Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavin eläinkokemuksesi? Listataan puremiset, raapaisut, käärmeet, ampiaiset ja vaaratilanteet

Vierailija
23.02.2020 |

Kerran Israelissa olin hotellissa ammeessa ja katselin että kummallinen hiekanmuru liikkuu ammeen reunalle. kun sain lasit silmille niin se oli pieni skorpioni. Pyydystinn skorpioonin juomalasiin ja se läi kylpyhuoneen pöydälle. Seuraavana päivänä tulin asioilta hotellille niin minut pyydettiin respaan ja virkailija kertoi että aavikon vaarallisin skorpioni oli pyydystämäni, pisto aiheuttaa lähes varman kuoleman- vaikutti sydämeen ja hermostoon, minulle näytettiin sen kuvaa skorpionioppaasta ja siinä se oli luokiteltu äärimmäisen tappavaksi. kun se oli siinä lasissa niin se yritti sillä pyrstöpiikillään iskeä sellaista puutikkua jolla laitoin paperinkulmaan pienen ilma-aukon sille.
Olin pitkään siinä kylvyssä kun se kuljeskeli ammeen reunalla.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa olin samalla pellolla n. 15-päisen lehmälauman kanssa, kun seurueeseen kuulunut paimenkoiranpentu alkoi haukkua lehmiä raivokkaasti.

Lehmät keskeyttivät syömisen. Ne kääntyivät rintamasuunta meihin päin. Jokunen tuli lähemmäs. Ne olivat suuria ja niillä oli sarvet.

Silloin pelotti.

Tapahtui Englannissa.

Vierailija
22/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta sairaalassa koiran puremasta????

Okei.

Ja joo itselläni ei ole mitään mistä olis jääny muistikuvaa. Pienenä astuin kuulemma kimalaispesän päälle ja ne kaikki alko pistämään mua, mutta tosta ei mitää muistikuvaa tai traumoja jääny. :D meillä oli joskus villakoira joka näykki, mutta niitä ei ottanu vakavasti koska se oli niin pieni, tosin hampaat oli terävät.

Äitin kimppuun on hyökänny metro-asemalla vihanen pikkukoira jonka takii joutu käymään lääkärillä tarkistamassa rokotukset yms.

Koiran puremasta tulee haava. Haavat ovat aina vaarallisia tai pistokset, raapaisut, koska niistä voi tulla infektio. Jos infektio tulee ulkomailla se on sitäkin pahempi. Olen nähnyt haavoja jotka ovat olleet auki 7 kk. Ja tosiaan koko sen 7 kk joutuu olemaan sairaalassa. Ja jos noin kauan olet sairaalassa, suurella todennäköisyydellä saat sairaalabakteerin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen odotti puseronhihassa, kun laitoin puseron päälle. Se surisi siellä ja pisti olkavarteen ennen kuin ehdin riisua puseron. Toi on tainnut olla vaarallisin eläinkohtaaminen. Olen kyllä nähnyt käärmeenkin luonnossa lähietäisyydeltä, mutta se pelästyi ja meni heti pois.

Vierailija
24/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta sairaalassa koiran puremasta????

Okei.

Ja joo itselläni ei ole mitään mistä olis jääny muistikuvaa. Pienenä astuin kuulemma kimalaispesän päälle ja ne kaikki alko pistämään mua, mutta tosta ei mitää muistikuvaa tai traumoja jääny. :D meillä oli joskus villakoira joka näykki, mutta niitä ei ottanu vakavasti koska se oli niin pieni, tosin hampaat oli terävät.

Äitin kimppuun on hyökänny metro-asemalla vihanen pikkukoira jonka takii joutu käymään lääkärillä tarkistamassa rokotukset yms.

Koiran puremasta tulee haava. Haavat ovat aina vaarallisia tai pistokset, raapaisut, koska niistä voi tulla infektio. Jos infektio tulee ulkomailla se on sitäkin pahempi. Olen nähnyt haavoja jotka ovat olleet auki 7 kk. Ja tosiaan koko sen 7 kk joutuu olemaan sairaalassa. Ja jos noin kauan olet sairaalassa, suurella todennäköisyydellä saat sairaalabakteerin.

Kai sä nyt provon tunnistat???🙄😑

Vierailija
25/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen läpsyttelevä hirviö hyökkäsi päälleni hyljealtaasta!

