Minkä pituinen haluaisit olla?
Kommentit (108)
Olen 163cm ja olen ollut tyytyväinen pituuteeni. Sopivia vaatteita on aina löytynyt, eikä esim. housuja ole tarvinnut lyhentää. Jos olisi pakko vaihtaa pituutta, niin 164cm olisin sitten.
167cm, aina ollut tyytyväinen. Nyt on mies joka ei ole kovin paljon minua pidempi ja olen miettinyt että voisin olla muutaman sentin lyhyempi, olisi kivempi käyttää joskus korkkareita. Mutta toisaalta, mitä väliä, ihana mies kaikin puolin ja niin hyvällä itsetunnolla varustettu ettei varmasti välitä vaikka joskus keekoilisin häntä pidempänä! Saattaisi jopa tykätä :D
195cm / 22cm
näillä mitoilla muuttuu jo aika jännäleukaksi ja jääkärilääkäriylivääpelikörmyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut isokokoinen ja iso olen nytkin joten pituus ei sinänsä ole mikään oleellinen seikka vaikka en nyt lyhytkään ole! XD
t. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkki 4 x 242,5 kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla
Noilla spekseillä ei ole oikein kovat lyöntitehot. Eikä lähde karatepotkutkaan näppärästi.
Olen harrastanut erinäisiä kamppailulajeja 7-vuotiaasta alkaen ja minulla on musta vyö viidessä eri lajissa, joten metsään meni tämä olettamuksesi ;) Moni on samaa luullut ja katunut sitä kivuliaasti XD
Ei mennyt metsään. Olemme seuranneet sinua jo pitkään. Haluamme sinut mukaan tournamenttiin, jossa vain yksi voi olla paras.
Vierailija kirjoitti:
195cm / 22cm
näillä mitoilla muuttuu jo aika jännäleukaksi ja jääkärilääkäriylivääpelikörmyksi
Sie oot tarkka-ampujalle sodas heleppo kohde. Huojut kuin lippumasto ja pommituksissa pinta-alasi on hyvä imuri sirpaleille.
Ei ole oikein hyvä kroppa moderniin klassiseen sodankäyntiin.
Sen pituinen kuin olenkin, 180 cm. M
Vierailija kirjoitti:
195cm / 22cm
175 / 22, hah hah mullapa suhteessa pitempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan miettinyt pituuttani. Olen täysin tyytyväinen elämääni eikä se riipu senteistä suuntaan eikä toiseen. Olen päätäni pitempi äitiäni ja oma tyttäreni on reippaasti minua pitempi. N 165 cm
Täällä toinen 165 cm pituinen nainen, joka on aina ollut tyytyväinen pituuteensa :)
Tää 167cm on oikein passeli myös. Joku 175cm mieskin on silloin riittävän pitkä :) n42
171-centtinen mutta tahtoisin olla 171,00000000000000000000000000000000001 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se suunilleen 170-175 on hyvä naisen pituus suirin osa miehistä on kuitenkin yli 180 senttisiä enkä ainakaan itse haluaisi tuntea itseäni miehen vierellä pätkäksi tai hobitiksi.
Mä olen 180 ja mieskumppanit ovat olleet 174-192 cm, jokaisen vierellä olen tuntenut itseni naiseksi, ei sen vähempää eikä enempää.
Ja haluan olla sen mittainen kuin olen.
Täydellinen pituus naiselle. t. m180
N 30 metriä korkea. Voisin työllistyä ikkunanpesijänä.
Olen täysin tyytyväinen pituuteeni.
N171 cm
tahtoisin olla 900-metrinen. Ei menis niin kauaan paikasta toisseen siirtymiseen
Vaikka 165. Kävis noi lyhyemmätkin miehet.
Nyt 173
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut isokokoinen ja iso olen nytkin joten pituus ei sinänsä ole mikään oleellinen seikka vaikka en nyt lyhytkään ole! XD
t. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkki 4 x 242,5 kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla
Noilla spekseillä ei ole oikein kovat lyöntitehot. Eikä lähde karatepotkutkaan näppärästi.
Olen harrastanut erinäisiä kamppailulajeja 7-vuotiaasta alkaen ja minulla on musta vyö viidessä eri lajissa, joten metsään meni tämä olettamuksesi ;) Moni on samaa luullut ja katunut sitä kivuliaasti XD
Kuulostaa kuitenkin, että sulla on itsetunnossa jotain häikkää. Tämmöisiä viestejä ei usein näe esim. Potku.netissä.
166 olen, enkä haluaisi olla lyhyempi tai pidempi. En koe olevani pätkä mutten pitkäkään, ihan hyvä olla tällainen välimuoto.
Olen tyytyväinen 176 cm pituuteeni. Kouluaikanani kauan sitten meitä oli kolme yli 170-senttistä, ja yksikin poika sanoi: "Mantakolmikko tulee!" Kyllä hän sitten myöhemmin kasvoi meitä pitemmaksi. Sata vuotta sitten äitini kärsi pituudestaan, kun ei toista 170-senttistä luokallaan ollut.
Olen N 170 mutta olisin halunnut olla 165.
Olen nainen,168 cm ja haluaisin olla 173-176. Tyttäreni joka on kasvun lopettanut on 172 ja kadehdin häntä siitä :( siis hyvällä tavalla.