Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun Hohto- elokuvassa oli se tautinen nainen

Vierailija
26.02.2020 |

Ja yritin tuoda ilmi täälläkin mistä se leffa kertoo?

Shining on se joka tuntee historian ja näkee tulevaan. Sanottiin siinä myös.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Mikä tautinen nainen? On se kylpyammeesta nouseva kaunis nainen, joka muuttuu puoliksi mädäntyneeksi.

Hohtaminen on just kuten sanoit. Se musta mies "hohtaa", samoin pikkupoika. Eli näkee menneet ja aavistaa tulevan.

Vierailija
2/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun "tautinen nainen" oli hotellivieras joka aikoinaan oli hukkunut/tehnyt itsarin ja mädäntynyt ammeeseen. Sillä ei siis ollut mitään tautia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun "tautinen nainen" oli hotellivieras joka aikoinaan oli hukkunut/tehnyt itsarin ja mädäntynyt ammeeseen. Sillä ei siis ollut mitään tautia.

No minne ne nyt laitetaan ja teljetään?

Vierailija
4/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minne ne nyt laitetaan ja teljetään?

Hotelli.

Vierailija
5/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli Titanik-sali jo alussa ja kaikki nämä. Yritin varoittaa kuten Kubrick teki.

Vierailija
6/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle joku hyvin simppeli ja lyhyt versio, miksi se Jack on niissä vanhoissa valokuvissa?

En jaksa googlettaa ja analysoida tätä, joten jos jollain on joku patenttivastaus niin kiitos. Oon nähnyt tän elokuvan monta kertaa, mutta en ole koskaan just tälle etsinyt mitään selitystä.

Onko hän jotenkin uudelleensyntynyt siihen kirottuun hotelliin vai mistä on kyse?

Vierailija
7/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainoa, joka ei ole nähnyt elokuvaa.

Vierailija
8/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle joku hyvin simppeli ja lyhyt versio, miksi se Jack on niissä vanhoissa valokuvissa?

En jaksa googlettaa ja analysoida tätä, joten jos jollain on joku patenttivastaus niin kiitos. Oon nähnyt tän elokuvan monta kertaa, mutta en ole koskaan just tälle etsinyt mitään selitystä.

Onko hän jotenkin uudelleensyntynyt siihen kirottuun hotelliin vai mistä on kyse?

Pitkiä symboliikkaa täynnä olevia selityksiä oon sille löytänyt, mutta omasta mielestä suoraviivaisin syy on, että hotelli otti Jackin omakseen, aivan kuten kaikki muutkin sinne jääneet kummitukset. Jackin hahmo vain ilmestyi hotellin voimasta valokuvaan.

En tiedä pitäneekö tuo paikkansa, mutta noin minä sen tulkitsin.

Vierailija
9/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri ei antanut tähän kertoa. Yritin useasti.

Vierailija
10/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli palstamamma.

Vierailija
11/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto on kuvaus kaikista isoista vallanp itäjien tekosista ja alkaa siten että Titanikin muotoinen saari lähestyy sumutorvien soidessa takanaan jäävuori. Sitten näytetään Pfeginkeltaista WV autoa ylhäältä S S- muotoisissa mutkissa- eli n.tsien kyydissä mennään.

Siinä leffassa on Titanikin, n.tsien, Tautien , ped.fiilien ja kuussakäynnin lisäksi myös  WTC kaksoistornien tuho (kaksoset teurastus)ja kuvaus siitä miten Isä tulee hulluksi Ja jahtaa Mariaa ja Poikaa, Egyptin pyramidien alla olevaan tiedon labyrinttiin.  Puistikko labyrintti kuvaa siis tuota. Poika voittaa ilmastonmuutoksen ollessa päällä. Isä eli jahtaaja saa surmansa.

Vierailija
12/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Mikä tautinen nainen? On se kylpyammeesta nouseva kaunis nainen, joka muuttuu puoliksi mädäntyneeksi.

Hohtaminen on just kuten sanoit. Se musta mies "hohtaa", samoin pikkupoika. Eli näkee menneet ja aavistaa tulevan.

Jokainen myös joka tajuaa minkä perinnön Kubrick jätti eli varoituksen leffassa hohtavat. Se on ideana tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme