Meghan ja Harry, taasko he liioittelevat?
Ei heitä todellisuudessa ajettu vaarallisesti takaa jotain 80 mailia tunnissa pitkin New Yorkin katuja? Ei tuollaiset nopeudet ole mahdollista New Yorkin keskustan ruuhkissa. Todellisuudessa kait matka kesti jotain 20min. ja eikä mitään vaarallista vauhtia? Miksi tämä pariskunta tekee kaikesta epätodellista draamaa?!
Kommentit (37)
Harry yrittää saadaa IPP statuksen eli ilmaisen turvallisuusjärjestelyn itselleen. Nyt keksivät tämän kun oikeudenkäynti menossa Englannissa. Itse ovat hälyttäneet paparatsit paikalle vielä.
No, nyt tulee lausuntoja New Yorkin poliisilta ja paparatsitoimistostakin, taksikuskilta jne. ja kaikki kertovat että Harry/Meghan liioittelee isosti.
Harry taas nähnyt painajaista Dianan kolarista. Mies on umpihullu nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Harry yrittää saadaa IPP statuksen eli ilmaisen turvallisuusjärjestelyn itselleen. Nyt keksivät tämän kun oikeudenkäynti menossa Englannissa. Itse ovat hälyttäneet paparatsit paikalle vielä.
No, nyt tulee lausuntoja New Yorkin poliisilta ja paparatsitoimistostakin, taksikuskilta jne. ja kaikki kertovat että Harry/Meghan liioittelee isosti.
Ny Timesin sivuilla sanotaan, että M&H ovat KERTONEET.
Eiköhän ole heidän satutarinansa. Syy: yrittävät saada ilmaisen turvallisuuspalvelun, joka muka kertoisi, että ovat megaluokan staroja, ja lisää julkisuutta. Ja vain julkisuutta. Meghanhan haluaisi olla Diana.
Pakko sanoa, että tuosta Harrysta on tullut ihan täysi pelle, ja narskuakkansa sätkynukke.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee "vapaasti suomennettua tekstia". Taksikuskia olen kuullut haastateltavan kahdesti, mitaan tuollaista ei sanonut.
t. usalainen
Ihan täysiä pellejä tämä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt tulee lausuntoja New Yorkin poliisilta ja paparatsitoimistostakin, taksikuskilta jne. ja kaikki kertovat että Harry/Meghan liioittelee isosti.Ny Timesin sivuilla sanotaan, että M&H ovat KERTONEET.
Eiköhän ole heidän satutarinansa. Syy: yrittävät saada ilmaisen turvallisuuspalvelun, joka muka kertoisi, että ovat megaluokan staroja, ja lisää julkisuutta. Ja vain julkisuutta. Meghanhan haluaisi olla Diana.
Pakko sanoa, että tuosta Harrysta on tullut ihan täysi pelle, ja narskuakkansa sätkynukke.
En tieda mita Meghan ja Harry ovat Suomessa puhuneet mutta USAssa eivat ole julkisesti avanneet suutaan. Kaikki sanomat ovat tulleet edustajansa kautta.
Meghanhullu taas vauhdissa juttuineen 🤪
Vierailija kirjoitti:
Kertoivat takaa-ajon kestäneen 2h, mikä väite on ammuttu töysin alas monen ihmisen toimesta.
Heidan matkansa majapaikkaan gaalan jalkeen kesti n. 2 tuntia. Kahden tunnin kova takaa-ajo on taas kaikenmaailman vaaraleukojen nettikeksintoa, eivat he sellaista ole vaittaneet.
Onko se liioittelua, jos itse uskoo harhoihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla umpihullu jos suomessa asiasta pakonomaisesti kirjoittelee!
Vierailija kirjoitti:
Onko se liioittelua, jos itse uskoo harhoihinsa?
Kerro sinä, kun sulla on kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysiä pellejä tämä pariskunta.
Eikö olekaan tolloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla umpihullu jos suomessa asiasta pakonomaisesti kirjoittelee!
Viela hullumpaa on kun kirjoittelee ihan asian vieresta . Kun pyytaa selitysta omituisille jutuilleen niin vastaus on taysi hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt tulee lausuntoja New Yorkin poliisilta ja paparatsitoimistostakin, taksikuskilta jne. ja kaikki kertovat että Harry/Meghan liioittelee isosti.Ny Timesin sivuilla sanotaan, että M&H ovat KERTONEET.
Ei sinun ole pakko mitaan sanoa eika ketaan nimitella ellet sitten kuule aania paassasi.
Saat kuvitella ihan mita haluat mutta kaikkea ei tarvitse nettiin kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tieda mita Meghan ja Harry ovat Suomessa puhuneet mutta USAssa eivat ole julkisesti avanneet suutaan. Kaikki sanomat ovat tulleet edustajansa kautta.
Harry ja Meghanin edustaja = Harry ja Meghan. Jos ois joku "lähipiirin lähde" tms niin eri asia, mutta edustaja tarkoittaa jotain heidän pr-toimistonsa viestijää tms.
Vierailija kirjoitti:
Kertoivat takaa-ajon kestäneen 2h, mikä väite on ammuttu töysin alas monen ihmisen toimesta.
80 mailia tunnissa on somekeksinto, ei sita kukaan muu ole maininnut.
Kilometrikansalle tiedoksi: Tuo on freeway nopeus (65-70 mph. itaisessa osassa maata.)
Seuraavaa draamakohtausta odotellessa. Mitähän tuo pariskunta keksii seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Meghanhullu taas vauhdissa juttuineen 🤪
Unlike you, Meghanhullu speaks fluent English and can peruse a much larger amount of sources.