Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä haluaisin kuulla mitä haluatte naiset, että tapailemanne mies kertoo itsestään?

Vierailija
23.02.2020 |

Treffi-ilmoituksessa ja kasvotusten tavatessa. Mikä on out ja mikä in?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin miehestä ja kontekstista.

Pidän melko creepynä jos avautuu koko elämästään kuin olisi työhaastattelussa.

Muutenkin melkoisen kipeä formaatti tuo itsensä markkinointi, kun kuitenkin on ihmissuhteen kehittelystä kyse. On aivan sama mitä horiset, jos käytöksesi kertoo toista.

Vierailija
122/122 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies olisi itselleen rehellinen ja selvittäisi haluaako oikeasti parisuhteeseen ja jos haluaa, niin selvittäisi haluaako mieluiten loppuelämän parisuhteeseen, vai ajatteleeko, että parisuhteet kestävät kuitenkin maksimissaan 5 vuotta. Ja sitten kun mies olisi rehellisesti selvittänyt tämän itselleen, kertoisi sen rehellisesti myös naiselle treffeillä. (Samaa toki toivon naisilta, mutta koska olen hetero ja nainen, suuntaan toiveeni vain miehille).

Nimittäin jos ollaan rehellisiä treffeillä ja varotaan tekemästä mitään päätelmiä itse toisesta henkilöstä, suhteella on parhaat mahdollisuudet syntyä.

Henk- koht minua ei kiinnosta kuinka paljon mies tienaa vuodessa, tai edes onko työtön, haluan treffeillä nähdä pärjääkö mies elämässään. Työttömyys ei merkitse sitä etteikö pärjäisi eikä ylitsevuotava rikkauskaan. Sitä en osaa verbalisoida mistä sen näkee pärjääkö tai miten mies voisi sen näyttää, sen huomaa pikkuhiljaa pienistä asioista illan aikana. Ja haluan myös nähdä pärjääkö mies elämässään ja miten kohtaa elämänsä vastoinkäymiset.

joo ja ei mitään seksivihjailuja. minua ei haittaa jos mies kysyy ekoilla treffeillä tykkäänkö seksistä ja millaisesta tai jos kysyy taidokkaasti irtoaako, mutta etekin tuossa viimeisessä on niin kovat mahdollisuudet epäonnistua, niin en suosittele, ellei ole oppinut jo taitoa. se on (ensitreffeillä) pahimillaan kiinni yhdestä väärin valitusta sanasta. Tämän ilmiön syynä on ne monet hyypiöt, joita suuri osa naisista on joutunut kohtaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla