Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksi jäätte huonoihin parisuhteisiin?

Vierailija
28.02.2020 |

Ihmetyttää, kun monessa keskustelussa on käynyt ilmi, että moni mies on todella tyytymätön parisuhteeseensa.

Seksi on harvinaista, puoliso ei tee lainkaan aloitteita tai ole kiinnostunut seksuaalisesta kanssakäymisestä.
Läheisyys on kortilla; puolisoa kiinnostaa vain TV tai älypuhelin, eikä oma mies.

Vastatkaa, miehet, miksi jaksatte olla näin huonoissa parisuhteissa?
Pidätteleekö teitä lasten kasvatus ja/tai asuntolaina? Vai ettekö edes halua parempaa elämää?
Ettekö saa aikaiseksi avioeroa tai lähtemistä parisuhteesta?
Miksi annatte kohdella itseänne huonosti ja antaa vaimojenne sivuuttaa teidän olemassaolonne ja tarpeenne?

Mitä hyvää tällainen avioliitto/parisuhde teille tarjoaa?

Olen siis itsekin mies, enkä ymmärrä, miksi toiset miehet jäävät jumiin noin huonoihin parisuhteisiin? Olen siis aidosti kiinnostunut, ja uskon, että montaa muutakin kiinnostaa.

Tässä aloituksessa ei ollut tietenkään tarkoituksena mollata tai haukkua ketään, vaan ihan puhdas uteliaisuus.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesänsaanti ja siivouspalvelu

Vierailija
2/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos edes seksiä ei saa?

Ja muutenkin, jos seksielämä tai elämä yleensä on huonoa, miksi pitäisi jäädä kärvistelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka yrittäisi viedä kaikki rahat. Nyt se saa vaan osan.

Vierailija
4/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu on se ettei tunne mitään sitä puolisoaan kohtaan, tai tuntee, vastenmielisyyttä, ja silti siinä suhteessa pitää vielä roikkua?? En ymmärrä.

Vierailija
5/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on melko mukavuuden haluisia ja heille riittää että kotona palvelu pelaa. Seksin ja muut viihdykkeet voi sitten hakea muualta.

Vierailija
6/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tehneet avioehtoa? 

Vierailija
7/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se raha oikeasti noin tärkeää ? Lanttiakaan et mukaan saa, kun kupsahdat. 

Vierailija
8/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pystyisi omaisuuden jaossa pitämään puoliasi? Tai eron jälkeen hankkimaan lisää omaisuutta?

Vierailija
9/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä on kykenemätön lähtemään juuri siitä syystä, että sitten loppu ne ilmaispalvelut. Siksi yllättävän moni nimenomaan mies, etsii ensin sen uuden , jotta saa varmistettua,että huolto ei katkea. 

Vierailija
10/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: sinulle ei ollut mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla ja tulotasolla, ainoa tärkeä asia oli naisen ulkonäkö. Etkö ollut kuullut edes avioehdosta?

Vierailija
11/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla ei parane. Epäkohtia oppii sietämään ajan kanssa. Vaihtamalla saa vain erilaisia, uusia ongelmia.

Vierailija
12/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pystyisi omaisuuden jaossa pitämään puoliasi? Tai eron jälkeen hankkimaan lisää omaisuutta?

Miksi tuon kirjoittajan pitäisi antaa latin latia akalleen?

Vierailija
13/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran sitoutunut ja luvannut, niin siitä pidetään kiinni viimeiseen asti. Erosin lopulta, mutta voin sanoa, että kaikkeni yritin. Helpommalla olisi elämässä päässyt lähtemällä vuosikausia aiemmin.

Vierailija
14/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla ei parane. Epäkohtia oppii sietämään ajan kanssa. Vaihtamalla saa vain erilaisia, uusia ongelmia.

Paranee kyllä!🤗

Vierailija
15/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos edes seksiä ei saa?

Ja muutenkin, jos seksielämä tai elämä yleensä on huonoa, miksi pitäisi jäädä kärvistelemään?

Koska seksiä saisi. Miehet ne parisuhteissa pihtaa suurimmaksi osaksi, ei naiset.

