Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla tuttuja, jotka hurahtaneet kaikenlaisiin enkeliterapioihin, reikiin, ennustajiin

Vierailija
21.02.2020 |

Manifestointiin, energioihin jne?
Ovat "syvällisiä, erityisherkkiä, aistivia", hymisteleviä, tekevät ihme rituaaleja ja hehkuttavat puheissaan jatkuvasti näitä asioita?

Ja oletteko tehneet saman huomion kuin minä, että vaikka nämä ihmiset perustelevat saavansa näistä tasapainoa ja onnea, niin ulkopuoliselle ainakin vaikuttaa että elämänsä on pelkkää draamaa ja vuoristorataa, ja ovat tunteidensa riepoteltavissa olevia naisparkoja. Henkinen tasapaino kaukana.

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallithan on nyt tosi on! Adele, Beckhamit, Kardashianit , Anne Hathaway ja money muut superjulkkikset vannovat näiden nimeen. Ei kyllä todellakaan ole mikään elämäntapaongelmaisten juttu (vaikka heitäkin toki joukkoon mahtuu).

Kim Kardashian taisi kyllä ottaa kasteen (kristitty) ja miehensä Kanye Westin viimeisimmän levyn nimi on Jesus is king.

Ei nämä mitenkään toisiaan pois sulje. On mun kristityllä kaverillakin risti ja kristallit samassa ketjussa.

Henk.koht olen eri mieltä.

Jokainen uskoo miten parhaaksi näkee. Mä uskon Jeesuksen sanomaan, mutta en allekirjoita koko Raamattua. Uskon Buddhan oppeihin ja myös moneen New Agen alle lokeroituun asiaan.

Siis minäkään en kristittynä kiellä etteikö mitään muita henkiä olisi, mutta pysyn niistä erossa. Oikeastaan aloin miettiä tuota koruasiaakin tarkemmin, katsoin yhden kristityksi kääntyneen entisen saatananpalvojan videon jossa hänelle oli kuulemma tippunut kuin tyhjästä jokin koru ja sitä olivat noidat tms. sitten hämmästelleet (ilmeisesti joku tärkeä merkitys tällä miehellä siinä porukassa oli jota hänen saama koru ilmensi, en tiedä oliko korussa itsessään jotain, varmaan?) Mitä muihin uskontoihin tulee niin kristityllä ei edes saa olla muita jumalia (enkä uskokaan kuin yhteen Jumalaan, eri henkivaltoja varmaan on) Tämä samainen mies sanoi että hän tiesi ne henkivallat saatananpalvonta-ajaltaan, jotka vaikuttavat "väärissä uskonnoissa".

Kristalleja käyttävät eivät tosin palvo mitään erityistä kristallijumalaa. Uskovat vain, että näillä on positiivisia vaikutuksia. Eikö se Jumala ole voinut luoda näitä yhtälailla kuin kaikki muutkin luonnossa olevat asiat? Onhan monella kasveillakin todettu olevan hyviä vaikutuksia terveydelle. Raamattua jos sana sanalta lähtee noudattamaan pitää luopua myös puuvillan käytöstä jne.

Vierailija
182/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luultavasti parantamisen armolahja mutta en myöskään ole normaalia terveydenhoitoa vastaan, äitini siitä huolehti että en kai nyt torju lääkkeitä sen jälkeen kun onnistuin parantamaan hänen vaiva(a)nsa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallithan on nyt tosi on! Adele, Beckhamit, Kardashianit , Anne Hathaway ja money muut superjulkkikset vannovat näiden nimeen. Ei kyllä todellakaan ole mikään elämäntapaongelmaisten juttu (vaikka heitäkin toki joukkoon mahtuu).

Kim Kardashian taisi kyllä ottaa kasteen (kristitty) ja miehensä Kanye Westin viimeisimmän levyn nimi on Jesus is king.

Ei nämä mitenkään toisiaan pois sulje. On mun kristityllä kaverillakin risti ja kristallit samassa ketjussa.

