Ihanaa! Uskalsin tehdä aloitteen miehelle, vaikka jännitti kamalasti! Mennään ensi viikolla kahville!
Pidempään olin jo katsellut yhtä kivanoloista miestä ja sekin mua. Ei kuitenkaan tullut miehen puolelta missään vaiheessa mitään katsetta enempää. Mietin pitkään, pitäiskö mun sitten tehdä aloitetta vai ei. Päätin lopulta kokeilla, vaikka jännitti aivan hirvittävästi. Sydän hakkasi niin, että tuntui, että se tulee rinnasta ulos. Mutta kaikki päättyi lopulta tosi hyvin. Täydellisesti suorastaan! Mennään ensi viikolla kahville! Oi että on ihanaa!
Kommentit (17)
😂 Katkerat mammat heti kiireellä vttuilemassa, arvasin!
Ihanaa! Olen iloinen puolestasi <3
Onnea treffeille, hyvin ne menee!
Aiotteko harrastaa irstailua? Tehkää parannus sikailuistanne!
Vierailija kirjoitti:
😂 Katkerat mammat heti kiireellä vttuilemassa, arvasin!
Oletatko, että joku nainen kirjoittaa huutista? Oikeasti?
Mielenkiintoista typeryyttä palstamiesoletetulta.
Taitaa olla ap maksullinen nainen tai joku ruma läski ateisti, kuulostaa siltä hieman aloituksen teksti.
Älä riemastu vielä, ensivkolla varmaan ghostaa sut..
En vielä riemuitsisi. Olen itse joskus suostunut kahville vain, että pääsisin tyypistä nopsasti eroon, enkä koskaan sitten ole mennyt niille kahveille. En tiedä tekeekö miehet tätä samaa?
Kysyitkö jo paneeko mies myös peppureikään?
Mulle tuli kakat housuun, ku luin näitä kertomuksia maksakirroosista. Ensin pepustani kuului kovaa pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui kovalla paineella housuihini. Kai se on pakko lopettaa alkoholin kanssa läträäminen, ku pelottaa kirroosi niin, että paskat tulee housuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa laimealta.
Ai kahvi vai? No voihan sen vaikka terästää konjakilla.
Mies katsellut kans jo pitkään, mutta sä jouduit tekee aloitteen?
Sellainen "mies" sitten, onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huo*aamiselta. Toivottavasti treffit menevät pilalle.
Oletko ihan terve päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huo*aamiselta. Toivottavasti treffit menevät pilalle.
Oletko ihan terve päästäsi?
Ei se oo. Katkera idiootti se on.
Huutista!