Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväri siis

Ap

Vierailija
2/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brune sopii paljon paremmin. Ruskeilla hiuksilla hän on elegantti kaunotar. Vaalennetuista tulee mieleen joku Emmerdale-näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tummempi sopii hänelle paremmin. 

Vierailija
4/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat mielestäni paremmat hänelle, vaaleat vanhentuvat.

Vierailija
5/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ruskeita. Toinen on enempi caramel ruskea ja toinen kylmä ruskea. Törmäsin italialaiseen sivustoon jossa "väitettiin" että Kate on värianalyysissä kevät. Ja kuva lämpimistä hiuksista vs kylmistä. Voin linkittää blogin. Sitä jäin miettimään. Onko hän ns. Lämmin ihonväriltään vai kylmä.

Ap

Vierailija
7/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummempi ehdottomasti.

Vierailija
8/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden väri sopii myös aina kaikille. Itselläni oli pienenä tuhkanvaaleat kuin Estellellä ja sitten ne tummuivat miltei mustiksi. Eli kaikki värit käy tuolta väliltä myös.

Vierailija
9/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden väri sopii myös aina kaikille. Itselläni oli pienenä tuhkanvaaleat kuin Estellellä ja sitten ne tummuivat miltei mustiksi. Eli kaikki värit käy tuolta väliltä myös.

Ihanko totta. En ollut ajatellut noin. Itse olin blondi lapsena, kullanvaaleat hiukset ja edelleen olen aika blondi. Eli mulle ei käy siis kuin vaaleat??? Epistä!!

Ap

Vierailija
10/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Middleton on lämmin, koska punainen sopii hänelle ja punainen on aina lämmin. Huonoimmin hänelle sopii vaaleansininen ja violetinsininen.

Vierailija
11/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen sopii hyvin Katelle. Googletin. Viininpunainen ei, vanhensi. Olenkin ihmetellyt kun kaikki kuninkaalliset pukeutuu aina pastelleihin, sopii ne tai ei. Olisiko Kate ehkä syksy? Ruskeat silmät ja hiukset, ruskettuu hyvin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä