Kumpi hisväri on Kate Middletonilla kauniimpi?
Kommentit (11)
Brune sopii paljon paremmin. Ruskeilla hiuksilla hän on elegantti kaunotar. Vaalennetuista tulee mieleen joku Emmerdale-näyttelijä.
Tummat mielestäni paremmat hänelle, vaaleat vanhentuvat.
Molemmat on ruskeita. Toinen on enempi caramel ruskea ja toinen kylmä ruskea. Törmäsin italialaiseen sivustoon jossa "väitettiin" että Kate on värianalyysissä kevät. Ja kuva lämpimistä hiuksista vs kylmistä. Voin linkittää blogin. Sitä jäin miettimään. Onko hän ns. Lämmin ihonväriltään vai kylmä.
Ap
Lapsuuden väri sopii myös aina kaikille. Itselläni oli pienenä tuhkanvaaleat kuin Estellellä ja sitten ne tummuivat miltei mustiksi. Eli kaikki värit käy tuolta väliltä myös.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden väri sopii myös aina kaikille. Itselläni oli pienenä tuhkanvaaleat kuin Estellellä ja sitten ne tummuivat miltei mustiksi. Eli kaikki värit käy tuolta väliltä myös.
Ihanko totta. En ollut ajatellut noin. Itse olin blondi lapsena, kullanvaaleat hiukset ja edelleen olen aika blondi. Eli mulle ei käy siis kuin vaaleat??? Epistä!!
Ap
Kate Middleton on lämmin, koska punainen sopii hänelle ja punainen on aina lämmin. Huonoimmin hänelle sopii vaaleansininen ja violetinsininen.
Punainen sopii hyvin Katelle. Googletin. Viininpunainen ei, vanhensi. Olenkin ihmetellyt kun kaikki kuninkaalliset pukeutuu aina pastelleihin, sopii ne tai ei. Olisiko Kate ehkä syksy? Ruskeat silmät ja hiukset, ruskettuu hyvin.
Ap
Hiusväri siis
Ap