Pelottaa niin paljon tuleva
yhteishaku
Tiedän joutuvani taas kiusatuksi, mutta toisaalta tarvitsen sen koulutuksen. Ahdistaa, että asiat alkavat olla niin haastavia, että en saakaan enää opintoja samaan aikaan suoritettua kiusaamisen kanssa, kuten aiemmin. Joku varmaan sanoo, että asenteeni on valmiiksi negatiivinen niin kuin se onkin. Joka kerta se vain tapahtuu. Minussa on jotain vikaa enkä voi estää sitä tapahtumasta. Tarvitsen kuitenkin sen koulutuksen.
Kommentit (7)
Ilmastokin varmaan ahdistaa? Pitäisikö laittaa eläke vetämään ja alkaa keräämään vaikka pehmoleluja?
Se että yrität kokemuksistasi huolimatta on positiivista ja rohkeaa. Toivon sinulle hyvää, täältä peräkamarista, älä luovuta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ilmastokin varmaan ahdistaa? Pitäisikö laittaa eläke vetämään ja alkaa keräämään vaikka pehmoleluja?
*Katselee hermostuneesti ympärilleen ja vetää peittoa pehmolelujen päälle*
Vierailija kirjoitti:
Se että yrität kokemuksistasi huolimatta on positiivista ja rohkeaa. Toivon sinulle hyvää, täältä peräkamarista, älä luovuta. :)
Kiitos, en luovuta ❤️ Pelkään vain, että sekään ei auta.
Voimia tulevaan, olet todella rohkea kun jaksat yrittää ❤
Mistä tiedät joutuvasi kiusatuksi? Onko joku entinen kiusaaja samassa koulussa? Onko tuota koulutusta tarjolla vaikka lähi paikkakunnilla? Miten voisit kasvattaa omaa taitoa pitää omia puoliasi kiusaamisen suhteen? Kaikkea ei pidä hyväksyä, kiusaajaa voi pyytää lopettamaan: minun asiat eivät kuulu sinulle, eikä sinun minulle, nyrkkeilysäkit löytyy kuntosalilta, minä en ole sellainen, ehkä näon tarkistus olisi paikallaan..
Up