Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siinä käsittelet ja purat agressiosi?

Vierailija
27.02.2020 |

Mä olen itse oppinut että otan sopivan kirjan ja saan siitä uuutta ajateltavaa ja uusia näkökulmia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla ihmisillä ei ole mitään aggressioita, mitä pitäisi käsitellä tai purkaa.

Vierailija
2/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtämällä, kuten muitakin negatiivisia olotiloja, kuten ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla asiasta ääneen, urheilemalla.

Vierailija
4/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kanteletta.

Vierailija
5/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoin

Vierailija
6/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla urheilemalla ja viikonloppuna juopottelemalla.

Vierailija
7/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan kanteletta.

Viisikielistä?

Vierailija
8/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutamalla ja paiskimalla ovia. Viimeksi eilen. Jep, pitäisi mennä vaikka nyrkkeilysalille, mulle ei meditoinnit riitä tai toimi.

Vierailija
9/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suutun tosi harvoin eli mulla ei ole kovin usein aggressioita. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo kohta 15 vuotta. Hetken ottaa päähän, sitten ajattelen  "Ja vitut" ja sen jälkeen jatkan elämääni. 

Vierailija
10/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitan kanteletta.

Viisikielistä?

Kymmenenkielistä

Vierailija
11/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen 2000-luvun naisartistien boy bashing -biisejä.

Vierailija
12/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole agressiota. Minulla on vain "psykoosi" realistisesta näkemisestä.

Vierailija
13/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan riipaista kovan kännin.

Vierailija
14/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tavalla tilanteesta riippuen. Saatan vain laskea kymmeneen ja hengittää syvään, poistua tilanteesta, keskustella asiasta, kirjoittaa, käydä kävelyllä, joogata, juoda teetä, pelata, lukea, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, mennä suihkuun...

Vierailija
15/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella tavalla tilanteesta riippuen. Saatan vain laskea kymmeneen ja hengittää syvään, poistua tilanteesta, keskustella asiasta, kirjoittaa, käydä kävelyllä, joogata, juoda teetä, pelata, lukea, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, mennä suihkuun...

Tajusin just, että otsikossa mainittiin myös käsittely eikä vaan purkaminen. Käsittelyyn mulla on näitä samoja.

Vierailija
16/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaisiin töissä. Hauskinta on että ne ei edes tajua.

Vierailija
17/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon känni, hyvät savut tai raskasta rokkia karjuen mukana. Siinäpä ne on keinot. Joskus lihas rääkki mutta sekin vaatii yleensä päihteet lisäksi. Pää kun on siitä huono että siellä pyörii kaikkea ärsyttävää vaikka kuinka rääkkäisi itsensä sippiin asti. 

Säkki pitäisi oikeasti hommata. Ketään ihmistä en halua lyödä ja erimielisyydet pitää hoitaa puhumalla. Kuten typerät lait joilla tehdään enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Ei siinä auta lyöminen vaan puhuminen että asian saa ymmärretyksi. 

Se on vain oikeasti vaikeaa kun auktoriteetti on saanut ihmiset uskomaan tietyllä tavalla. Pitää lohduttautua syillä joskus uskottiin maan olevan litteä eikä naisillakaan ole pitkään ollut äänioikeutta. Kun on sellainen asia puolella kuin totuus niin asia on vain ajan kysymys. 

Vierailija
18/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla tarvetta käsitellä agressioita, kun en ole agressiivinen. Silloin tällöin tunnen kuitenkin katkeruutta ja vihaa. Katson silloin shokkivideoita bestgoresta tai muualta.

Vierailija
19/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks muija alkoi ilkkua miesystävänsä isän merkkipäivänä heidän kotona miesystävänsä äidille joka oli laittanut juhlapöydän koreaksi. Ei oma-aloitteista anteeksipyyntöä käytöksestään edes. Mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
20/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeillä tai juomalla. Mikään muu ei auta. Joskus autolla kaahaaminen auttaa kun tarpeeksi kauan ajaa tarpeeksi lujaa, en kuitenkaan halua tehdä sitä koska siinä on liikaa riskejä. Urheilu ei auta eikä meditoinnit tai joogat, asiat vaan jatkaa pyörimistä. Onneksi ei ole vuosiin ollut mitään varsinaisia aggressioita. Suuttumusta kyllä mutta ei ole mennyt aggression puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi