Miksi homoutta hävetään Suomessa?
Vieläkin on alueita, jossa se ei ole ok. Esim Savossa ja Kainuussa on varmasti ihmisiä, joiden välitön reaktio homouteen on "Hyi saatana." Miksi?
Kommentit (72)
Turku on Suomen maallistunein paikka. Uskonto on köyhien hommaa sanoo turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Hävettäishän se olla p*skan n*ussija kun on p*lluakin tarjolla..
Tää kyl, ei ole koskaan huvittanut naisia jynkyttää muualle kuin ykköseen. Kerran kokeilin naama irvessä että pystyn sanomaan kavereille, että ei ollut kummoista. Siitäkin kokeilusta oli tuloksena virtsatieinfektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas hävettäs olla sun tyttöystäväs. Onneks ei tarvii.
Mistä tiedät mitä sukupuolta olen? Vtun hintti.
No sitä ei kyllä , (tuon törkykommenttisi perusteella)ole todellakaan vaikeaa arvata oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas hävettäs olla sun tyttöystäväs. Onneks ei tarvii.
Jos sinua nimittäisi 'siaksi', niin se olisi kyllä todellisuudessa loukkaus sikaa,kuin sikaa kohtaan.
Hyödyllisiä eläimiä kun ovat .
Sellaista kunnianimeä sinä taas et ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka homous on laillista ja nykyään in, se on silti biologisesti luonnotonta. Nisäkäs kuten ihminenkin pariutuu lähtökohtaisesti siksi että voisi lisääntyä. Tämän seikan valossa ei ole luonnollista olla parisuhteessa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Yhtä luonnotonta on kai sitten myös heteroiden paritella ilman raskauden mahdollisuutta eli käyttää ehkäisyä tai ruiskia spermat johonkin muualle kuin emättimeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve joillakin on toitottaa seksielämäänsä julkisesti?
Saati puuttua jonkun muiden seksielämään? Miksi homoseksuaalien kohdalla seksielämä määrittelee kaiken vihaan saakka, tuskin heteroistakaan mietitään että mitähän ne nuokin puuhaa makuuhuoneessaan? Eikö se ole jokaisen oma asia?
alkuperäinen kisaturisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LGBT - väki. Öyhötyksenne on tod. rasittavaa. Olkaa hiljaa ja kunnioittakaa meitä aseksuaaleja. Nyt on meidän vuoromme olla äänessä.
Tavataanko tänä iltana klo 23:00 Radiomäellä? Voisin opettaa sulle ihania asioita...aah...
Mmm.. Radiomäki.. tapahtuukohan siellä yhä edelleen kauniita miesten välisiä asioita? Pitäisköhän mennä käymään.
Kaikki muutkin pahat sairaudet ovat omalla tavallaan noloja.
Hävetään koska konservatiivisuus on onneksi vielä voimissaan ja tiedetään että tuo on luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö siitä sitten erikseen oikein ylpeillä? Eiköhän tämä "tasa-arvo" ole mennyt jo niin päin, että heterot pyytelevät anteeksi olemassaoloaan.
Ei toki, vaan siihen voi suhtautua täysin normaalisti ja arkisesti. Omassa elinpiirissäni on niin homoja kuin heteroita eikä homous itsessään ole sen enempää esillä kuin heterouskaan. Ei se niin ihmeellistä ole, että kenenkään pitää mitään ylpeillä tai anteeksi pyydellä. Normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tän kommentin perusteella sun käsitys seksistä on aika suppea eikä sulla ei ole mitään hajua ihmisten seksitavoista, niiden monipuolisuudesta ja yleisyydestä. 😂