VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️
Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.
Mulla on tullut toi peruuntunut, hyväksytty ylempään niin jkl kasvatustieteen kohdalle, ylempänä on vaka jkl!☺️
Okei kiitos tiedosta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️
Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.
Mulla on tullut toi peruuntunut, hyväksytty ylempään niin jkl kasvatustieteen kohdalle, ylempänä on vaka jkl!☺️
Mulla on ylimpänä myös vaka jkl ja lukee muissa hakuvaihtoehdoissa, että peruuntunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ylimpänä myös vaka jkl ja lukee muissa hakuvaihtoehdoissa, että peruuntunut :)
Hei jeeee, ollaan varmaan tulevia luokkakamuja😎🥳
Tsemppiä kaikille jännittäjille. :) Minä hain varhaiskasvatuksen puolelle ja alan myös olla malttamaton tulosten suhteen, vaikka olenkin valmistautunut odottamaan sinne 15. päivään asti.
Täällä on joku tai joitakin ikävän kielteisiä kommentoijia. Tosi tylsää. Heidän kommentointinsa kertoo enemmän heistä ja heidän soveltuvuudestaan tälle alalle kuin niistä hakijoista, joiden viestejä he kommentoivat. Lasten kanssa työskennellessä lämpö on perusominaisuus, joka aikuisella pitäisi olla. Jos mollaajat saavat opiskelupaikan, toivon opiskeluvuosien kasvattavan ja jalostavan luonnetta miellyttävämpään ja myötätuntoisempaan suuntaan. <3
Onko kenellekään joka on hakenut luokanopeksi tullut vielä minkäänlaista tietoa?
Stressaavaa tää! Loogisesti ajateltuna tuo ”peruuntunut, hyväksytty ylempään hakukohteeseen” ei voi tarkottaa kuin sitä, että meidät on hyväksytty ylempään hakukohteeseen! Silti vaan pelottaa luottaa siihen että olis oikeasti päässyt kouluun...
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään joka on hakenut luokanopeksi tullut vielä minkäänlaista tietoa?
Mulla luokanope ylimpänä hakutoiveena ja tokana on yleinen kasvatustiede, jonka kohdalla lukee ”peruuntunut, hyväksytty ylemmälle ymsyms” mutta ei mitään muuta
Merja meidän, joka olet kahvitauolla
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin konttorissa.
Anna meille tänä päivänä
meidän koetuloksemme.
Ja anna meille meidän malttamattomuutemme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat vauva.fi:ssä meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä välivuodelle,
vaan päästä meidät piinasta.
Sillä sinun on valtakunta
ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee Joensuun luokanopen alapuolella olevissa hakukohteissa että peruuntunut, hyväksytty ylemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee Joensuun luokanopen alapuolella olevissa hakukohteissa että peruuntunut, hyväksytty ylemmälle.
Mulla ei lue missään noin niin tarkoittaakohan se etten päässyt?
Mulla ei lue missään noin niin tarkoittaakohan se etten päässyt?[/quote]
Jos sulla on kaikki hakukohteet noita opealoja, niin sit niissä missään ei kai kuulukaan olla tota hyväksytty ylemmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo eka kerta kun opintopolku kusee näissä asioissa niin en vielä lähtis vetään mitään lopullisia johtopäätöksiä :D Koitetaan vaan jaksaa odottaa niitä tuloksia.
Mä ainakin luulen, etten päässyt, kun ei lue alemmassa, että peruuntunut :( Aina käy näin, kun tuntuu, et oli hyvä ja onnistunu haastattelu pohjalla.
Mutta onhan tää odottaminen tosi vaikeeta, kun ”näin lähellä” jo ollaan ku tulee noita opintopolun muutoksia ja ilmesty se pistelaskurikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kaikki hakukohteet noita opealoja, niin sit niissä missään ei kai kuulukaan olla tota hyväksytty ylemmälle
No huh mä jo säikähdin!
Pitäis varmaa lopettaa hetkeks tän keskustelun seuraaminen ja odottaa lopullisia tuloksia kärsivällisemmin. Alkaa nimittäin kuumottaa ihan kunnolla:D
Onko kenellekään Ouluun hakeneista tullut tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun muut alemmat hakukohteet myös luokanopekoulutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään Ouluun hakeneista tullut tuloksia?
Yleisen tulokset Ouluun tuli jo viime viikolla.