25v sinkkunaisen epätoivo
Tuntuu että jään vanhaksi piiaksi. Hyvät miehet on jo varattuja tai perheellisiä.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko mennä muualle kylvämään naisvihaasi?
Hän on vain katkera siitä että on eltaantunut setämies. Koittaa purkaa sen naisiin, jätetään vain huomiotta.
Toisaalta ihan huvittava hahmo tuo on kun ilmeisesti kuvittelee että hänen pippeliraget vaikuttaa täällä jotenkin naisten itsentuntoon.
Huomiotta ja ilmianto ilman lainauksia. Viestit katoaa ja yp muistaa jossain vaiheessa bannilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naisetkin ovat jo varattuja tai perheellisiä.
Tämä. Viehättävät, fiksut, henkisesti stabiilit, normaalipainoiset ja omillaan toimeentulevat naiset ovat joko varattuja tai lesboja. Kaikki.
Eivät kaikki!! On myös eronneita hyviä naisia....
Ai muka sellaisia, jotka täyttävät nuo kaikki kriteerit, joilla ei ole toisen miehen siittämiä lapsia ja joiden parasta ennen-päivä on vielä kaukana edessäpäin? Ei sellaisia ole.
Kuulostat itsekin oikein mieskarkilta. Sovinismi loistaaa.
Voin lyödä vetoa, että sinä et noihin mainittuihin kriteereihin mahdu, muuten et tuollaisia kommentteja näppäimistöltäsi suoltaisi. Jos sovinismia on mielestäsi se, että asettaa jotain vaatimuksia mahdolliselle kumppanilleen, niin aika harva mies jää tuon kategorian ulkopuolelle.
Älä missään nimessä ”laske rimaa”, Ap!
Ei kannata päätyä suhteeseen ihmisen kanssa, jota ei rakasta. Näitä on keski-ikäisissä niiin paljon, on otettu vaan joku, ja sitten erotaan viimeistään nelikymppisenä hirveiden huoltajuuskiistojen repimänä. Olen nähnyt. Siinä on mennyt koko elämä hukkaan.
Jos et löydä ihmistä, jonka kanssa oikeasti haluat olla, on parempi olla yksin.
🇺🇦🇮🇱
Ei hätää tyttö. Itse olen jo vaihdevuodet ylittänyt naishenkilö, ikää on jo 58 vuotta. Olin pitkään nirso miesten suhteen ja hyvä niin, sillä viime vuonna löysin todellisen kultamussukan. Nyt olen onneni kukkuloilla eikä menneet yksinäiset vuodet kaduta tippaakaan (pois lukien muutamat taudit, mutta niitähän nyt tulee kaikille). 25-vuotias on vielä todella nuori. Rakkautta ei kannata metsästää väkisin, sillä sen voi löytää yllättävistä tilanteista, kuten minulle kävi sukujuhlissa. Ps. nauti sinkkuudesta, se ei kestä ikuisesti. Aurinkoisin terveisin, Päivi Pasilasta
Aplla on vielä mahdollisuudet vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan vielä olet :D itse olen 43 v ja juuri eronnut. Voit kuvitella mitä tarjonta eronneelle 40v naiselle on.
Suorastaan karkkikauppa samassa tilanteessa olevaan mieheen nähden tarjolla. Ainiin, mutta miehiksi luettiinkin vain ne komeat ja menestyneet, pahoittelut.
Ihan kuten naisiksi lasketaan vain alle 35-vuotiaat, ja nelikymppistä ei kukaan mies enää katso kuin korkeintaan säälivästi?
Yrittäkäähän nyt miehet, suuressa viisaudessanne, päättää, miten tämän asian kanssa oikein on. Tästä kun ollut pientä ristiriitaa tämän palstan miesten kommenteissa.
25 w. nainen olisi ideaali parinvalintaa ajatellen. Ei enää naiivi ja nuori mutta silti kaunis ja haluttava..
42-w. Miehen pohdintaa
Vaihdetaanko osia?
Terv. Juuri eronnut 54-Vuotias nainen!
Vierailija kirjoitti:
25 w. nainen olisi ideaali parinvalintaa ajatellen. Ei enää naiivi ja nuori mutta silti kaunis ja haluttava..
42-w. Miehen pohdintaa
25v nainen on myös ikänsä puolesta sopiva 42v miehelle. 25v mies nimittäin on naiivi, nuori ja lapsellinen kakara, mutta 25v nainen on aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naisetkin ovat jo varattuja tai perheellisiä.
Tämä. Viehättävät, fiksut, henkisesti stabiilit, normaalipainoiset ja omillaan toimeentulevat naiset ovat joko varattuja tai lesboja. Kaikki.
Eivät kaikki!! On myös eronneita hyviä naisia....
Ai muka sellaisia, jotka täyttävät nuo kaikki kriteerit, joilla ei ole toisen miehen siittämiä lapsia ja joiden parasta ennen-päivä on vielä kaukana edessäpäin? Ei sellaisia ole.
Kuulostat itsekin oikein mieskarkilta. Sovinismi loistaaa.
Voin lyödä vetoa, että sinä et noihin mainittuihin kriteereihin mahdu, muuten et tuollaisia kommentteja näppäimistöltäsi suoltaisi. Jos sovinismia on mielestäsi se, että asettaa jotain vaatimuksia mahdolliselle kumppanilleen, niin aika harva mies jää tuon kategorian ulkopuolelle.
Kyllä vain, vaatimuksia saa olla. Mutta. Olen sanonut ennenkin, että silloin kun ne vastimuksensa esittää tietyllä tavalla, karkottaa se sellaisiakin, jotka niihin vaatimuksiin sopisivat. Tämä on hämmästyttävän monelle miehelle mahdotonta uskoa.
Jos käyttöä naisesta sellaisia termejä kuin "parasta ennen -päivä", on tilanne juuri tämä. Useimmille naisille kun on vähimmäisvaatimus, että mies erottaa naisen esineestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuin naisilla on helppoa. Tilaa vaan mieleisensä miehen kotiin sieltä tinder katalogista. Ihan niin kuin pizzaa tilaisi.
Jotta mies voisi tehdä saman niin hänen pitäisi olla joko lihaksikas miljonäärihunks tai sitten mennä maksullisten naisten sivuille (ja sitähän mammat ovat heti tuomitsemassa!).
Sinulla ei taida olla käsitystä millainen katalogi se tinder on. Halpaa ja nopeaa kunten pizzaa kyllä mutta ei kukaan sitä joka päivä halua. Ei auta apn tilannetta jos ei siellä ole hänelle mieleistä.
Joo, kun maha on täynnä kokoajan niin ei mikään ruoka maistu. Kokeile sellaista kuukauden (iiik!!) selibaattia niin johan alkaa kelpaamaan.
Meitä 35-40v toiselle kierrokselle lähdössä olevia laatumiehiä on vaikka kuinka paljon. Useimmille naisille vaan tuntuu olevan ylivoimainen este että miehellä on lapset vuoroviikoin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan vielä olet :D itse olen 43 v ja juuri eronnut. Voit kuvitella mitä tarjonta eronneelle 40v naiselle on.
Tarjonta on runsasta jos olet pitänyt itsesi kunnossa tai sen jälkeen kun laitat itsesi kuntoon. M49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon nyt vähän kylmästi mutta oon ite kans N24 niin tälleen naiselta toiselle, eiks? Anteeks jo etukäteen.
Mutta, miehet on vähän yksinkertasia otuksia (niinkun naisetkin mutta eri suuntaan). Musta sun kannattaa nyt miettiä että haluutko olla onnellinen omana ittes vai haluutko miehen nyt heti. Jos haluat olla onnellinen niin jatka niinkun ennenkin, tee asioita ittes vuoks, tee mitä tykkäät ja opettele oleen tyytyväinen ittes kaa ja mistä sen tietää, kyllä kiva mies voi jostain tarttua mukaan. Tää on se vaihtoehto jota suosittelen. MUTTA jos haluat miehen nyt heti, niin kannattaa miettiä mistä keskiverto mies tykkää. Yksinkertasista jutuista, siitä että nainen on hoikka ja laitettu. Nainen joka pukeutuu nätisti ja saa miehen tunteen ittensä hyödylliseks. Plussaa on varmaan jos osaa laittaa ruokaa ja on empaattinen ja huolehtivainen. Surullista, mutta totta on että moni miehistä elää vielä vanhanaikaisessa yhteiskunnassa. Tää ei välttämättä tee sua onnelliseks, mutta ainakin sulla on mies.
Toisaalta, mun mielestä miestä ei tarvii mihinkään. Vibraattorit on nykyään pirun hyviä ja on kymmeniä muita sinkkunaisia seuraks.Hyvin kirjoitettu. Olen myös 25-vuotias ja tilanteeni on se että tapailen tällä hetkellä itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Alunperin kiinnostuin hänestä koska hän etsii vakavissaan naista jonka kanssa perustaa perhe.
Aiemmista parisuhteistani on juuri puuttunut tuollainen sitoutuminen.
Olen hoikka, nätti, empaattinen jne. Laitan ruokaa ja siivoan. Juuri sellainen stereotyyppinen "vaimotyyppi".
Ongelma on vaan se että nyt tunnen olevani loukussa. Olen ahdistunut, en halua perustaa vielä perhettä ja vaikka miehessä on paljon hyviä puolia hänen seksisminsä, vanhanaikaisuutensa ja kaksoisstandardit häiritsevät minua.
En koe häntä sielunkumppanikseni. Haluaisin vain juosta pakoon mutta toisaalta pelkään että nyt menettäisin mahdollisuuteni ainoaan mieheen josta olisi isäksi joka kantaisi vastuunsa ja olisi luotettava.
Exäni taas on ihan toista maata mutta koen hänet sielunkumppanikseni ja parhaaksi kaverikseni. Hänestä taas ei ole perhe-elämään.
