Onko sirdalud opioidi
Otsikossa kysymys. Auttaako nivelrikosta johtuvaan kipuun?
Kommentit (14)
Ei kun se on relaxantti. Ei auta. Se on tarkoitettu lihaskipuihin.
Mulle lääkäri sanoi että Sirdalud on täysin humpuukia ja sillä ei ole mitään vaikutusta. Uskon, on erittäin miellyttävä ja asiantunteva oloinen mies.
titsadiini on lihaksia rentouttava lääkeaine, joka vaikuttaa sentraalisesti eli keskushermoston kautta. Titsanidiinia käytetään kivuliaisiin lihaskouristuksiin ja neurologisiin sairauksiin liittyvään spastisuuteen eli lihasjäykkyyteen.( lähde wikipedia)
Mulle määrättiin sitä selkäkipuja lievittämään särkylääkkeen kanssa. En huomannut että Sirdalud olisi juurikaan mitään auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle lääkäri sanoi että Sirdalud on täysin humpuukia ja sillä ei ole mitään vaikutusta. Uskon, on erittäin miellyttävä ja asiantunteva oloinen mies.
Niin ja että venyttelemällä saa paremman tuloksen. Sekä tekemällä hengitysharjoituksia.
Rentouttaa lihaksia ja väsyttää. Yhdessä kipulääkkeen kanssa esim. Burana. Toimii. Kolmiolääke.
Tämä on joku lumelääke, sain iskiakseen. Ei mitään vaikutusta. Miehellä oli luusahausolkapääleikkauksen jäljiltä Oxycontinia, otin sitä tabun ja avot, oli muijalla taju kankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku lumelääke, sain iskiakseen. Ei mitään vaikutusta. Miehellä oli luusahausolkapääleikkauksen jäljiltä Oxycontinia, otin sitä tabun ja avot, oli muijalla taju kankaalla.
Muistitko nokittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko nokittaa?
En ole ottanut mieheltä lääkkeitä tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko nokittaa?
Oxy ei liukene nenässä.
Ei ole, auttaa. Google tai lääkärisi kertoo enemmän.