Miksi tuttu kassamyyjä kysyy joka ikinen kerta henkkarit?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monta vuotta kaupassa töissä ja tää on varmaan tiukiten vahdittu asia. En voi kaikkia yksityiskohtia tähän kirjoittaa, mutta ylempi taho vahtii asiaa joka päivä. Ja jos kyseessä onkin koeostaja, joita myös käy paljon tarkkailemassa eri asioita, kassa voi saada huomautuksen tai ainakin jonkinsortin keskustelu on edessä. Ja ne paperit on kysyttävä kaikilta alle 30-vuotiailta, tutuilta, kanta-asiakkailta jne. Järjettömältä tuntuu itsestänikin mutta näin on vain toimittava jos meinaa työpaikkansa pitää. Hyvä tarkoitushan sillä lienee alunperin on ollut.
Miltä tyypillinen koeostaja näyttää?
Väitteleekö koeostaja kanssasi tyyliin: KYLLÄ SÄ TÄN KERRAN VOIT MULLE MYYDÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monta vuotta kaupassa töissä ja tää on varmaan tiukiten vahdittu asia. En voi kaikkia yksityiskohtia tähän kirjoittaa, mutta ylempi taho vahtii asiaa joka päivä. Ja jos kyseessä onkin koeostaja, joita myös käy paljon tarkkailemassa eri asioita, kassa voi saada huomautuksen tai ainakin jonkinsortin keskustelu on edessä. Ja ne paperit on kysyttävä kaikilta alle 30-vuotiailta, tutuilta, kanta-asiakkailta jne. Järjettömältä tuntuu itsestänikin mutta näin on vain toimittava jos meinaa työpaikkansa pitää. Hyvä tarkoitushan sillä lienee alunperin on ollut.
Miltä tyypillinen koeostaja näyttää?
Väitteleekö koeostaja kanssasi tyyliin: KYLLÄ SÄ TÄN KERRAN VOIT MULLE MYYDÄ?
Ei sitä meille kerrota kuka on koeostaja. Jälkeenpäin vaan tulee raportti miten on mennyt.
Mulla on ripsihuoltaja, jolla oon käyny 10:niä kertoja.
Joka kerta selitettävä millaiset ripset haluan,KOSKA SE EI MUISTA.
Pitääkö mun nyt LOUKKAANTUA?