Henk.koht olen eri mieltä.

Jokainen uskoo miten parhaaksi näkee. Mä uskon Jeesuksen sanomaan, mutta en allekirjoita koko Raamattua. Uskon Buddhan oppeihin ja myös moneen New Agen alle lokeroituun asiaan.

Siis minäkään en kristittynä kiellä etteikö mitään muita henkiä olisi, mutta pysyn niistä erossa. Oikeastaan aloin miettiä tuota koruasiaakin tarkemmin, katsoin yhden kristityksi kääntyneen entisen saatananpalvojan videon jossa hänelle oli kuulemma tippunut kuin tyhjästä jokin koru ja sitä olivat noidat tms. sitten hämmästelleet (ilmeisesti joku tärkeä merkitys tällä miehellä siinä porukassa oli jota hänen saama koru ilmensi, en tiedä oliko korussa itsessään jotain, varmaan?) Mitä muihin uskontoihin tulee niin kristityllä ei edes saa olla muita jumalia (enkä uskokaan kuin yhteen Jumalaan, eri henkivaltoja varmaan on) Tämä samainen mies sanoi että hän tiesi ne henkivallat saatananpalvonta-ajaltaan, jotka vaikuttavat "väärissä uskonnoissa".

Kristalleja käyttävät eivät tosin palvo mitään erityistä kristallijumalaa. Uskovat vain, että näillä on positiivisia vaikutuksia. Eikö se Jumala ole voinut luoda näitä yhtälailla kuin kaikki muutkin luonnossa olevat asiat? Onhan monella kasveillakin todettu olevan hyviä vaikutuksia terveydelle. Raamattua jos sana sanalta lähtee noudattamaan pitää luopua myös puuvillan käytöstä jne.

Ei pidä luopua minkään puuvillan käytöstä, Jeesus täytti juutalaisen lain.

"Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Vierailija
184/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan haittaa jos toinen uskoo sellaiseen mihin en itse usko.

Täällähän on ajattelun vapaus.

Ongelmallista asiasta tulee, jos em. oppeja opetetaan julkisia varoja saavissa opistoissa, niitä puffataan luotettavaksi oletettavissa medioissa, niitä ollaan ujuttamassa kouluopetukseen tai julkiseen terveydenhuoltoon/mainostetaan varteenotettavana hoitona.

Mitään puoskareita tuskin edes on nykyään.

Se kraniosakraalihoito on ihan asiallista hoitoa.

Sulla ei ole minkäänlaista käsitystä mistään, elät pienessä kuplassa ja kärttyisenä.

Onnea.

Silloin on kritiikki paikallaan.

Huuhaaoppien kannattajat myös msinostavat oppejaan julkisesti, eikö silloin ole oikeus esittää myös kritiikkiä?

Kritiikkiä esittävä tulee silloin usein tuomituksi ahdasmieliseksi.

Skeptikon osa on usein epäkiitollinen.

Aivan. Ja kyllä minua haittaa nyky-yhteiskunnan epä-älyllisyys. 

Terveyden ollessa kyseessä huuhaa on vaarallistakin. Minua ei haittaa jos joku aikuinen ihminen napsii sokeripillereitä ja uskoo niiden tehoon, mutta se alkaa haitata, jos kyseinen henkilö "hoitaa" sairasta lastaankin sokeripillereillä, tai jos niitä kustannetaan ihmisille verovaroin.

Aktiiviskeptikon minusta teki juuri tällainen.

Meidän esikoisemne kärsi oppimisvaikeuksista(myöhemmin kehitysvamma- ja autismidiagnoosi) ja seurakunnan äiti-lapsikerhossa toimintaansa esitellyt kranio-sakraaliterapeutti tarjosi apuaan.

Suutuin niin maan perusteellisesti.

Tämä puoskari muuten oli akateeminen nainen.

Vierailija
185/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On kyllä. Yhdistävä tekijä kaikilla on se, että ovat matalasti koulutettuja naisia jotka työskentelevät kauneudenhoitoalla. Kampaaja tai kosmetologi."

