Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi kerrostaloasunnossa

Vierailija
23.02.2020 |

Homman nimi on siis se että samassa rapussa tyypit polttaa tupakkaa (tai pilveä, haisee nimittäin tosi kitkerälle) 24/7 kerrostaloasunnossaan, siellä sisällä kyllä. Voitte kuvitella miten hyvin kerrosta alempaa savu kulkeutuu asuntooni sisälle. Eikö tälle asialle oikeasti ole vuonna 2020 enää mitään tehtävissä?
Pienempiäkin asioita kielletään, niin miten tällaiseen on mahdotonta saada loppua? Olen ollut yhteydessä isännöitsijään, vuokranantajaani ja onpa siinä poliisit ja palokuntakin käynyt pariin otteeseen. Silti kaikkialta sanotaan, että asunnossa polttaminen on täysin laillista eikä sitä voida kieltä millään lailla. Mitä teen? Ketuttaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palovaroitin on pakollinen jokaisessa asunnossa, eikä siellä silloin voi savutella mitään.

Kyllä voi. Eivät reagoi tupakansavuun mitenkään.

Vierailija
22/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan itsekin mutten ole koskaan ymmärtänyt miten joku edes pystyy polttamaan sisällä.

Vanhempieni naapurissakin yks juoppo polttaa sisällä. Koko rappukäytävä haisee aina kun se menee tai tulee. Asunnoissa on koneellinen ilmanvaihto ja kun se on päällä niin niinpä tulee heillekin sisälle se haju ilmastointi kanavia pitkin. Siellä on tupakointi kielletty asunnoissa erikseen mutta eipä kukaan tuollekaan mitään tee vaikka naapurit on valittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta se savu kulkeutuu?

No jostain ilmastointikanavista en minä tiedä, eikä se ole tässä se pontti.

Mikä tässä sitten on se pointti, ellei tietää mitä kautta haju kulkeutuu, jotta ongelma voitaisiin ratkaista?

Mitä hittoa se tähän liittyy mistä se savu sinne kämppään kulkeutuu. Kulkeutuu mistä kulkeutuu, jos ap on varma kenen kämpästä se tulee niin on se kumma jos ei asialle kukaan mitään tee. Aika monessa kämpässä olen itsekin asunut, ja toistaiseksi jokaisessa on kielletty tupakointi sisällä. Eihän tänä päivänä saa missään enää polttaa sisällä.

No kyllä minä ainakin polttelen leppoisasti paperossia omassa pikkuyksiössäni.

Lisäksi ainakin yksi kaverini polttaa myös omassaan (hän asuu vähän isommassa hushållissa kuin minä), joten ei pidä paikkansa tuo, ettei missään saa polttaa sisällä: kirjoitat ihan fuulaa.

Ei tämä koko maailma sentään vielä pyöri teidän hullujen oikkujen mukaan.

Se eräs itävaltalainen vesikampausta pitänyt pienikokoinen korpraali, jonka nimeä ei voi kirjoittaa tälle palstalle kun sensurointirobotti ei päästä sitä läpi, oli tulisieluinen ja fanaattinen tupakanvastustaja.

Siinä on teidän hengenheimolaisenne ja inspiraattorinne.

Vierailija
24/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 47 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta se savu kulkeutuu?

No jostain ilmastointikanavista en minä tiedä, eikä se ole tässä se pontti.

Mikä tässä sitten on se pointti, ellei tietää mitä kautta haju kulkeutuu, jotta ongelma voitaisiin ratkaista?

Mitä hittoa se tähän liittyy mistä se savu sinne kämppään kulkeutuu. Kulkeutuu mistä kulkeutuu, jos ap on varma kenen kämpästä se tulee niin on se kumma jos ei asialle kukaan mitään tee. Aika monessa kämpässä olen itsekin asunut, ja toistaiseksi jokaisessa on kielletty tupakointi sisällä. Eihän tänä päivänä saa missään enää polttaa sisällä.

No kyllä minä ainakin polttelen leppoisasti paperossia omassa pikkuyksiössäni.

Lisäksi ainakin yksi kaverini polttaa myös omassaan (hän asuu vähän isommassa hushållissa kuin minä), joten ei pidä paikkansa tuo, ettei missään saa polttaa sisällä: kirjoitat ihan fuulaa.

Ei tämä koko maailma sentään vielä pyöri teidän hullujen oikkujen mukaan.

Se eräs itävaltalainen vesikampausta pitänyt pienikokoinen korpraali, jonka nimeä ei voi kirjoittaa tälle palstalle kun sensurointirobotti ei päästä sitä läpi, oli tulisieluinen ja fanaattinen tupakanvastustaja.

Siinä on teidän hengenheimolaisenne ja inspiraattorinne.

Sama täällä, sisällä poltetaan. En edes tiedä yhtäkään asuintaloa, jossa ei saa tupakoida.

Vierailija
25/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät tupakoivat.

Vierailija
26/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttua hommaa.  Viimeksi pistin poliisille viestiä, niin se käryttely loppui siihen, kun hakivat mukaansa taloyhtiömme jamaikan jonnen.

Vierailija
27/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuttua hommaa.  Viimeksi pistin poliisille viestiä, niin se käryttely loppui siihen, kun hakivat mukaansa taloyhtiömme jamaikan jonnen.

Ihan varmasti joo. Poliisi ei tasan lähde kenenkään kotiin sen takia, että naapuri vinkuu jostain hajuista.

Vierailija
28/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen remontointi tulee varsin kalliiksi tupakoivien asukkaiden jälkeen.

Siinä kun ei riitä pikku tuulettelu ja kevyt pintaremppa.

Vaikuttaa siis vuokrien hintoihinkin.

Vierailija
29/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuherkkien valituksista se vasta kalliit remontit tuleekin, kun taloyhtiön pitää selvittää mitä kautta haju kulkeutuu huoneistosta toiseen ja remontoida sen mukaan. Yleensä saadaan tehdä useampia remontteja, koska herkkänenäinen haistaa hajua aina vaan eikä ole ikinä tyytyväinen.

Vierailija
30/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikkoa todellakin häiritsee ja yskittää tupakanhaju. Se kulkeutuu vanhoissa taloissa pistorasioitten kautta ja kaikista läpivienneistä. Ikävä kyllä vain yhtiökokouksessa voi kieltää tupakoinnin mutta piittaamattomat savuttelijat vähät välittää!

Vierailija
31/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajuherkkien valituksista se vasta kalliit remontit tuleekin, kun taloyhtiön pitää selvittää mitä kautta haju kulkeutuu huoneistosta toiseen ja remontoida sen mukaan. Yleensä saadaan tehdä useampia remontteja, koska herkkänenäinen haistaa hajua aina vaan eikä ole ikinä tyytyväinen.

Taitaa kuule vielä kalliimmaksi tulla kun välillä tulipalojakin syttyy.

Kun oli se rööki jäänyt käryämään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi