Pelottavin eläinkokemuksesi? Listataan puremiset, raapaisut, käärmeet, ampiaiset ja vaaratilanteet
Kerran Israelissa olin hotellissa ammeessa ja katselin että kummallinen hiekanmuru liikkuu ammeen reunalle. kun sain lasit silmille niin se oli pieni skorpioni. Pyydystinn skorpioonin juomalasiin ja se läi kylpyhuoneen pöydälle. Seuraavana päivänä tulin asioilta hotellille niin minut pyydettiin respaan ja virkailija kertoi että aavikon vaarallisin skorpioni oli pyydystämäni, pisto aiheuttaa lähes varman kuoleman- vaikutti sydämeen ja hermostoon, minulle näytettiin sen kuvaa skorpionioppaasta ja siinä se oli luokiteltu äärimmäisen tappavaksi. kun se oli siinä lasissa niin se yritti sillä pyrstöpiikillään iskeä sellaista puutikkua jolla laitoin paperinkulmaan pienen ilma-aukon sille.
Olin pitkään siinä kylvyssä kun se kuljeskeli ammeen reunalla.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduin mielipuolen joutsenen ahdistelemaksi 😳
Kuka sen oli mielipuoleksi diagnosoinut, eläinpsykiatri? Ilmeisesti puolusti poikasiaan.
Joutsen ei tarvitse mitään syytä rähinään. Todella kuspäinen lintu ja vaarallinen sekopää.
Ex-mieheni kuristi minut tajuttomaksi ja hakkasi molemmat jalkani aivan tuusan nuuskaksi, kun hän oli kuullut että minulla oli ollut suhde toisen miehen kanssa ennen asumiseroamme. Kun selvisin välikohtauksesta tietoiseen tilaan ja pääsin sairaalaan soitettuani hätäkeskukseen, aloin pikkuhiljaa vasta ymmärtämään mitä on tapahtunut.
Olin pyörätuolissa tuon välikohtauksen jälkeen kolme kuukautta ja kävelin kepeillä hyvän tovin sen jälkeen vielä. Jätin lopullisen avioerohakemuksen ja mies joutui maksamaan 3000€ + 2000€ kivusta ja särystä. Hän maksoi pienissä erissä summaa ja jätti aika pian korvauksen kokonaan maksamatta.
Vankeutta tuli vain ehdollista, törkeästä pahoinpitelystä, vaikka tuo olisi kaikin tavoin ollut tapon yritys minun ja asianajajani mielestä.
Tuossa olisi voinut käydä todella huonosti ja menin sokkitilaan tapahtuman aikana, oli hyvin lähellä että olisin menettänyt henkeni tuossa kahakassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se apinoiden nopeus, voima ja raivo oli jotain aidosti pelottavaa.
Eikä turhaan: apinathan on ihan oikeasti aikamoisia raakalaisia ja niiden voima on jotain ihan käsittämätöntä. Sympaattisena pidetty simpanssi on hyvä esimerkki näistä.
Naisia ihmettelen taas kerran. Krabilla ollessa käveltiin rannalla läheisen vuoren kupeeseen, missä apinat kiipeili liaaneissa ja sukelsi veteen..apinoiden joukossa oli myös pieni karvaton poikanen ja eikö helvetti muusa oli menossa ottamaan sitä syliin. Koitin varottaa, että älä ota saat isommat apinat kimppuusi, niin myöhäistähän se oli. Iso uros " komeilla harmailla poskiparroilla" kävi kimppuun ja repäisi vauvan pois akan sylistä ja samalla veti kynsillään viillon muusan olkavarteen.Pr.. lekurilla käyntihän siitä tuli..ei mitään itsesuojeluvaistoa.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen oli mielipuoleksi diagnosoinut, eläinpsykiatri? Ilmeisesti puolusti poikasiaan.
Joutsen ei tarvitse mitään syytä rähinään. Todella kuspäinen lintu ja vaarallinen sekopää.
tämä, ovat kui pcb- huumetta käyttäneet. Varmaan olleet pahoja petoja joutsenliskot- joutsenien hirmuliskoaikojen vastine josta joutsenien suku on kehittynyt.
Saatava sorsastajien listalle tuo joutsen joka vastenmielisimpänä sorsana saa nauttia erityissuojelua vaikka on lintumaailman kärkkäin nokkija. Sitten vasta pulassa ollaan kun tottuvat ihmisiin ja kauppatorin valloittavat lokeilta (ja ihmisiltä), siinä ei voi vastaan hangoitella jos joutsen iskee silmänsä ihmisen kädessä olevaan lihapiirakkaan. Jopa sarjakuvissakaan ei joutsenia mitenkään idealisoida, ankkalinnassakaan ei ole joutsenia!
