Miehenä haluaisin kuulla mitä haluatte naiset, että tapailemanne mies kertoo itsestään?
Treffi-ilmoituksessa ja kasvotusten tavatessa. Mikä on out ja mikä in?
Kommentit (122)
Miksi ei vaan voi olla oma itsensä. Ja mitä väliä sillä mikä on in ja out, kunhan on hyvä käytöksinen.
- Onko etsimässä loppuelämän suhdetta vai jotain kevyempää? (Etsin loppuelämän suhdetta.)
- Mielenkiinnon kohteet ja harrastukset? (Omat harrastukseni ovat liikunnallisia, en innostu kovin usein matkailusta.)
- Onko lapsia (minkä ikäisiä?), haluaako niitä tulevaisuudessa vai ei? (En halua enempää lapsia.)
- Millainen on luonteeltaan: sosiaalinen, ujo, harkitsevainen, impulsiivinen, ekstrovertti yms. (Hain rauhallista ja tasapainoista miestä.)
- Päihteiden käyttö? (Alkoholiongelmaiset, huumeidenkäyttäjät ja tupakoitsijat oli helppo karsia.)
- Koulutustaso ja ala, jolla työskentelee. (Taiteelliset ihmiset eivät ole minua varten.)
- Poliittinen suuntautuminen. (Viherhörhelöt ituhipit raakkasin heti pois.)
- Ikä
- Mikätyyppistä naista on hakemassa. (Jos etsii isotissistä ekstroverttinaista, niin tiesin olla vastaamatta.)
Näihin kysymyksiin etsin vastausta ja yhden täysosuman löysin vuosi sitten. Sillä teillä ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vaan voi olla oma itsensä. Ja mitä väliä sillä mikä on in ja out, kunhan on hyvä käytöksinen.
Olla oma itsensä tietysti, mutta mitä asioita naiset haluavat tietää miehestä = IN ja asioita, joita ette halua tietää = OUT. Ymmärrätkö? Ei mitään salailuja, koska parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.
On oma itsensä. Onko uskovainen, musiikki- ja ruokamaut yms, onko matkustellut, mitä tekee vapaa-ajalla, työ- tai opiskelukuviot jne. Eli ihan perusjuttuja.
Älä kerro koko menneisyyttäsi treffeillä tai ole negatiivinen. Negatiivisuus iso iso turn off!
Tärkeää on tietää millä mielellä on liikkeellä, seksiseuraa vai vakavaa. Perusjutut onko lapsia, haaveileeko vielä lapsista, suhde työelämään, harrastuksista, mielenkiinnon kohteista, ehkä elämäntavoista (kaipaako paljon aktiviteetteja vai viihtyykö kotosalla) jne. Treffi-ilmoituksessa olisi hyvä selvitä ulkoinen olemus, ikä. Jos on juuri tiettyjä tulevaisuuden haaveita, jotka aikoo toteuttaa esim. ostaa ja remontoida iso talo maaseudulta, niin sellainen kannattaa tuoda heti esille.
Mistä ei kannata puhua. Ekoilla treffeillä on hyvä olla oma itsensä ja jutella niitä näitä mitä mieleen tulee. Toiselle pitää syntyä kuitenkin oikea kuva. Joskus joku on alkanut heti kyselemään "no tuleeko tästä jotain, sano nyt" tai kyselee liian yksityiskohtaisia asioita kuten kotiosoitetta, työpaikan nimeä, asunko vuokralla vai omistusasunnossa ja paljon asunto maksoi yms. Ainakin minä ahdistun sellaisesta.
Lisäkysymys naisille: kuinka paljon haluatte vihjailua viesteissä tai ekoilla treffeillä? Jos haussa on kunnollinen parisuhde eikä mikään pano? Ja onko pakko olla vihjailua jos haluaa että kiinnostut?
Itse haluaisin lukea profiilin jossa mies kertoo itse tärkeinä pitämiään asioita itsestään ja toiveistaan ja tavoitteistaan deittailun osalta. Tämä on paras mahdollinen tapa tunnistaa, ketkä mulle sopii ja ketkä ei, ja myös paras mahdollinen tapa helpottaa hyvän keskustelun syntymistä.
Epäilen että valtaosa sopivista tulee ohitettua turhaan siksi että tekevät itsestään jonkunlaista cv:tä, keräävät profiiliin asioita joiden ajattelevat niissä "kuuluvan" olla. Saan sitten väärän käsityksen heidän arvoistaan ja toiveistaan enkä laita viestiä koska en usko meillä olevan annettavaa toisillemme.
Kasvotusten tavatessa itsestä kertominen suunnitellusti ei yleensä ole kovin hyvää keskustelua, asioiden pitäisi tulla esiin luonnollisesti yhteisten kiinnostavien aiheiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Lisäkysymys naisille: kuinka paljon haluatte vihjailua viesteissä tai ekoilla treffeillä? Jos haussa on kunnollinen parisuhde eikä mikään pano? Ja onko pakko olla vihjailua jos haluaa että kiinnostut?
Vihjailua mihin? Seksiinkö? Mun kiinnostus lopahtaa heti, jos ekoilla treffeillä alkaa vihjailemaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjailua mihin? Seksiinkö? Mun kiinnostus lopahtaa heti, jos ekoilla treffeillä alkaa vihjailemaan seksistä.
Niin, vihjailua seksiin. Jostain syystä naiset kiinnostuvat miehistä "kavereina", jos mies ei ole heti vihjailemassa. Mikä on todella kummallista mielestäni: minkä hemmetin takia lähtisin treffeille kanssasi jos haluaisin olla vain "kaveri". Mutta jotenkin tuntuu että pitäisi vihjailla jo viesteissä jotain, vaikken edes tiedä tuntuuko nainen livenä siltä että haluaisin hänen kanssaan mitään jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vihjailua? :D Ei mitään vihjailuja, vaan normaalia aikuisten välistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys!! Vihjailua josta tulee ilmi, että mies pitää naista seksuaalisesti viehättävänä. Vihjailusta ei kuitenkaan saa syntyä mielikuvaa, että mies on a) joku pervertikko b) vain seksin perässä. En minä tiedä, naiset on niin erilaisia.
Esimerkiksi "mahtava peräsin ja pulleat purjeet"-kommentti saattaa olla yhden naisen mielestä vitsikäs heitto ja toisen naisen mielestä ällöä läähätystä.
Kauneuden kehuminen on aika neutraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vihjailua seksiin. Jostain syystä naiset kiinnostuvat miehistä "kavereina", jos mies ei ole heti vihjailemassa. Mikä on todella kummallista mielestäni: minkä hemmetin takia lähtisin treffeille kanssasi jos haluaisin olla vain "kaveri". Mutta jotenkin tuntuu että pitäisi vihjailla jo viesteissä jotain, vaikken edes tiedä tuntuuko nainen livenä siltä että haluaisin hänen kanssaan mitään jatkoa.
Ei se siitä vihjailusta ole kiinni. Seksuaalista vetovoimaa joko on tai ei ole. Jos sitä ei ole, mitkään vihjailut ei muuta asiaa. Ja jos sitä on, mitään vihjailuja ei tarvita. Seksuaalisen vetovoiman puuttuminen jättää kaverilinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys!! Vihjailua josta tulee ilmi, että mies pitää naista seksuaalisesti viehättävänä. Vihjailusta ei kuitenkaan saa syntyä mielikuvaa, että mies on a) joku pervertikko b) vain seksin perässä. En minä tiedä, naiset on niin erilaisia.
Esimerkiksi "mahtava peräsin ja pulleat purjeet"-kommentti saattaa olla yhden naisen mielestä vitsikäs heitto ja toisen naisen mielestä ällöä läähätystä.
Kauneuden kehuminen on aika neutraalia.
Just tollasia "mahtava peräsin ja pulleat purjeet" -juttuja en haluaisi heittää, tulee mieleen joku känninen viiskymppinen dippainssi. Kuulostaa äärimmäisen juntilta omaan korvaan. Ja sitten naiset ilmeisesti haluaa näitä juttuja. Löytyyköhän sellaista naista jota ei tuollaiset hauskat heh heh jutut kiinnosta.
Kauniiksi kehuminen ja halaaminen on ekoilla treffeillä ok, mutta ällöttävät vihjailut eivät.
Itse ainakin tarvitsen vähintään muutamat (3-5) onnistuneet treffit ennen seksiä.
Jos sanoo selkeästi haluavansa toiset treffit ja jatkaa tutustumista, riittää sen ilmaisemiseen, että olen viehättävä ja tässä on potentiaalia. Ei tarvitse kehua kauniiksi tms. Mutta myöhemmin suhteessa voi kertoa intiimimpiä asioita "olen aina pitänyt pepustasi" mutta ei tutustumisvaiheessa.
Itseltä menee mielenkiinto heti jos mies jo viestittelyvaiheessa alkaa puhumaan seksistä tai vihjailemaan siihen suuntaan. Haluan ensin nähdä irl onko mitään kemiaa ylipäätänsä edes olemassa ennen kuin alan seksistä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista vihjailua, kiitos.
Se on totta että flirttailu ja kiinnostuksen näyttäminen edesauttaa molemminpuolisen viehätyksen rakentumista ja jos ei ollenkaan osaa kumpaakaan, sitä ei melko varmasti pääse syntymään. Mutta jos käsityksesi flirtistä ja viehätyksen osoittamisesta on vihjailu, sulla ei ole minkäänlaista toivoa viehättää normaaleja naisia.
Netissä kertoisi mitä etsii ja millainen perusluonne on, mistä asioista tykkää. Selkeät ja tuoreet kuvat, ei selfieitä.
Kasvotusten syventäisi noista asioista keskustelua.