VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppsistarallaa!
Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD
Heh, heh. Osoitit sun kommentillas olevan muita paljon älykkäämpi. Not.
Paitsi jos naureskelit itselles, etkä muille. Lol. Silloin osoitin olevani paitsi idiootti, myös omaavani äärinmäisen huonon sisälukutaidon. Ja vastailen nolona omaan kommenttiinikin vielä. Näköjään VAKAVA:sta tosiaan on päässyt aika helpolla toiseen vaiheeseen. ;) :D
Äärinmäinen? 4real, B?
En ymmärrä teinien kieltä, enkä huumorintajuttomia kiusaajia. Toivottavasti et hae lasten pariin töihin. Mulla on lukihäiriö ja olen jo vanha ja paljon lukenut siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppsistarallaa!
Kieltämättä aika erikoista, että ilmeisen heikolla sisälukutaidolla on kuitenkin päässyt vakavasta jatkoon. Kai siinä jotkut minimipisteet oli? XD
Heh, heh. Osoitit sun kommentillas olevan muita paljon älykkäämpi. Not.
Paitsi jos naureskelit itselles, etkä muille. Lol. Silloin osoitin olevani paitsi idiootti, myös omaavani äärinmäisen huonon sisälukutaidon. Ja vastailen nolona omaan kommenttiinikin vielä. Näköjään VAKAVA:sta tosiaan on päässyt aika helpolla toiseen vaiheeseen. ;) :D
Äärinmäinen? 4real, B?
En ymmärrä teinien kieltä, enkä huumorintajuttomia kiusaajia. Toivottavasti et hae lasten pariin töihin. Mulla on lukihäiriö ja olen jo vanha ja paljon lukenut siitä huolimatta.
Huumori on haastava laji, hävisit. Mut tuo lapsikortti on hyvä, ei liian omaperäinen.
Opintopolkuun päivitetty lisätietoapalkit
Näkyykö muilla "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle" alempien hakutoiveiden kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muilla "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle" alempien hakutoiveiden kohdalla?
Onnea opiskelupaikasta 👍🏽
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy samalla tavalla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä juhli ennenkun tulokset näkyy opintopolussa😳😂
Mulla näky viime vuonna samalla tavalla ja paikka aukes. Jospa tämän myötä myös ne pisteet julkaistaan pian. Tosin, itsellä ei näy alemmassa tuota, joten tuskin pääsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä juhli ennenkun tulokset näkyy opintopolussa😳😂
Mulla näkyy vaan todistusvalinnan kohdassa toi ”peruuntunut...” siinä oikeessa kohdassa lukee vieläkin ”opiskelijavalinta kesken” ja joo sama täällä. Sit juhlitaan ku paikan otan vastaan.. 😂
Mulla lukee kaikissa viidessä opiskelijavalinta kesken. Kaupungit Turku, Helsinki, Tampere
Jyväskylässäkin lukee kesken, mutta mulla lukee myös tuo peruuntunut alemmissa AMK-vaihtoehdoissa. :)
Oiskohan tänään odotettavissa pisteitä jos joillakin on näkynyt jo edistystä opintopolussa?
Mä pääsin soveltuvuuskokeeseen todistuksella, silti ”lisätietoja” kohdassa mulla kuitenkin lukee tällä hetkellä opiakelijavalinnan olevan kesken valintakoe jonossa ensikertalaisille kuin kaikillekin. Yritän olla tulkitsematta tästä omia johtopäätöksiä...
En kestä enää tätä jännittämistä!
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin soveltuvuuskokeeseen todistuksella, silti ”lisätietoja” kohdassa mulla kuitenkin lukee tällä hetkellä opiakelijavalinnan olevan kesken valintakoe jonossa ensikertalaisille kuin kaikillekin. Yritän olla tulkitsematta tästä omia johtopäätöksiä...
Millaisilla papereilla pääsit sovariin ja mihin kaupunkiin? Kirjoitustaitosi vaikuttavat melko ontuvilta huippuylioppilaaksi. Mietin myös, miten johtopäätöksiä voi enää tulkita? Johtopäätöshän on tulkinnan ja pohdinnan tulos (tulkitsin tilannetta -> tulin siihen johtopäätökseen, että...). Itse osaan lukea ja kirjoittaa, harmi etten ole M:n papereilla kelpoinen hakemaan todistusvalinnassa.
Mulla näkyy vielä kaikissa hakukohteissa, että opiskeluvalinta on kesken
Se "peruuntunut, hyväksytty plaaplaakjxjdk" lukee siellä lisätietoboksissa! Mullaki lukee kaikkialla vielä et opiskelijavalita kesken mut ku kattoo lisätietoihin, nii siellä lukee toi peruuntunut yleisen kasvatustieteen kohalla jossa olin todistusvalintajonossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla papereilla pääsit sovariin ja mihin kaupunkiin? Kirjoitustaitosi vaikuttavat melko ontuvilta huippuylioppilaaksi. Mietin myös, miten johtopäätöksiä voi enää tulkita? Johtopäätöshän on tulkinnan ja pohdinnan tulos (tulkitsin tilannetta -> tulin siihen johtopäätökseen, että...). Itse osaan lukea ja kirjoittaa, harmi etten ole M:n papereilla kelpoinen hakemaan todistusvalinnassa.
Siis miksi pitää olla noin ilkeä? En ihan oikeesti ymmärrä sitä miten osa käyttäytyy tällä palstalla.
Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi, täällä on kyllä kummallisen negatiivista porukkaa. Löysin tän keskustelun eilen ja en voi ku ihmetellä miten kaikki alapeukutetaan tai suoraan kommenteissa ollaan ilkeitä. Toivottavasti tajuutte mihin ootte hakenu ja osaatte käyttäytyä siellä ees. Onnee kaikille, joilla lukee jo et hyväksytty ylempään!! Me ollaan ansaittu koulupaikka❤️
Onko sun ylempi vaihtoehto johon sut on mahdollisesti valittu niin yleinen kasvatustiede vai luokanope tai vaka? Mietin kun mun luokanopettajavaihtoehdoissa kaikissa lukee vielä opiskelijavalinnan olevan kesken.
Äärinmäinen? 4real, B?