Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v sinkkunaisen epätoivo

Vierailija
23.02.2020 |

Tuntuu että jään vanhaksi piiaksi. Hyvät miehet on jo varattuja tai perheellisiä.

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuin naisilla on helppoa. Tilaa vaan mieleisensä miehen kotiin sieltä tinder katalogista. Ihan niin kuin pizzaa tilaisi.

Kuka parisuhdetta haluava nyt tinderiä käyttäisi?

Tinderissä itsessään ei ole mitään ongelmaa. Siellä on runsaasti parisuhdetta hakevia miehiä.

Jos et valitsemalla valitse sieltä niitä komeakasvoisia jänniä panomiehiä niin mitään ongelmaa ei ole.

Aika hölmö oletus että suhdetta haluava tarkoituksella valitsisi jotain panomiehiä.

Miksi niin ajattelit?

Omat negiskokemukset

Siis itse valitsemalla valitsit niitä jotka oli vain seksin perässä?

Miksi?

Vierailija
142/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinaisena kumppanin löytäminen vielä vaikeampaa. En baareissakaan käy kuin keikoilla.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuin naisilla on helppoa. Tilaa vaan mieleisensä miehen kotiin sieltä tinder katalogista. Ihan niin kuin pizzaa tilaisi.

Tinderissä itsessään ei ole mitään ongelmaa. Siellä on runsaasti parisuhdetta hakevia miehiä.

Jos et valitsemalla valitse sieltä niitä komeakasvoisia jänniä panomiehiä niin mitään ongelmaa ei ole.

Aika hölmö oletus että suhdetta haluava tarkoituksella valitsisi jotain panomiehiä.

Miksi niin ajattelit?

Hölmö kysymys. Siksi koska naiset ovat tunnetun huonoja tunnistamaan kuka mies voisi olla omantasoinen ja tositarkoituksella liikkeellä oleva. Naiset haluaa kaikki niitä samoja komeita miehiä ja käsitys komeudesta on tismalleen samanlainen mistä aiheutuu se että niillä muutamalla harvalla miehellä on hirveästi vientiä ja he pitävät kullíkarusellia.

Hölmö vastaus. Jos kerta naiset ei niitä tunnista niin miten ne voi olla valitsematta niitä?

Vierailija
144/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten monta lasta sun ikäsillä jo on.. Sulle tulee kiire...

Vierailija
145/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentistasi saa sen oletuksen että komeat miehet ovat auttamatta jänniä panomiehiä!

Ihan tarkoituksella saakin.

Suurin syy on tasoerossa. Suurin osa naisista yrittää liian komeakasvoisia=tasokkaita miehiä jolloin kyseinen mies tuntee vain tyytyvänsä naiseen ja miehet tunnetusti panee silti matalatasoisempia naisia.

Jos valitset niitä miehiä jotka eivät niin sytytä tai kipinöi ulkonäöllisesti niin voit löytää luonteeltaan helmiä, mutta tiedän kyllä miten pinnallisia naiset ovat naaman, pituuden ja statuksen suhteen..

Jos joku nyt viimeinkin viitsisi vastata millaisen ajattelette olevan suhteen jossa toinen ei pidä toista komeana?

Kai nyt joku osaa vastata kun tätä koko ajan ehdotetaan?

Niinpä. 

On minulla ollut suhteita joiden ulkönäöstä en aluksi pitänyt, mutta ne alkoivat ystävyyksinä. Tutustuessa ajan saatossa aloin pitää heidän ulkonäöstään. Jos taas etsisin suoraan suhdetta, tuo ei toimisi, en voisi alkaa jonkun epäviehättävän kanssa mihinkään. Se olisi vain fyysisesti täysin luotaantyöntävää, eikä mitenkään reilua sille toiselle osapuolelle.

Yllättävän moni mieshän ei halua ajatellakaan mitään kaveruutta tai ystävyyttä naisen kanssa vaikka siitä olisi nimenomaan hyötyä parisuhteenkin kannalta. Omapahan on ongelmansa.

Vierailija
146/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten markkinat

Vierailija
147/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kumppanin ulkonäkö on tärkeä. Status on hyvä bonari. En aio vakiintua vielä. Kiva olla gold digger. Miehiä riittää.

N27

Päätit sitten trollata kun pelottaa vastata kysymykseen millaisen ajattelit suhteen olivan jossa molemmat ei pidä toista hyvännäköisenä.

Vierailija
148/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten monta lasta sun ikäsillä jo on.. Sulle tulee kiire...

Hyvin vähän kun ensisynnyttäjien keski-ikä menee kolmessakympissä.

Vierailija
149/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttinaisena kumppanin löytäminen vielä vaikeampaa. En baareissakaan käy kuin keikoilla.

N26

Samanlaista se on introverttimiehellä. En käy baareissa edes keikoilla, koska yksin ei huvita lähteä.