Kyllä on korkeasti koulutettujakin naisia, jotka uskovat hömppään. Omassa piirissäni tunnen pari kemikaali- ja "clean eating"- ruokavaliohörhöä. Yhdellä on jotain energiakiviä työpisteellään. 

Miksihän tuollainen on yleensä nimenomaan naisten hörhöilyä? 

Mitä hölmöä on välttää kemikaaleja ja syödä puhdasta/terveellistä ruokaa...?

Vierailija
186/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmallista asiasta tulee, jos em. oppeja opetetaan julkisia varoja saavissa opistoissa, niitä puffataan luotettavaksi oletettavissa medioissa, niitä ollaan ujuttamassa kouluopetukseen tai julkiseen terveydenhuoltoon/mainostetaan varteenotettavana hoitona.

Huuhaaoppien kannattajat myös msinostavat oppejaan julkisesti, eikö silloin ole oikeus esittää myös kritiikkiä?

Terveyden ollessa kyseessä huuhaa on vaarallistakin. Minua ei haittaa jos joku aikuinen ihminen napsii sokeripillereitä ja uskoo niiden tehoon, mutta se alkaa haitata, jos kyseinen henkilö "hoitaa" sairasta lastaankin sokeripillereillä, tai jos niitä kustannetaan ihmisille verovaroin.

Meidän esikoisemne kärsi oppimisvaikeuksista(myöhemmin kehitysvamma- ja autismidiagnoosi) ja seurakunnan äiti-lapsikerhossa toimintaansa esitellyt kranio-sakraaliterapeutti tarjosi apuaan.

Kaikelle avoimuuden ja varauksettoman suvaitsevaisuuden hedelmääkö.

Vierailija
187/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On kyllä. Yhdistävä tekijä kaikilla on se, että ovat matalasti koulutettuja naisia jotka työskentelevät kauneudenhoitoalla. Kampaaja tai kosmetologi."

Kyllä on korkeasti koulutettujakin naisia, jotka uskovat hömppään. Omassa piirissäni tunnen pari kemikaali- ja "clean eating"- ruokavaliohörhöä. Yhdellä on jotain energiakiviä työpisteellään. 

No esim. se, että kaikkialla on kemikaaleja. Vesikin on kemikaali. Monet "lisäaineet" ovat ihan tavallisia ja harmittomia. Pyrin itsekin välttämään tarpeetonta kemikaalikuormaa, ja olen toki terveellisen ruoan kannalla, mutta tuo "clean eating" menee ihan yli joiltakin. Oletko kuullut ortoreksiasta? Syömishäiriö sekin. 

Minulla on yksi tuttava, jolla on autoimmuunisairaus. Hän kokee, että ns. paleoruokavaliosta on apua siihen. Okei, mutta hänen mielestään jokaisen pitäisi oikeastaan syödä samalla tavalla. Kaikki viljat ovat pannassa, jne. Itse hän lipsuu tämän tästä supertiukasta ruokavaliostaan, ja sitten ruoskii itseään somessa kun taas tuli syötyä "myrkkyä" ja nyt on ihottumaa, aivosumua ja ties mitä. Ei ole tervettä. 

Vierailija
188/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. se, että kaikkialla on kemikaaleja. Vesikin on kemikaali. Monet "lisäaineet" ovat ihan tavallisia ja harmittomia. Pyrin itsekin välttämään tarpeetonta kemikaalikuormaa, ja olen toki terveellisen ruoan kannalla, mutta tuo "clean eating" menee ihan yli joiltakin. Oletko kuullut ortoreksiasta? Syömishäiriö sekin. 

Minulla on yksi tuttava, jolla on autoimmuunisairaus. Hän kokee, että ns. paleoruokavaliosta on apua siihen. Okei, mutta hänen mielestään jokaisen pitäisi oikeastaan syödä samalla tavalla. Kaikki viljat ovat pannassa, jne. Itse hän lipsuu tämän tästä supertiukasta ruokavaliostaan, ja sitten ruoskii itseään somessa kun taas tuli syötyä "myrkkyä" ja nyt on ihottumaa, aivosumua ja ties mitä. Ei ole tervettä. 

