) osoittavat kiinnostustaan. Olen lapseton ja en ole Tinderissä, koska tarjontaa on enemmän kuin edes kiinnostaa. Mikä teitä miehiä vaivaa? Kiihottaaako se, että en ole kiinnostunut? Kaksi pitkähköä parisuhdetta riitti, kiitos.
Mistä tulkitset, että sinusta ollaan kiinnostuneita? Saatko suoria ehdotuksia/treffikutsuja? Olen vähän nuorempi hoikka nätti nainen melko miesvaltaisella alalla. Firman miehet ja asiakkaat on minullekin hyvin ystävällisiä, availee ovia, kaataa kahvia, toistelee nimeä, tanssittaa pikkujouluissa ym, hymyilee ja vitsailee, keskustelee syvällisempiä. Olen tulkinnut tämän tavalliseksi ystävällisyydeksi kollegaa kohtaan. Olenkohan tulkinnut väärin vai en?
Tottakai on naisia jotka ovat rahan perään, tämä ei nyt ollut mikään uutinen.
Tapasin pari kertaa ap:n kaltaista hyväpalkkaista miestä. Oli hieno auto ja rahaa tuntui riittävän.
Tajusin hyvin pian mikä tyhjäpää tämä mies oli. Raha ja huomiohakuisuus oli niin vahvoina hänellä.
Lopetin tapailun siihen.
Nyt seurustelen onnellisesti miehen kanssa jolla tavallinen työ, palkka ja elämänarvot kohdillaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista näissä olen isomassinen setämies ja kaikki 20wee misut odottaa mua pllu märkänä on se, että mistä ne tietää sinut kun kerta ei tarvitse Tinderissä itseään mainostaa?
Menettely te johonkin baariin ja misut alkaa teille pikkuhousujaan heittämään, vai miten Tämä oikein tapahtuu.Kun minä tunnen muutaman oikeasti tuommoisen miehen ja kyllä ne saa ihan rauhassa olla. Outoa
Baarissa saa olla rauhassa, vain ne jotka tuntee jotakin kautta kiinnostuvat. Nimim Samanlainen tilanne
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pari kertaa ap:n kaltaista hyväpalkkaista miestä. Oli hieno auto ja rahaa tuntui riittävän.
Tajusin hyvin pian mikä tyhjäpää tämä mies oli. Raha ja huomiohakuisuus oli niin vahvoina hänellä.
Lopetin tapailun siihen.
Nyt seurustelen onnellisesti miehen kanssa jolla tavallinen työ, palkka ja elämänarvot kohdillaan :)
Tapailit kerran rikasta kusipäätä. Päättelit siitä että kaikki rikkaat on kusipäitä :)
Tästä syystä en aio mennä enää parisuhteeseen ja hankin lapsen yksin. Olen 36vuotias nainen.
Sinkkumarkkinoilla 40% on kolmekymppisiä miehiä jotka ei halua sitoutua /parisuhdetta , 40 % ap:n kaltaisia 35-45v miehiä jotka etsii nuorempia tai ei halua sitoutua /parisuhdetta ja sitten se 20-% joka voisi haluta sitoutua tai parisuhteen, siitä ehkä 8% on potentiaalista tavaraa joten todella hyvä tuuri pitäisi olla sen 8% kohtaamiseen (12% syrjäytynyt, päihdeongelma, elämänhallintaongelma tms)
Ikäisiäni ja nelikymppisiä eronneita miehiä kiinnostaa vain p llu ja itsensä toteuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä en aio mennä enää parisuhteeseen ja hankin lapsen yksin. Olen 36vuotias nainen.
Sinkkumarkkinoilla 40% on kolmekymppisiä miehiä jotka ei halua sitoutua /parisuhdetta , 40 % ap:n kaltaisia 35-45v miehiä jotka etsii nuorempia tai ei halua sitoutua /parisuhdetta ja sitten se 20-% joka voisi haluta sitoutua tai parisuhteen, siitä ehkä 8% on potentiaalista tavaraa joten todella hyvä tuuri pitäisi olla sen 8% kohtaamiseen (12% syrjäytynyt, päihdeongelma, elämänhallintaongelma tms)
Ikäisiäni ja nelikymppisiä eronneita miehiä kiinnostaa vain p llu ja itsensä toteuttaminen.
