Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA-koe 2020

Moikka
24.02.2020 |

Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?

Kommentit (1179)

Vierailija
801/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️

Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.

Mulla on tullut toi peruuntunut, hyväksytty ylempään niin jkl kasvatustieteen kohdalle, ylempänä on vaka jkl!☺️

Vierailija
802/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️

Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.

Mulla on tullut toi peruuntunut, hyväksytty ylempään niin jkl kasvatustieteen kohdalle, ylempänä on vaka jkl!☺️

Okei kiitos tiedosta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylimpänä myös vaka jkl ja lukee muissa hakuvaihtoehdoissa, että peruuntunut :)

Vierailija
804/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylimpänä myös vaka jkl ja lukee muissa hakuvaihtoehdoissa, että peruuntunut :)

Hei jeeee, ollaan varmaan tulevia luokkakamuja😎🥳

Vierailija
805/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille jännittäjille. :) Minä hain varhaiskasvatuksen puolelle ja alan myös olla malttamaton tulosten suhteen, vaikka olenkin valmistautunut odottamaan sinne 15. päivään asti.

Täällä on joku tai joitakin ikävän kielteisiä kommentoijia. Tosi tylsää. Heidän kommentointinsa kertoo enemmän heistä ja heidän soveltuvuudestaan tälle alalle kuin niistä hakijoista, joiden viestejä he kommentoivat. Lasten kanssa työskennellessä lämpö on perusominaisuus, joka aikuisella pitäisi olla. Jos mollaajat saavat opiskelupaikan, toivon opiskeluvuosien kasvattavan ja jalostavan luonnetta miellyttävämpään ja myötätuntoisempaan suuntaan. <3

Vierailija
806/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään joka on hakenut luokanopeksi tullut vielä minkäänlaista tietoa?

Vierailija
807/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavaa tää! Loogisesti ajateltuna tuo ”peruuntunut, hyväksytty ylempään hakukohteeseen” ei voi tarkottaa kuin sitä, että meidät on hyväksytty ylempään hakukohteeseen! Silti vaan pelottaa luottaa siihen että olis oikeasti päässyt kouluun...

Vierailija
808/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään joka on hakenut luokanopeksi tullut vielä minkäänlaista tietoa?

Mulla luokanope ylimpänä hakutoiveena ja tokana on yleinen kasvatustiede, jonka kohdalla lukee ”peruuntunut, hyväksytty ylemmälle ymsyms” mutta ei mitään muuta

Vierailija
809/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja meidän, joka olet kahvitauolla

Pyhitetty olkoon sinun nimesi.

Tulkoon sinun valtakuntasi.

Tapahtukoon sinun tahtosi,

myös maan päällä niin kuin konttorissa.

Anna meille tänä päivänä

meidän koetuloksemme.

Ja anna meille meidän malttamattomuutemme anteeksi,

niin kuin mekin anteeksi annamme niille,

jotka ovat vauva.fi:ssä meitä vastaan rikkoneet.

Äläkä saata meitä välivuodelle,

vaan päästä meidät piinasta.

Sillä sinun on valtakunta

ja voima ja kunnia iankaikkisesti.

Aamen.

Vierailija
810/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee Joensuun luokanopen alapuolella olevissa hakukohteissa että peruuntunut, hyväksytty ylemmälle.

Vierailija
811/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee Joensuun luokanopen alapuolella olevissa hakukohteissa että peruuntunut, hyväksytty ylemmälle.

Mulla ei lue missään noin niin tarkoittaakohan se etten päässyt?

Vierailija
812/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lue missään noin niin tarkoittaakohan se etten päässyt?[/quote]

Jos sulla on kaikki hakukohteet noita opealoja, niin sit niissä missään ei kai kuulukaan olla tota hyväksytty ylemmälle

Vierailija
813/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo eka kerta kun opintopolku kusee näissä asioissa niin en vielä lähtis vetään mitään lopullisia johtopäätöksiä :D Koitetaan vaan jaksaa odottaa niitä tuloksia.

Vierailija
814/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin luulen, etten päässyt, kun ei lue alemmassa, että peruuntunut :( Aina käy näin, kun tuntuu, et oli hyvä ja onnistunu haastattelu pohjalla.

Vierailija
815/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tää odottaminen tosi vaikeeta, kun ”näin lähellä” jo ollaan ku tulee noita opintopolun muutoksia ja ilmesty se pistelaskurikin.

Vierailija
816/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on kaikki hakukohteet noita opealoja, niin sit niissä missään ei kai kuulukaan olla tota hyväksytty ylemmälle

No huh mä jo säikähdin!

Vierailija
817/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaa lopettaa hetkeks tän keskustelun seuraaminen ja odottaa lopullisia tuloksia kärsivällisemmin. Alkaa nimittäin kuumottaa ihan kunnolla:D

Vierailija
818/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään Ouluun hakeneista tullut tuloksia?

Vierailija
819/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun muut alemmat hakukohteet myös luokanopekoulutuksia?

Vierailija
820/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään Ouluun hakeneista tullut tuloksia?

Yleisen tulokset Ouluun tuli jo viime viikolla.

Ketju on lukittu.