M31

Vierailija
150/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiden naisten markkinat

Niin vain kauniit naiset kelpaa ja niidenkin pitäisi katsella sellaisia miehiä joita eivät pidä komeina. Mihin tavallisen naisen pitäisi sitten tyytyä? Kai se on vain parempi pysyä sinkkkna jos ei ole instamalli.

Vierailija
151/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämä kärsimysnäytelmää, siinä sinkkunainen toiseksi jää

Zinc

Vierailija
152/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin ajattelit?

Hölmö kysymys. Siksi koska naiset ovat tunnetun huonoja tunnistamaan kuka mies voisi olla omantasoinen ja tositarkoituksella liikkeellä oleva. Naiset haluaa kaikki niitä samoja komeita miehiä ja käsitys komeudesta on tismalleen samanlainen mistä aiheutuu se että niillä muutamalla harvalla miehellä on hirveästi vientiä ja he pitävät kullíkarusellia.

Onko sun tasoluokitukset sitten jotain faktoja?

Yleensä komeiden miesten irtopanot ovat kauniimpia vaimot.Heidän vaimoillaan on akateeminen tutkinto, perusnätit kasvot ja he ovat useimmiten hoikkia.

Eli just sellaisia, jotka säkin haluaisit ja jotka ei sun mielestä kelpaa kuin alfan irtonumeroiksi ( koska jos olisit alfa, toimisit kuin kuvitelmiesi alfa, pettäisit jne.) Mutta vinks vinks, jos sellainen tyttö tyytyy kaltaiseesi 170 cm pitkään ja hieman vanhempaan tavikseen, saa hän onnellisen avioliiton, jossa mies ei juokse pettämässä vaimoaan. Aikamoista alfojen panettelua, negaamista, manipulointia ja toiveajattelua.

Vierailija
153/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Millaista miestä haet? Haittaako jos on työtön? Voimistelen kotona joten olen hyvässä kunnossa. En juo alkoholia ollenkaan. Olen työtön koska en ole työllistynyt koulutustani vastaavaan tehtävään.. Olen kunnon mies. Aina ajattelen naisen tunteita ja pidän hyvänä en koskaan pettäisi.. Nainen etusijalla. Harrastan miniatyyreja ja tietokonepelejä. Olen terve jokapäästä.

Vierailija
154/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Samanlaista se on introverttimiehellä. En käy baareissa edes keikoilla, koska yksin ei huvita lähteä.

M31

Missä ne introvertit sitten tapaa...

Vierailija
155/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Millaista miestä haet? Haittaako jos on työtön? Voimistelen kotona joten olen hyvässä kunnossa. En juo alkoholia ollenkaan. Olen työtön koska en ole työllistynyt koulutustani vastaavaan tehtävään.. Olen kunnon mies. Aina ajattelen naisen tunteita ja pidän hyvänä en koskaan pettäisi.. Nainen etusijalla. Harrastan miniatyyreja ja tietokonepelejä. Olen terve jokapäästä.

Ikäni on 31

Vierailija
156/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

M31

Samaa olen itse miettinyt...

Vierailija
157/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

M31

Samaa olen itse miettinyt...

jodel sovelluksessa on introvertit-keskustelukanava jonne voi mennä yrittämään.

tai sitten kirjoittaa tinderiin profiiliin tekstin että on introvertti

Vierailija
158/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa introverteille oma deittiappi. Tai tapahtuma.

Vierailija
159/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L*ssukat täällä kasvattamassa tulevia vaimojaan.:"Älä ole pinnallinen, vaan ota itseäsi vanhempi, lyhyempi ja rumempi amismies, niin saat uskollisen puolison." Harmi vaan, että näiden ra_amatuksi kohottaman tasoteorian mukaan miehen tason voi päätellä naisen tasosta. K*si nousee heillä hattuun, ja ukkokulta juoksee alta aikayksikön pettämässä minkä kerkii, jos sellainen ihme tapahtuisi, että he saisivat itseään nuoremman ja kauniimman vaimon. Kaikki nuo alfojen ja kauniiden miesten ominaisuudet ja pettämistaipumukset ovat heidän omia fantasioitaan, joita he toteuttaisivat, jos heillä olisi sellaiseen mahdollisuuksia tai varaa. 

Vierailija
160/202 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin ajattelit?

Pikemminkin monen miehen kuva itsestään on kaunisteltu.

Pojat haukkuivat minut koulussa lyttyyn joten itsetuntoni pysyi matalana kasvaessani. Oli aikuisena todella yllätys huomata kuinka hyvännäköiset miehet olivat kiinnostuneita suhteesta kanssani. En silti uskalla puhua erityisen hyvännäköisille miehille itse ensin, mutta huomattavan karun näköiset uskaltavat kyllä puhua minulle.