Miksi hyljealtaassa oli s.yyrialainen?

Vierailija
26/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 4v, minua puri koira kasvoihin. Muistan, kun katsoin koiraa, seuraavaksi muistan kun itkin kyläpaikan vessassa ja vessa näytti punaiselta ja äitini puhdisti kasvojani ja kyläpaikan emäntä oli siellä myös. Muistan vain sen, että kauheasti siellä huudettiin ja tilanne oli kaoottinen. 

Vierailija
27/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaksi isoa koiraa hyökkäsi kääpiövillakoiramme kimppuun ja t appoivat tämän. Yrittivät vielä pikkuveljeni kimppuun mutta jollain ilveellä omistaja pystyi heitä pitelemään sen verran että päästiin pakenemaan. Koirien omistaja oli syvästi järkyttynyt lähinnä siitä että kerkesi luulemaan että koirat pääsevät veljenikin kimppuun ja tottakai sitä nyt tajuaa kuinka hyvä tuuri meille kävi. Silloin kyllä suru rakkaan lemmikin menetyksestä ja vielä tuolla tavalla oli suuri:(

Vierailija
28/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy korjata ap:ta. Mikään ei aiheuta varmaa kuolemaa. Myrkyllisin scorpioni on deadstalker ja noita on myös israelin alueella.

https://en.wikipedia.org/wiki/Deathstalker

Täytyy korjata ap:ta. Mikään ei aiheuta varmaa kuolemaa. Myrkyllisin scorpioni on deadstalker ja noita on myös israelin alueella.

https://en.wikipedia.org/wiki/Deathstalker

Ainoa 100% tappava myrkyllinen eläin maalla on mustamamba käärme joka päästää aina tappavan annoksen uhriinsa. Tuostakin nopealla hoidolla voi selvitä

Itsellä vaarallisin kokemus oli cobran poikanen uima-altaalla Phuketissa. Toinen on astuminen metsästysreisuuslla maaampiaisten pesään. Koira meni edellä ja sai itikat varmaankin valmiustilaan. tuli äkkilähtö koira edellä ja minä perässä. Sain 5 pistoa.

mies52v

Vierailija
29/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se apinoiden nopeus, voima ja raivo oli jotain aidosti pelottavaa. 

Eikä turhaan: apinathan on ihan oikeasti aikamoisia raakalaisia ja niiden voima on jotain ihan käsittämätöntä. Sympaattisena pidetty simpanssi on hyvä esimerkki näistä.

Vierailija
30/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisen pisto johtaa minulla sairaalareissuun. Yhden kerran ehti jo mennä taju ennenkuin joku sai epipenin iskettyä reiteen. Pistiäiset on siksi aina melkoinen kauhukokemus vaikkei pistetyksi joutuisikaan.

Härkää on joskus juostu karkuun. En edes tiennyt että pystyisin kiipeämään aidan yli niin sukkelasti.

Vierailija
31/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa vietin kesäpäivää kun yhtäkkiä koko vasen käsi oli kuin tulessa. Se tuska oli aivan järkyttävä ja käsi käyttökelvoton. Kauhuissani menin tietenkin lääkäriin - kuulemma kyseessä varsin tavallinen muurahainen ja pureman poltto kestäisi n. 48 tuntia. Wtf... Enpä juuri nukkunut seuraavaan pariin päivään. Vieläkin muistan tuon kivun olkapäässä asti.

Vierailija
32/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mopolla ajaessa jokin kopsahti silmäkulmaan. Ennenkuin ehdin tekemään mitään, se pisti silmäkulmaan/-luomeen, oli ampiainen. Onneksi ajoin lähiössä, joten vauhtia ei ollut paljoa ja sain nopeasti pysäytettyä, etten ajanut sokkona. 

Vierailija
33/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se apinoiden nopeus, voima ja raivo oli jotain aidosti pelottavaa. 

Eikä turhaan: apinathan on ihan oikeasti aikamoisia raakalaisia ja niiden voima on jotain ihan käsittämätöntä. Sympaattisena pidetty simpanssi on hyvä esimerkki näistä.

Samantyyppinen kokemus Malesiassa.

Pysähdyttiin katsomaan söpöä apinaperhettä, joka käveli johtoa myöten. Herra apina otti tilanteen uhkaavana, ja liukui lyhtypylvästä myöten nopeasti

maahan. Parilla harppauksella se oli vieressä.

Mies ärähti sille, ja poistuimme heti.

Se olisi hyvin voinut purra.

Se oli ensimmäinen ilta, ja olimme lähteneet kävelylle.

Vierailija
34/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ihminen 

-purrut kahdesti

-potkinut muutamia kertoja

-lyönyt tai yrittänyt lyödä lukemattomia kertoja sekä paljain käsin että erilaisilla esineillä

-heittänyt ainakin juustolla, ostoskorilla, kaljatölkillä, kengällä ja laukulla 

-uhannut aseella

-uhannut likaisilla piikeillä useita kertoja

-uhannut puukolla useita kertoja

Trimmattava koirakin joskus näykkäs. 

Vierailija
35/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se, kun exäni epävakaa sisko usutti vihaista pitbulliaan kimppuuni. Onneksi koira tunsi minut, niin ei käynyt kiinni, mutta selvästi mietti että pitääkö, kun emäntä käski.

Vierailija
36/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin mielipuolen joutsenen ahdistelemaksi 😳

Kuka sen oli mielipuoleksi diagnosoinut, eläinpsykiatri? Ilmeisesti puolusti poikasiaan.

Vierailija
38/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ihminen 

-purrut kahdesti

-potkinut muutamia kertoja

-lyönyt tai yrittänyt lyödä lukemattomia kertoja sekä paljain käsin että erilaisilla esineillä

-heittänyt ainakin juustolla, ostoskorilla, kaljatölkillä, kengällä ja laukulla 

-uhannut aseella

-uhannut likaisilla piikeillä useita kertoja

-uhannut puukolla useita kertoja

Trimmattava koirakin joskus näykkäs. 

Oletko kenties töissä kaupan kassalla?

Vierailija
39/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gibraltarilla puolivilli apina hyppäsi niskaani hirveällä mätkäyksellä kun etsin särkylääkettä käsilaukustani kun olin kovassa päänsäryssä. Yritin toimia rapistelematta, etteivät apinat luulisi, että aion ruokkia niitä mutta ilmeisesti lääkepaketti rapisi sen verran, että sain apinan niskaani. Säikähdin kyllä kun se hyppäsi jostain takaani suoraan niskaani.

Vierailija
40/96 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kanssa skootterilla Rishikesissä Intiassa. Nähtiin, miten tienlaidassa kukkulan päällä on makaki-apinoita, joilla osalla poikasia. Eksä pysäytti skootterin että voitaisiin katsoa apinoita tarkemmin. Mä sanoin, että jatkaa matkaa, sillä apinat näytti vihamielisiltä, näyttivät hampaita yms. ja tosiaan useampia poikasia oli paikalla. Eksä vaan naureskeli, että olen muka hysteerinen kun pelkään apinoita, mutta siinä samassa silmänräpäyksessä pari apinaa loikkasi meitä kohti hampaat irvessä, yksi sai käsillään kiinni mun housunlahkeista. Huusin kurkku suorana eksää käynnistämään moottorin ja sitten lähettiin äkkiä karkuun. Eksä säikähti sen verran, että ajoi jotenkin tavallista hitaammin (tai sitten se vain tuntui siltä), sillä apinat juoksivat jonkin verran aikamoista vauhtia vierellämme ja alkuun näytti siltä, että hyppäävät mun päälle. Oli todella lähellä, etten saanut raivokasta apinaa kimppuuni ja oli todella pienestä kiinni, ettei purrut minua jalkaan. Se apinoiden nopeus, voima ja raivo oli jotain aidosti pelottavaa. 

Minullakin on pelottava apinakokemus Intiasta. Ajettiin (tai autokuski ajoi) mieheni kanssa jonkun sademetsän läpi ja pysähdyttiin katsomaan vähän matkan päässä kävelevää elefanttia. Yhtäkkiä kuski huutaa, että äkkiä autoon sisälle! Ei oltu huomattu, että apinalauma lähestyi kovaa vauhtia. Just saatiin ovet kiinni kun apinat saartoivat. No sinne jäivät kun kuski lähti ajamaan. Apinat voivat olla tosi aggressiivisia ja vaarallisia, ja puremasta tulla mitä vaan tautia.