Minkä pituinen haluaisit olla?
Kommentit (108)
Olen 171 cm pitkä ja tämä on minulle oikein sopiva pituus. Tyyliasiantuntijatkin sanovat, että tämän pituiset naiset voivat käyttää millaisia vaatteita tahansa ja näyttävät aina hyviltä.
Olen 164 ja tyytyväinen tähän. Tällä ruumiinrakenteella ehkä voisin olla mieluummin vähän lyhyempi jos pitäisi valita. Olen siro ja hoikka. Ja sen puolesta mahtuu ne pienimmätkin koot vaatteissa. Mutta sitten ne on usein lyhyitä, varmaan suunniteltu 155-160cm pitkille.
Olen 165 cm, haluaisin olla kymmenen senttiä pidempi, koska rakkain harrastukseni on aikuisiällä ollut lentopallo ja siinä pituudesta olisi etua. En tiedä miksi en kasvanut pidemmäksi, koska materiaalia kropassani kyllä on - varsinkin jalat ovat paksut.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan miettinyt pituuttani. Olen täysin tyytyväinen elämääni eikä se riipu senteistä suuntaan eikä toiseen. Olen päätäni pitempi äitiäni ja oma tyttäreni on reippaasti minua pitempi. N 165 cm
Äitisi on siis jotain 135?
Olen 171 cm pitkä ja minulla on pitkät sääret. En löydä kaupasta ikäiselleni sopivia mekkoja, koska ne jäävät aina turhan reilusti polven yläpuolelle. Ompelutaitoisena tuunaan niitä tai laitan pidemmmän puolihameen tai legginsit mekon alle. Saispa joskus kauniin mekon jossa kangasta olisi edes 10 cm enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen 171 cm pitkä ja minulla on pitkät sääret. En löydä kaupasta ikäiselleni sopivia mekkoja, koska ne jäävät aina turhan reilusti polven yläpuolelle. Ompelutaitoisena tuunaan niitä tai laitan pidemmmän puolihameen tai legginsit mekon alle. Saispa joskus kauniin mekon jossa kangasta olisi edes 10 cm enemmän.
Eihän tuo kerro pitkistä sääristä mitään, päin vastoin. Jos sääresi olisivat erityisen pitkät, niin mekot ylettyisivät pitemmälle, koska selkä ja reidet eivät olisi niin pitkät.
195cm voisi olla passeli mitta. On jotenkin mukavaa olla useimpia pidempi, mutta kyllähän joka asiassa liika on liikaa.
Nyt mittaa on 2m ja pyöristysvirheet päälle.
Olen 162cm. Mieluiten olisin 168-175cm.
Olen 183cm. Haluaisin olla noin 160-165cm koska seitkytluvun kungfutähdet ja kovimmat tappelijat oli sen mittaisia. Ketteryys kovuus ja nopeus tulee siitä että on vähän näpäkämpi varsi. Liian pitkänä ketteryys ja nopeus häviää.
Myös modernissa sodankäynnissä pituus tarkoittaa enemmän pinta-alaa ja että nuppiin osuu helpommin vihollisen toimesta.
162cm pitkä nainen olen. Olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen,enkä ole halunnut olla senttiäkään pidempi tai lyhyempi.
Olen N182cm ja tyytyväinen pituuteni, loppui ne "ootkos kasvanut taas" ja "milloin alat malliksi!" jututkin jo onneksi tuossa 25v jälkeen.
Olen 150cm nyt, haluaisin olla vaikka 170cm.
hiton vaikeeta löytää vaatteita mitkä istuu päälle oikein. Yläosat lörpöttää ja näytän isommalta mitä olen. Nytkin on joo ylipainoa, mutta tiputtelee hitaasti ja varmasti.
housut on aina ihan naurettavan näköiset, lahkeet tungen sukkiin:/
Olen aina ollut isokokoinen ja iso olen nytkin joten pituus ei sinänsä ole mikään oleellinen seikka vaikka en nyt lyhytkään ole! XD
t. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkki 4 x 242,5 kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut isokokoinen ja iso olen nytkin joten pituus ei sinänsä ole mikään oleellinen seikka vaikka en nyt lyhytkään ole! XD
t. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkki 4 x 242,5 kg (raw), maastaveto 330kg, leukoja 50kg lisäpainolla
Noilla spekseillä ei ole oikein kovat lyöntitehot. Eikä lähde karatepotkutkaan näppärästi.
Olen 173, mutta voisin ottaa jalkoihin noin 5 cm lisää pituutta. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä ei ole oikein kovat lyöntitehot. Eikä lähde karatepotkutkaan näppärästi.
Olen harrastanut erinäisiä kamppailulajeja 7-vuotiaasta alkaen ja minulla on musta vyö viidessä eri lajissa, joten metsään meni tämä olettamuksesi ;) Moni on samaa luullut ja katunut sitä kivuliaasti XD
150 cm olen ja ihan hyvin tälläkin pärjää, vaikka joskus tarvitsen jakkaran ylettääkseni hyllyille.
32 kilometriä