Vastaantulijan koira puri yllättäen käsivarresta kun kävelin ohi. Onneksi oli talvi ja toppatakki päällä. En käsitä, miksi koiria saa vieläkin pitää lemmikkeinä!
Vierailija kirjoitti:
Eksän kanssa skootterilla Rishikesissä Intiassa. Nähtiin, miten tienlaidassa kukkulan päällä on makaki-apinoita, joilla osalla poikasia. Eksä pysäytti skootterin että voitaisiin katsoa apinoita tarkemmin. Mä sanoin, että jatkaa matkaa, sillä apinat näytti vihamielisiltä, näyttivät hampaita yms. ja tosiaan useampia poikasia oli paikalla. Eksä vaan naureskeli, että olen muka hysteerinen kun pelkään apinoita, mutta siinä samassa silmänräpäyksessä pari apinaa loikkasi meitä kohti hampaat irvessä, yksi sai käsillään kiinni mun housunlahkeista. Huusin kurkku suorana eksää käynnistämään moottorin ja sitten lähettiin äkkiä karkuun. Eksä säikähti sen verran, että ajoi jotenkin tavallista hitaammin (tai sitten se vain tuntui siltä), sillä apinat juoksivat jonkin verran aikamoista vauhtia vierellämme ja alkuun näytti siltä, että hyppäävät mun päälle. Oli todella lähellä, etten saanut raivokasta apinaa kimppuuni ja oli todella pienestä kiinni, ettei purrut minua jalkaan. Se apinoiden nopeus, voima ja raivo oli jotain aidosti pelottavaa.
Niiltä oli ehkä siepattu poikasia lemmikeiksi. Tai muuten kiusattu. On parempi ettei jää tölläämään.
Sekoomus luonteella varustettu parasiitti loisolmi.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/yli-500000-suomalaista-tekee-ilmai…
"Hätkähdyttävä tulos: Lähes 500 000 suomalaista tekee ilmaista työtä
Harjoittelu, kuntouttava työtoiminta, työkokeilu. Seuran selvitys on karu: talkootyöllä on monta nimeä."
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/aktiivimalli-jaavuoren-huippu-pysa…
"Aktiivimalli on vain jäävuoren huippu – Pysäyttävä kirje asiantuntijalta: ”Palkattoman työn määrä on räjähtänyt”
TE-toimiston virkailija paljastaa Seuralle, kuinka härskisti työnantajat hyväksikäyttävät ilmaista työvoimaa."
Nämä ovat 1,5v vanhaa tietoa, mennyt vain pahemmaksi nämäkin asiat vielä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot nolo.
N-45 kirjoitti:
Ex-mieheni kuristi minut tajuttomaksi ja hakkasi molemmat jalkani aivan tuusan nuuskaksi, kun hän oli kuullut että minulla oli ollut suhde toisen miehen kanssa ennen asumiseroamme. Kun selvisin välikohtauksesta tietoiseen tilaan ja pääsin sairaalaan soitettuani hätäkeskukseen, aloin pikkuhiljaa vasta ymmärtämään mitä on tapahtunut.
Olin pyörätuolissa tuon välikohtauksen jälkeen kolme kuukautta ja kävelin kepeillä hyvän tovin sen jälkeen vielä. Jätin lopullisen avioerohakemuksen ja mies joutui maksamaan 3000€ + 2000€ kivusta ja särystä. Hän maksoi pienissä erissä summaa ja jätti aika pian korvauksen kokonaan maksamatta.
Vankeutta tuli vain ehdollista, törkeästä pahoinpitelystä, vaikka tuo olisi kaikin tavoin ollut tapon yritys minun ja asianajajani mielestä.
Tuossa olisi voinut käydä todella huonosti ja menin sokkitilaan tapahtuman aikana, oli hyvin lähellä että olisin menettänyt henkeni tuossa kahakassa.
Missä se eläin tässä oli, ja mitä se teki?
Vierailija kirjoitti:
Anakondan purema (se tosin oli onneksi poikanen)
Onneksi anakondalla ei ole myrkkyhampaita eikä ole siis myrkyllinen. Ne ovat kuristajakäärmeitä. Poikasen purema vastaa varmaan kissanpuremaa.
Mutta varmaan pelotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä, ovat kui pcb- huumetta käyttäneet. Varmaan olleet pahoja petoja joutsenliskot- joutsenien hirmuliskoaikojen vastine josta joutsenien suku on kehittynyt.
