Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA-koe 2020

Moikka
24.02.2020 |

Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?

Kommentit (1179)

Vierailija
761/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö kellään vielä omat pisteet tossa pistehaku järjestelmässä?

Mulla näkyy tyyppi 1 ja 2 sekä pistemäärät 1 ja 3, eli ei tainnut paikka irrota..

Mulla näkyi samoin, mutta eikös pistescaala ollut jotain kymppejä.. eli en usko että nuo ovat vielä mitään oikeita pisteitä

Vierailija
762/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö kellään vielä omat pisteet tossa pistehaku järjestelmässä?

Mulla näkyy tyyppi 1 ja 2 sekä pistemäärät 1 ja 3, eli ei tainnut paikka irrota..

Mulla näkyy samalla tavalla, en usko että tuo kertoo vielä mitään...

Aivan no huh! Eli oletettavasti omia pisteitä ei vielä kyseiseltä sivulta nää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tämäkin hoidettu :D mulla tosiaan ei näytä edes noita

Vierailija
764/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi myös tuo sama.

Vierailija
765/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks muillaki näkyy samoin:D

Vierailija
766/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy mitään, hain Jyväskylään.

Vierailija
767/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tältä sivulta voit tarkistaa soveltuvuuskokeesta saamasi pisteet hakutoiminnon avulla. Pistetiedot julkaistaan, kun opettajankoulutuksen hakukohteiden tulokset on julkaistu Opintopolussa viimeistään 15.7.2020."

Eli ei näy mitään ennen kuin opintopolussa on julkaistu paikat :)

Vierailija
768/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää ku pisteitäki julkastaan ja tuloksia ei voida!! Ne varmaan kiusaa meitä tahallaan! :D

Vierailija
769/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tältä sivulta voit tarkistaa soveltuvuuskokeesta saamasi pisteet hakutoiminnon avulla. Pistetiedot julkaistaan, kun opettajankoulutuksen hakukohteiden tulokset on julkaistu Opintopolussa viimeistään 15.7.2020."

Eli ei näy mitään ennen kuin opintopolussa on julkaistu paikat :)

Ihanaa et joku fiksu malttanut lukea ohjeet:)

Vierailija
770/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opintopolussa ei näkyisi sitten paljonko saanut pisteitä? Vai mikä idea tässä sitten on? Näkyy eritellyt pisteet?

Vierailija
771/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se, luulen että pelkästään kokonaispisteet näkyy opintopolussa. Jokaisesta osa-alueesta piti saada vähintään 4p, että voi tulla valituksi ja yhteispisteissä on omat rajansa, jyu:ssa vakalla on 40p.

Vierailija
772/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkyyks jollain jo jotain. Mä syötin mun hakemusnumeron ja silti vaikka painoin enter niin siinä alhaalla luki, että syötä hakemusnumero. Eli ei siis näyttäny mitään...

Vierailija
773/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkyyks jollain jo jotain. Mä syötin mun hakemusnumeron ja silti vaikka painoin enter niin siinä alhaalla luki, että syötä hakemusnumero. Eli ei siis näyttäny mitään...

Ei näy, koska:

"Pistetiedot julkaistaan, kun opettajankoulutuksen hakukohteiden tulokset on julkaistu Opintopolussa viimeistään 15.7.2020."

Yrittäkää nyt edes. 

Vierailija
774/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli opintopolussa ei näkyisi sitten paljonko saanut pisteitä? Vai mikä idea tässä sitten on? Näkyy eritellyt pisteet?

Joo, ne eritellyt pisteet.

Vierailija
775/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sivulla tosiaa koodi aivan rikki ja nuo mitkä näkyy on vaan jonkun kesähessun laittamat esimerkki pisteet. Vähän koodia avaamalla löytyy että "hakemuksen numero on 1234" :D

Hienosti

Vierailija
776/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli sähköpostia siinä vaiheessa kun pisteitä oli näkyvillä.

Pisteitä ei ole vielä syötetty järjestelmään. Ne syötetään vasta sitten, kun tulokset on viety Opintopolkuun.

Vierailija
777/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan taas meuhkaatte. Ei siellä oo tarkoituskaan näkyä vielä mitään, koska kuten sanottu:

"Pistetiedot julkaistaan, kun opettajankoulutuksen hakukohteiden tulokset on julkaistu Opintopolussa viimeistään 15.7.2020."

Taaas saa ihmetellä hakijoiden lukutaitoa...

Vierailija
778/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsistarallaa!

Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD

Vierailija
779/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppsistarallaa!

Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD

Heh, heh. Osoitit sun kommentillas olevan muita paljon älykkäämpi. Not. 

Vierailija
780/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppsistarallaa!

Heh, heh. Osoitit sun kommentillas olevan muita paljon älykkäämpi. Not. 

Paitsi jos naureskelit itselles, etkä muille. Lol. Silloin osoitin olevani paitsi idiootti, myös omaavani äärinmäisen huonon sisälukutaidon. Ja vastailen nolona omaan kommenttiinikin vielä. Näköjään VAKAVA:sta tosiaan on päässyt aika helpolla toiseen vaiheeseen. ;) :D 

Ketju on lukittu.