Miten siinä käsittelet ja purat agressiosi?
Mä olen itse oppinut että otan sopivan kirjan ja saan siitä uuutta ajateltavaa ja uusia näkökulmia.
Kommentit (22)
Piirtämällä, kuten muitakin negatiivisia olotiloja, kuten ahdistusta.
Puhumalla asiasta ääneen, urheilemalla.
Viikolla urheilemalla ja viikonloppuna juopottelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Soitan kanteletta.
Viisikielistä?
Huutamalla ja paiskimalla ovia. Viimeksi eilen. Jep, pitäisi mennä vaikka nyrkkeilysalille, mulle ei meditoinnit riitä tai toimi.
Mä suutun tosi harvoin eli mulla ei ole kovin usein aggressioita. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo kohta 15 vuotta. Hetken ottaa päähän, sitten ajattelen "Ja vitut" ja sen jälkeen jatkan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan kanteletta.
Viisikielistä?
Kymmenenkielistä
Kuuntelen 2000-luvun naisartistien boy bashing -biisejä.
Ei minulla ole agressiota. Minulla on vain "psykoosi" realistisesta näkemisestä.
Monella tavalla tilanteesta riippuen. Saatan vain laskea kymmeneen ja hengittää syvään, poistua tilanteesta, keskustella asiasta, kirjoittaa, käydä kävelyllä, joogata, juoda teetä, pelata, lukea, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, mennä suihkuun...
Vierailija kirjoitti:
Monella tavalla tilanteesta riippuen. Saatan vain laskea kymmeneen ja hengittää syvään, poistua tilanteesta, keskustella asiasta, kirjoittaa, käydä kävelyllä, joogata, juoda teetä, pelata, lukea, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, mennä suihkuun...
Tajusin just, että otsikossa mainittiin myös käsittely eikä vaan purkaminen. Käsittelyyn mulla on näitä samoja.
Asiakkaisiin töissä. Hauskinta on että ne ei edes tajua.
Kunnon känni, hyvät savut tai raskasta rokkia karjuen mukana. Siinäpä ne on keinot. Joskus lihas rääkki mutta sekin vaatii yleensä päihteet lisäksi. Pää kun on siitä huono että siellä pyörii kaikkea ärsyttävää vaikka kuinka rääkkäisi itsensä sippiin asti.
Säkki pitäisi oikeasti hommata. Ketään ihmistä en halua lyödä ja erimielisyydet pitää hoitaa puhumalla. Kuten typerät lait joilla tehdään enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Ei siinä auta lyöminen vaan puhuminen että asian saa ymmärretyksi.
Se on vain oikeasti vaikeaa kun auktoriteetti on saanut ihmiset uskomaan tietyllä tavalla. Pitää lohduttautua syillä joskus uskottiin maan olevan litteä eikä naisillakaan ole pitkään ollut äänioikeutta. Kun on sellainen asia puolella kuin totuus niin asia on vain ajan kysymys.
Ei minulla tarvetta käsitellä agressioita, kun en ole agressiivinen. Silloin tällöin tunnen kuitenkin katkeruutta ja vihaa. Katson silloin shokkivideoita bestgoresta tai muualta.
Yks muija alkoi ilkkua miesystävänsä isän merkkipäivänä heidän kotona miesystävänsä äidille joka oli laittanut juhlapöydän koreaksi. Ei oma-aloitteista anteeksipyyntöä käytöksestään edes. Mitä mieltä olette tästä?
Lääkkeillä tai juomalla. Mikään muu ei auta. Joskus autolla kaahaaminen auttaa kun tarpeeksi kauan ajaa tarpeeksi lujaa, en kuitenkaan halua tehdä sitä koska siinä on liikaa riskejä. Urheilu ei auta eikä meditoinnit tai joogat, asiat vaan jatkaa pyörimistä. Onneksi ei ole vuosiin ollut mitään varsinaisia aggressioita. Suuttumusta kyllä mutta ei ole mennyt aggression puolelle.
Normaaleilla ihmisillä ei ole mitään aggressioita, mitä pitäisi käsitellä tai purkaa.