Saatava sorsastajien listalle tuo joutsen joka vastenmielisimpänä sorsana saa nauttia erityissuojelua vaikka on lintumaailman kärkkäin nokkija. Sitten vasta pulassa ollaan kun tottuvat ihmisiin ja kauppatorin valloittavat lokeilta (ja ihmisiltä), siinä ei voi vastaan hangoitella jos joutsen iskee silmänsä ihmisen kädessä olevaan lihapiirakkaan. Jopa sarjakuvissakaan ei joutsenia mitenkään idealisoida, ankkalinnassakaan ei ole joutsenia!
Hyvin näköjään tuo pcb-huume toimii sullakin.
Vierailija kirjoitti:
N-45 kirjoitti:
Missä se eläin tässä oli, ja mitä se teki?
No se jätkä oli selvästi eläin.
Söin salaatissa ampiaisen Maltalla. Minuutissa meni kurkku tukkoon, en ole mitenkään allerginen. En saanut siis yhtään henkeä joku lama tuli. Olin aika rauhallinen kun olin varma että kuolen. Ravintolan pitäjä puhalsi ilmaa keuhkoihini tekohengityksellä ja välillä olin tajuton. Sairaalassa meni seuraavaan aamuun mutta siellä saatiin tila kohentumaan, laittoivat jonkun putken kyllä keuhkoihin aluksi. Olin 22 ja interreilaamassa, käytännössä karkasin sairaalasta kun pelkäsin maksuja. Todella kehotan katsomaan aina salaatteja ja jäätelöitä ja juomia tuon kurkkuunpisto-tapauksen jälkeen, kesällä aina juon makeat juomat siten että siivilöin juoman hampaiden läpi ampiaisten pelossa!
Vierailija kirjoitti:
Mua on ihminen
-purrut kahdesti-potkinut muutamia kertoja
-lyönyt tai yrittänyt lyödä lukemattomia kertoja sekä paljain käsin että erilaisilla esineillä
-heittänyt ainakin juustolla, ostoskorilla, kaljatölkillä, kengällä ja laukulla
-uhannut aseella
-uhannut likaisilla piikeillä useita kertoja
-uhannut puukolla useita kertoja
Trimmattava koirakin joskus näykkäs.
Ihmisten kanssa saa olla aina varuillaan.
Oluttölkistä ampiainen suuhun. Ehti pistää monta kertaa kieleen, kitalakeen ja huuliin ennen kuin sain sylkästyä pois.
Kieli turposi aika lailla, puhe vaikeaa monta päivää.
Onneksi en ole allerginen pistiäisyen pistoille eikä näin ollen turvonneet hengitystiet tukkoon. Muuten, yli sadan kilsan päässä lähimmästä tk:sta erämaamökillä, olisivat vitsit olleet vähissä.
Top 3:
1) Edellisten turistien arsyttama norsu metrin paassa autosta, katsoi meita pain, heilutteli korviaan ka karsaansa ja huojui. Kavi mielessa etta jos tuo hyokkaa niin autosta jaa vaan haitari.
Onneksi sen perassa tuleva norsu oli lungimpi, tuuppasi sita pepulle kuin sanoakseen etta mita sa siina uhoat, mennaan nyt. :)
Tasta ei ole edes valokuvia muistona, kohtaus muistutti lahinna sita Jurassic Parkin autokohtausta, missa T-Rex kurkkaa auton ikkunasta sisaan ja sen iiris supistuu. :D
Paikka: Etela-Afrikka
2) Kaksimetrinen kaarme makuuhuoneessa Palestiinassa. Oli kova tyo saada se ulos ja olla panikoitumatta.
3) Kirjaimellisesti puskista tullut kojootti Las Vegasin lahistolla, oltiin pysahdytty tupakalle keskelle-ei-mitaan ja syotiin siina evaita vuokra-autoon nojaillen ja auringosta nauttien.
Lepakko talossa sisällä. Ei millään meinattu saada sitä ulos. Onnistuttiin saamaan se kodinhoitohuoneeseen, suljettiin ovet muihin huoneisiin, avattiin ulko-ovi ja hätisteltiin lopulta ulos.
Sarvipäinen sonni pääsi navetassa irti. Sen hätistely karsinaan oli todella vaarallinen toimenpide. Ihmiset välttyivät mustelmia pahemmalta, mutta kaksi ikkunaa, seinä ja muutama eläin saivat tuntuvia osumia.
Varpunen sisällä talossa, oikeasti. Se hyökkäili paniikissa päälle ja kohtaus oli kuin köyhän miehen Linnut-elokuvasta, lopulta ex sai mokoman ulos.
Hauki nappasi varpaaseen kiinni laiturin läpi. Lähti palanen.
Tai sairaalassa päivystyksessä.