Vierailija
16/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joten en voi puhua omasta puolestani, mutta olen kysynyt samaa lukuisia kertoja miespuolisilta kavereiltani, joiden parisuhdearki kuulostaa kertakaikkiaan kamalalta (mustasukkaisuutta, pomottamista, rajoittamista, jatkuvaa riitelyä, kiristämistä, fyysistäkin vävivaltaa edellä mainittujen henkisten lisäksi ja seksiä ehkä kerran vuodessa ja silloinkin sen saamiselle on lukuisia ehtoja ja vaatimuksia)

Vastauksista olen päätellyt, että turvallinen helvetti on joidenkin miesten mielestä parempi vaihtoehto kuin tuntematon sinkkuelämä. Jostain syystä pelko siitä että jos tästä nyt lähtee niin ei koskaan kenties löydä enää ketään, saa tekemään järjenvastaisen ratkaisun pysyä huonossa suhteessa. Jos vastaan kävelisi lupaus paremmasta suhteesta, he varmaan vaihtaisivat lennosta heti.

Osa myös pelkää konflikteja. Huutava ja itkevä nainen on kauhistus. Lisäksi painaa jokin mystinen velvollisuudentunto, naista ei kehdata jättää kun pelätään että se ei osaisi sitten huolehtia itsestään.

En osaa sanoa, kuinka paljon nämä vaikuttavat todellisuudessa, koska tiedän vain yhden puolen tarinasta, mutta tässä ehkä joitain syitä.

Vierailija
17/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon kirjoittajan pitäisi antaa latin latia akalleen?

Varmaan siksi kun sillä akalla on siihen laillinen oikeus? 

Vierailija
18/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus vaikka muuta väitetään. Eikö se salarakas lähdekään kelkkaasi vaikka niin vannoi ja lupasi? :D

Vierailija
19/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joten en voi puhua omasta puolestani, mutta olen kysynyt samaa lukuisia kertoja miespuolisilta kavereiltani, joiden parisuhdearki kuulostaa kertakaikkiaan kamalalta (mustasukkaisuutta, pomottamista, rajoittamista, jatkuvaa riitelyä, kiristämistä, fyysistäkin vävivaltaa edellä mainittujen henkisten lisäksi ja seksiä ehkä kerran vuodessa ja silloinkin sen saamiselle on lukuisia ehtoja ja vaatimuksia)

Vastauksista olen päätellyt, että turvallinen helvetti on joidenkin miesten mielestä parempi vaihtoehto kuin tuntematon sinkkuelämä. Jostain syystä pelko siitä että jos tästä nyt lähtee niin ei koskaan kenties löydä enää ketään, saa tekemään järjenvastaisen ratkaisun pysyä huonossa suhteessa. Jos vastaan kävelisi lupaus paremmasta suhteesta, he varmaan vaihtaisivat lennosta heti.

Osa myös pelkää konflikteja. Huutava ja itkevä nainen on kauhistus. Lisäksi painaa jokin mystinen velvollisuudentunto, naista ei kehdata jättää kun pelätään että se ei osaisi sitten huolehtia itsestään.

En osaa sanoa, kuinka paljon nämä vaikuttavat todellisuudessa, koska tiedän vain yhden puolen tarinasta, mutta tässä ehkä joitain syitä.

Erikosta että olet keskustelut lukuisten miespuolisten ystäviesi kanssa heidän parisuhdeongelmistaan. Liittyykö näihin tilanteisiin kenties jonkinlaista vonkausta sun suuntaan, koska siltähän toi vähän kuulostaa? Ymmärrä minua, vaimoni on ikävä ihminen.

Reilu tyyppi eroaisi ensin sitä ikävästä ja sitten vasta etsisi sympatiaa muualta. 

Vähän kuin mun ex, itki minulle ettei hänellä ole ketään joka auttaisi, mutta kävipä ilmi että siellä oli  samantien uusi tyttöystävä auttelemassa kun en viitsinyt eron jälkeen mennä jeesaamaan. 

Vierailija
20/132 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin paranee jos vaihtaa parempaan. Miksi vaihtaisi huonompaan tai samanlaiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi