Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tuli yhtäkkiä valtava ikävä lapsia ja meidän entistä elämää

Vierailija
29.08.2026 |

Sitä aikaa kun pojat oli pieniä, olin heidän isän kanssa yhdessä ja elettiin uudessa omakotitalossa. 

Nyt asun pienessä kaksiossa ja itken. Ikävä mun lapsia. Soitin kaikille vuoron perään että kuulen heidän äänet. Kaikilla on jo oma elämä. Yhdellä murheita ja niitäkin täällä itken. Pää on kipeä tästä itkusta. Pitää kai mennä suihkuun ja iltapalalle.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasitteko olla hyviä vanhempia?

Vierailija
2/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus. Tiedän tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika elämästä on kun lapset on pieniä. Aina sanonut niin. 

Vierailija
4/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies?

Vierailija
5/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Silloin tällöin iskee sellainen ikävä ja haikeus että todellakin itkettää. 

Vierailija
6/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin niin. Erottiin vasta kun nuorin meni lukioon eikä koskaan vedetty lapsia mukaan riitoihin. Mies oli paljon mukana poikien jalkapalloharrastuksessa. Mä olen enemmän ollut vastuussa kodista että on ollut ruokaa, rakkautta ja puhtaita vaatteita. Kyllä nuo aina kertoo että olen rakas. Ehkä eivät sanoisi, jos eivät tarkoittaisi. Ap

Vierailija
7/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntohalaus sinulle! Toivottavasti löydät iloa elämääsi!

Vierailija
8/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sitä aikaa, kun olimme sisarustemme kanssa pieniä ja leikimme yhdessä. Kun katsoo vanhoja valokuvia, jossa leikimme leveät hymyt huulilla, niin silmät kostuvat. :(

Vierailija
9/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mies?

Ollaan erottu muutama vuosi sitten. Sen jälkeen olen asunut yksin. En mä juuri nyt kaipaa edes miestä. Lapsia toivoisin näkeväni useammin, mutta asuvat kaikki kaukana. Ap 

Vierailija
10/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lapsellasi on?

Vierailija
11/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti erota??

Vierailija
12/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella fiiliksen. Ikävöin välillä ihan hirveästi esikoistani, joka asuu nykyään monen sadan kilometrin päässä, ja näen häntä vain muutaman kerran vuodessa. 

Suhde häneen on jäänyt jotenkin etäiseksi, muutti eron jälkeen isälleen omasta halustaan.

Voi niitä aikoja kun hän vielä oli pieni ja kanssani. Vuodet kuluu niin raastavan nopeasti. 

Vierailija
13/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntohalaus sinulle! Toivottavasti löydät iloa elämääsi!

Kiitos. On mulla oikeasti yleensä melko iloinen elämä. Nyt vain jostain syystä haikea olo. Itku tuli eikä se tahdo loppua. Ap

Vierailija
14/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin niin. Erottiin vasta kun nuorin meni lukioon eikä koskaan vedetty lapsia mukaan riitoihin. Mies oli paljon mukana poikien jalkapalloharrastuksessa. Mä olen enemmän ollut vastuussa kodista että on ollut ruokaa, rakkautta ja puhtaita vaatteita. Kyllä nuo aina kertoo että olen rakas. Ehkä eivät sanoisi, jos eivät tarkoittaisi. Ap

Varmasti rakastavat äitiään. Luontoon kuuluu, että emon pitää päästää irti poikasistaan.

Nyt on sinun aikasi tehdä uusia juttuja ja kasvaa ihmisenä.

Vierailija
15/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän vielä pikkulapsiaikaa. Olemme puhuneet puolisoni kanssa, että sitten kun lapset aikuistuvat, niin yritetään me sitten yhdessä opetella nauttimaan elämästä kahdestaan ja matkustella paljon.

Tiedän silti jo nyt, että eihän se helppoa tule varmasti aina olemaan, kun tässä on nyt jo tottunut siihen että lapset ovat täällä meidän kanssamme - ja kun nyt jo siihen liittyy haikeutta, kun huomaa miten he ovat kasvaneet.

Siihen että usko että tulisimme puolisoni kanssa eroamaan. Mutta elämä on arvaamatonta, ja sitä mietin, miten pitäisin itseni kasassa jos puolisoni menehtyisi ennen aikojaan. Ehkä sitten löytäisin itseni juuri siitä tilanteesta, että istuisin yksin kotona, soittelisin lapsille, kyselisin kuulumisia ja kutsuisin heitä käymään.

Toivotan siis voimia tilanteeseesi!

Vierailija
16/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
17/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsellasi on?

Syy ei kuulu tänne, mutta yleisesti voisin sanoa että useammankin syyn takia henkisesti melko raskasta. Kuulen sen hänen äänestään vaikka kertoo voivansa jo paremmin. Se, että omalla lapsella on murheita, tuo murheita myös mulle. Sellaista se on. Ap

Vierailija
18/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymä on kuolemantuomio :(

Mitä sitten? Lapsella voi kuitenkin tyydyttää omia tarpeitaan.

Vierailija
19/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oman perheen kaksi kertaa menetettyä ensimmäisen teini ikäisenä. Tiedän tunteen osittain... Tosin kauaa en kerennyt poikien kanssa ollakkaan. En tiedä miltä tuntuu kun on saanut jo kasvatettua omat lapsensa itse. Mutta vieläkin välistä ikävöin pojan konttaamista lattialla ja kihlatun vieressä istumista.

T.Kelaloinen

Vierailija
20/37 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti erota??

Meillä oli oikeasti todella paljon riitoja miehen kanssa. Toisen läsnäolo ärsytti usein ja mies alkoi loppu aikoina viettämään enemmän ja enemmän aikaa töissä... Tultiin siihen tulokseen, että meidän on parempi yksin kuin yhdessä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi