Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA-koe 2020

Moikka
24.02.2020 |

Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?

Kommentit (1179)

Vierailija
781/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppsistarallaa!

Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD

Heh, heh. Osoitit sun kommentillas olevan muita paljon älykkäämpi. Not. 

Paitsi jos naureskelit itselles, etkä muille. Lol. Silloin osoitin olevani paitsi idiootti, myös omaavani äärinmäisen huonon sisälukutaidon. Ja vastailen nolona omaan kommenttiinikin vielä. Näköjään VAKAVA:sta tosiaan on päässyt aika helpolla toiseen vaiheeseen. ;) :D 

Äärinmäinen? 4real, B?

Vierailija
782/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppsistarallaa!

Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD

Paitsi jos naureskelit itselles, etkä muille. Lol. Silloin osoitin olevani paitsi idiootti, myös omaavani äärinmäisen huonon sisälukutaidon. Ja vastailen nolona omaan kommenttiinikin vielä. Näköjään VAKAVA:sta tosiaan on päässyt aika helpolla toiseen vaiheeseen. ;) :D 

Äärinmäinen? 4real, B?

En ymmärrä teinien kieltä, enkä huumorintajuttomia kiusaajia. Toivottavasti et hae lasten pariin töihin. Mulla on lukihäiriö ja olen jo vanha ja paljon lukenut siitä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1179 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppsistarallaa!

Äärinmäinen? 4real, B?

En ymmärrä teinien kieltä, enkä huumorintajuttomia kiusaajia. Toivottavasti et hae lasten pariin töihin. Mulla on lukihäiriö ja olen jo vanha ja paljon lukenut siitä huolimatta.

Huumori on haastava laji, hävisit. Mut tuo lapsikortti on hyvä, ei liian omaperäinen.

Vierailija
784/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun päivitetty lisätietoapalkit

Vierailija
785/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö muilla "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle" alempien hakutoiveiden kohdalla?

Vierailija
786/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö muilla "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle" alempien hakutoiveiden kohdalla?

Onnea opiskelupaikasta 👍🏽

Vierailija
787/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy samalla tavalla!!

Vierailija
788/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä juhli ennenkun tulokset näkyy opintopolussa😳😂

Vierailija
789/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näky viime vuonna samalla tavalla ja paikka aukes. Jospa tämän myötä myös ne pisteet julkaistaan pian. Tosin, itsellä ei näy alemmassa tuota, joten tuskin pääsen.

Vierailija
790/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä juhli ennenkun tulokset näkyy opintopolussa😳😂

Mulla näkyy vaan todistusvalinnan kohdassa toi ”peruuntunut...” siinä oikeessa kohdassa lukee vieläkin ”opiskelijavalinta kesken” ja joo sama täällä. Sit juhlitaan ku paikan otan vastaan.. 😂

Vierailija
791/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee kaikissa viidessä opiskelijavalinta kesken. Kaupungit Turku, Helsinki, Tampere

Vierailija
792/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässäkin lukee kesken, mutta mulla lukee myös tuo peruuntunut alemmissa AMK-vaihtoehdoissa. :)

Vierailija
793/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tänään odotettavissa pisteitä jos joillakin on näkynyt jo edistystä opintopolussa?

Vierailija
794/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin soveltuvuuskokeeseen todistuksella, silti ”lisätietoja” kohdassa mulla kuitenkin lukee tällä hetkellä opiakelijavalinnan olevan kesken valintakoe jonossa ensikertalaisille kuin kaikillekin. Yritän olla tulkitsematta tästä omia johtopäätöksiä...

En kestä enää tätä jännittämistä!

Vierailija
795/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin soveltuvuuskokeeseen todistuksella, silti ”lisätietoja” kohdassa mulla kuitenkin lukee tällä hetkellä opiakelijavalinnan olevan kesken valintakoe jonossa ensikertalaisille kuin kaikillekin. Yritän olla tulkitsematta tästä omia johtopäätöksiä...

Millaisilla papereilla pääsit sovariin ja mihin kaupunkiin? Kirjoitustaitosi vaikuttavat melko ontuvilta huippuylioppilaaksi. Mietin myös, miten johtopäätöksiä voi enää tulkita? Johtopäätöshän on tulkinnan ja pohdinnan tulos (tulkitsin tilannetta -> tulin siihen johtopäätökseen, että...). Itse osaan lukea ja kirjoittaa, harmi etten ole M:n papereilla kelpoinen hakemaan todistusvalinnassa. 

Vierailija
796/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy vielä kaikissa hakukohteissa, että opiskeluvalinta on kesken

Vierailija
797/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "peruuntunut, hyväksytty plaaplaakjxjdk" lukee siellä lisätietoboksissa! Mullaki lukee kaikkialla vielä et opiskelijavalita kesken mut ku kattoo lisätietoihin, nii siellä lukee toi peruuntunut yleisen kasvatustieteen kohalla jossa olin todistusvalintajonossa!

Vierailija
798/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla papereilla pääsit sovariin ja mihin kaupunkiin? Kirjoitustaitosi vaikuttavat melko ontuvilta huippuylioppilaaksi. Mietin myös, miten johtopäätöksiä voi enää tulkita? Johtopäätöshän on tulkinnan ja pohdinnan tulos (tulkitsin tilannetta -> tulin siihen johtopäätökseen, että...). Itse osaan lukea ja kirjoittaa, harmi etten ole M:n papereilla kelpoinen hakemaan todistusvalinnassa. 

Siis miksi pitää olla noin ilkeä? En ihan oikeesti ymmärrä sitä miten osa käyttäytyy tällä palstalla.

Vierailija
799/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️

Vierailija
800/1179 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️

Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.

Ketju on lukittu.