VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Joensuulla varmaan viime vuonna kesti, ettei tapahdu samaa virhettä ja sekoilua mitä toissa (?) vuonna oli. Ite uskon, et ens viikolla alkaa tulemaan osasta paikoista.
Soittelin Lapin yliopiston hakijapalveluun viikon alussa niin sillon mulle sanottiin että tämän viikon perjantain mennessä heidän olis tarkotus julkaista. Nyt kun soitin tänään uudestaan niin sieltä kyllä vastas eie ihminen ja sanokin että ensi viikolla vasta olis hänen tietojen mukaan tulokset tulossa. En nyt sitten tiedä enää :D oon jännitellyt ihan hirveesti tuloksia ja nukkumaanmenoa on ku pikkulapsena ku tiesi et seuraavan päivänä pääsee jonnekki retkelle.
Voi kun tänään tulisi jo tuloksia. Tämä odottaminen ja jännittäminen on ihan kamalaa!
Ei tullut tuloksia sitten tällä viikolla...
Kohta on jo maanantai ja pieni mahdollisuus kuulla tuloksia...
Niin, saa nähdä, tuleeko tulokset alkavalla viikolla, kun toisaalta olen kuullut, että yliopistossa lomailtais heinäkuussa, jolloin tulokset voisivat tulla kesäkuun aikana eli ma-ti. Mutta, toisaalta, olen myös kuullut, ettei yliopistot lähetä tuloksia kovinkaan etuajassa tuttavaltani, joka on itse ollut muutama vuosi sitten tarkistamassa pääsykokeita..🙄
Kyllä mun puolesta tää odottelu saisi jo riittää...
Oulussa yleisen kasvatustieteen tulokset ovat jo tulleet, toivottavasti saisivat loputkin pian ulos.
Tällä viikolla tulee tiedot. Tämä on varma tieto. :D
:) kirjoitti:
Tällä viikolla tulee tiedot. Tämä on varma tieto. :D
Mistä tämä varma tieto on saatu?
Olisipa ihanaa, jos tulokset tulisi!!!☺️
Ei kyllä enää jaksais odottaa.. Haastattelutkin on kuitenkin pisteytetty heti, joten luulis että ois jo valmiina kaikki tulokset.
Vakavan sivuille päivitetty hakukone soveltuvuuskokeen pisteille
Vierailija kirjoitti:
Vakavan sivuille päivitetty hakukone soveltuvuuskokeen pisteille
Ähh miksi en löydä?
Menee soveltuvuuskoe kohtaan ja sieltä soveltuvuuskokeen pistetiedot
Vierailija kirjoitti:
Mä en löydä siltikään, voitko linkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en löydä siltikään, voitko linkata?
https://www.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverko…
Näkyykö kellään vielä omat pisteet tossa pistehaku järjestelmässä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy tyyppi 1 ja 2 sekä pistemäärät 1 ja 3, eli ei tainnut paikka irrota..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy tyyppi 1 ja 2 sekä pistemäärät 1 ja 3, eli ei tainnut paikka irrota..
Mulla näkyy samalla tavalla, en usko että tuo kertoo vielä mitään...
Mulla näkyy kans samalla lailla!!
Tää odottelu on tuskaista :d Saas nähdä vieläkö julkaistaan tällä viikolla kun kuitenkin tuota viimeistä päivämäärää jolloin tulosten pitää tulla siirrettiin tänä vuonna eteenpäin koronasäätämisten takia