Olet väärässä. Suurinta osaa miehistä kiinnostaa ainoastaan a) minä itse b)itsensä toteuttaminen c) minun krpä
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kohdellut minua hyvin, en ole koskaan antanut muiden ihmisten määritellä sitä, kuinka hyvin olen elämäni elänyt. Osaan arvostaa itseäni ja niiden asioiden perusteella mitä olen, en työni tai muiden ihmisten kiinnostuksen perusteella.
Löysin myös elämäni rakkauden, rakkaani saa minut nauramaan, tuntemaan oloni rakastetuksi ja turvalliseksi. Minä tuon hänen elämäänsä iloa ja hyvyyttä. Tasapainoinen, hyvä elämä ja rakastettu, sain enemmän kuin uskalsin toivoa.
Ihana viesti, kiitos tästä oikeasti helmestä muiden inhottavien viestien joukossa.
Eikai 120 000€ vuositulot nyt ole edes paljon? Ethän sä ole kuin korkeintaan varakas
No ei sinusta nyt kuitenkaan saa komeaa 2kymppisestä tai edes 3kymppistä. Olet kuitenkin keski-ikäinen ukko. Ja rahalla saa joten muista että ilman varallisuutta sinua ei huolisi kukaan nuori nainen. Olisi varmasti kiva pärjätä omana itsenään mutta todellisuus on ettet kelpaisi ilman rahaa. Nyt vaan tahkoamaan lisää rahaa niin voit vielä 6kymppisenä saada nuoria pimuja. Tosin ne panee selän takana salaa nuoria miehiä mutta tuskin se sinua haittaa koska se on vain elämää. Saat jotain kun annat jotain.
Jännä juttu että nykyään keski-ikäiset miehet pitää saavutuksena sitä että nuoret naiset haluaa heitä rahan takia. Tietävät siis itsekin että ovat kiinnostavia vain siksi että on rahaa. Aika noloa. Mutta ei ole pois minulta joten siitä vaan.
Katso peiliin ja häpeä. Rahalla leveily karkottaa fiksut naiset. Parempi tottua vain omaan käteen loser!
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä. Itsellä tulot 300-500 k€ / vuosi, ikää kohta 50 ja ikinä ei pesää ole ollut tarjolla niin paljon kuin nykyisin, alkaen ikäryhmästä 20+. Eikä tunnu haittaavan, että olen naimisissa, tarjokkaita rouvaksi rouvan paikalle näyttää olevan. Tavallaan tämä on lohdullista, ikinä joskus nuorena poikasena en olisi uskonut, että pillun saanti voi ioskus vuosikymmeniä myöhemmin ”vanhana” olla tätä. Ja otan kyllä vastaan sen, mitä tarjotaan.
Normaali 20+v nainen ei huoli ikäistäsi pappaa, muuten kuin rahasta, joten onko tuo nyt kehumisen arvoinen paikka?? Ulkonäön puolesta häviät 20-30v miehelle 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma kuin ap:lla. Erona vaan että tulot 5k€/kk. Silti naisia jonoksi asti.
Minulla on itsellä 5k€/kk, en tarvitse siihen miestä.
Itse olen 35v ja Suomen 50 rikkaimman listalla. Kaikkea on ja naista kaatuu kun heinää. Biletän tosin Keski-Euroopassa enkä täällä junttien plävessä. Halusin vain sanoa, että ap ja muut pikkurahoillaan elvistelevät voivat jatkaa säälittävää touhuaan. Ikinä ette pääse tasolleni missään muodossa. Ai niin sellaista naista ei löydy, jota en saisi.
Hyvin ymmärrät. Molemmilta halutaan yhtä asiaa ja muuten pidetään roskana. Nuorista naisista halutaan pillua, susta rahaa. Ihmisenä kumpaakaan ei arvosta kukaan.