Ahdistaa. En ole onnellinen tässä tilanteessa mutta "hyvä" mies löytyy. Tekisi mieli itkeä. Nyt vain koitan vältellä häntä.
Oikeastiko ajattelet, että seksistinen, vanhanaikainen ja kaksinaismoralistinen mies on sopiva isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuin naisilla on helppoa. Tilaa vaan mieleisensä miehen kotiin sieltä tinder katalogista. Ihan niin kuin pizzaa tilaisi.
Kuka parisuhdetta haluava nyt tinderiä käyttäisi?
Sairas tapa puhua ihmisistä muutenkin.
Ihan sama kuinka paljon jotain suhdetta kaipaisin, en ala käyttää lihatiskisovelluksia vaikka sitten olisin ikäisistäni ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka parisuhdetta haluava nyt tinderiä käyttäisi?
Sairas tapa puhua ihmisistä muutenkin.
Ihan sama kuinka paljon jotain suhdetta kaipaisin, en ala käyttää lihatiskisovelluksia vaikka sitten olisin ikäisistäni ainoa.
Mistä muualta voi löytää kumppanin jos ei baariin mee? Tinder on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon nyt vähän kylmästi mutta oon ite kans N24 niin tälleen naiselta toiselle, eiks? Anteeks jo etukäteen.
Mutta, miehet on vähän yksinkertasia otuksia (niinkun naisetkin mutta eri suuntaan). Musta sun kannattaa nyt miettiä että haluutko olla onnellinen omana ittes vai haluutko miehen nyt heti. Jos haluat olla onnellinen niin jatka niinkun ennenkin, tee asioita ittes vuoks, tee mitä tykkäät ja opettele oleen tyytyväinen ittes kaa ja mistä sen tietää, kyllä kiva mies voi jostain tarttua mukaan. Tää on se vaihtoehto jota suosittelen. MUTTA jos haluat miehen nyt heti, niin kannattaa miettiä mistä keskiverto mies tykkää. Yksinkertasista jutuista, siitä että nainen on hoikka ja laitettu. Nainen joka pukeutuu nätisti ja saa miehen tunteen ittensä hyödylliseks. Plussaa on varmaan jos osaa laittaa ruokaa ja on empaattinen ja huolehtivainen. Surullista, mutta totta on että moni miehistä elää vielä vanhanaikaisessa yhteiskunnassa. Tää ei välttämättä tee sua onnelliseks, mutta ainakin sulla on mies.
Toisaalta, mun mielestä miestä ei tarvii mihinkään. Vibraattorit on nykyään pirun hyviä ja on kymmeniä muita sinkkunaisia seuraks.Hyvin kirjoitettu. Olen myös 25-vuotias ja tilanteeni on se että tapailen tällä hetkellä itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Alunperin kiinnostuin hänestä koska hän etsii vakavissaan naista jonka kanssa perustaa perhe.
Aiemmista parisuhteistani on juuri puuttunut tuollainen sitoutuminen.
Olen hoikka, nätti, empaattinen jne. Laitan ruokaa ja siivoan. Juuri sellainen stereotyyppinen "vaimotyyppi".
Ongelma on vaan se että nyt tunnen olevani loukussa. Olen ahdistunut, en halua perustaa vielä perhettä ja vaikka miehessä on paljon hyviä puolia hänen seksisminsä, vanhanaikaisuutensa ja kaksoisstandardit häiritsevät minua.
En koe häntä sielunkumppanikseni. Haluaisin vain juosta pakoon mutta toisaalta pelkään että nyt menettäisin mahdollisuuteni ainoaan mieheen josta olisi isäksi joka kantaisi vastuunsa ja olisi luotettava.
Exäni taas on ihan toista maata mutta koen hänet sielunkumppanikseni ja parhaaksi kaverikseni. Hänestä taas ei ole perhe-elämään.
Ahdistaa. En ole onnellinen tässä tilanteessa mutta "hyvä" mies löytyy. Tekisi mieli itkeä. Nyt vain koitan vältellä häntä.
Oikeastiko ajattelet, että seksistinen, vanhanaikainen ja kaksinaismoralistinen mies on sopiva isäksi?
Niinpä, tuosta asenteesta tarttuu helposti lapsiinkin. Tai ainakin suhteen dynamiikka jossa äiti on kärjistetysti se alistettu kotiorja ja isä tyranni.
25 v löytää miehen mistä vaan jos on hoikka ja kaunis...
Huoh kirjoitin yhden kysymyksen johon et osannut vastat niin aloit keksiä omiasi. Olisit vain suoraan jättänyt vastaamatta kun kerta sinulla ei ole vastausta.
Nuoreen kauniiseen käteeni en ota yhtään mitään vaan jatkan kaikkien muiden tavoin samalla linjalla ja suhteeseen alan vain ihmisen kanssa joka muiden hyvien ominaisuuksien lisäksi on mielestäni komea.