Kyllähän kaikessa voi mennä liian pitkälle, mutta kyllä yleisesti ottaen kannattaa välttää kemikaaleja ja lisäaineita jos vain suinkin mahdollista.

Vierailija
189/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä loukkaannut ja suutut siitä, että joku tarjoaa vilpittömästi apuaan? Eikö sitä voi vaan kohteliaasti kieltäytyä?

Vierailija
190/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku elämääsi haittaava sairaus? Jos ei ole, niin pidä turpasi kiinni!

Vierailija
191/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
192/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristalleista... 8:30-

Vierailija
193/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä loukkaannut ja suutut siitä, että joku tarjoaa vilpittömästi apuaan? Eikö sitä voi vaan kohteliaasti kieltäytyä?

Jos huuhaahoidon väitetään tepsivän mm. kehitusviivästymiin ja autismiin ja sitä tarjotaan maksua vastaan lasten vanhemmille, sekö on vilpitön avuntarjous?

Vierailija
194/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, seurakunta maksaa hömppähoitajslle, joka tulee äiti-lapsi-kerhoon hemmotteluhoitamaan äitejä.

Siinä sivussa hän mainostaa toimintaansa ja mm. nainitsee tarjoavansa terapiaa, joka auttaa lasten oppimisvaikeuksiin, autismiin jne.

Terapia on lääketieteelliseltä kannalta katsottuna täyttä tuubaa.

Kyllä mielestäni on vanhemman hädällä rahastus kyseessä.

Vierailija
195/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Eli, seurakunta maksaa hömppähoitajslle, joka tulee äiti-lapsi-kerhoon hemmotteluhoitamaan äitejä.

Siinä sivussa hän mainostaa toimintaansa ja mm. nainitsee tarjoavansa terapiaa, joka auttaa lasten oppimisvaikeuksiin, autismiin jne.

Jos Raamatun mukaan tehtäisiin niin vieraita oppeja ei suvaittaisi.

Vierailija
196/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskolleega sanoi menevänsä reikihoitoon. Minä tietysti kysyin, että mitä reikiä siellä hoidetaan?

Vierailija
197/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä ja persoonat ovat aina oikeassa olevia naisihmisiä.

Vierailija
198/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulaisnainen harrasti kaikkia noita. Sitten se vaihtoi toiseen uskomukseen, eli uskontoon. Ja siihen pahimmalla tavalla, eli käännytysmielessä. Ei voi oikein enää edes keskustella hänen kanssaan.

Jotkut etsivät jotain sisältöä elämään, ja mikä tahansa kelpaa. Jos ei olla yhteydessä henkiin, tai nähdä enkeleitä, sitten ollaan Jeesuksen morsiamia (ei kuitenkaan nunnina) tmv.

Vierailija
199/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Jos Raamatun mukaan tehtäisiin niin vieraita oppeja ei suvaittaisi.

Tuossa nyt ei ollut mitään henkijuttuja mukana, silkkaa pseudotieteellistä huuhaahoitoa.

Kevyt hieronnan tyyppinen manipulaatio muka avaa aivo-selkäydinnesteen virtauksen tukoksia.

Näkyy kuuluvan joidenkin fysioterapeuttien työkalupakkiin edelleen:

http://www.fysiosporttis.fi/fi/palvelut/fysioterapia/kraniosakraalitera…

Vierailija
200/204 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huuhaahoidon väitetään tepsivän mm. kehitusviivästymiin ja autismiin ja sitä tarjotaan maksua vastaan lasten vanhemmille, sekö on vilpitön avuntarjous?

Kraniosakraaliterapialla on mahdollista hoitaa oppimishäiriöitä ja autismia.

http://www.fysiosporttis.fi/fi/palvelut/fysioterapia/kraniosakraalitera…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän