Onko sulla tuttuja, jotka hurahtaneet kaikenlaisiin enkeliterapioihin, reikiin, ennustajiin
Manifestointiin, energioihin jne?
Ovat "syvällisiä, erityisherkkiä, aistivia", hymisteleviä, tekevät ihme rituaaleja ja hehkuttavat puheissaan jatkuvasti näitä asioita?
Ja oletteko tehneet saman huomion kuin minä, että vaikka nämä ihmiset perustelevat saavansa näistä tasapainoa ja onnea, niin ulkopuoliselle ainakin vaikuttaa että elämänsä on pelkkää draamaa ja vuoristorataa, ja ovat tunteidensa riepoteltavissa olevia naisparkoja. Henkinen tasapaino kaukana.
Kommentit (204)
Matkalla viidenteen ulottuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että ihmisillä on näin vahvoja tunteita joidenkin uskomusten takia. Tiedättekö, että suurin osa maailman sodista ja muusta vihanpidosta on juuri sitä, että ajatellaan Juuri Minun uskoni olevan se oikea, ja muiden erilaiset uskot harhaoppia ja vääriä jumalia ja pimeitä voimia?
Tämä keskustelu on aivan kuin ihmiskunta pienoiskoossa, ja tästä myös hyvin ymmärtää sen, miksi ihmiskunta tuhoaa itse itsensä eikä älystään huolimatta pysty ikinä elämään rauhassa keskenään. Uskoissa ja rahanahneudessa on ne tuhon siemenet.
T. ateisti
Sanoo ateisti, jonka mielestä muiden uskot on harhaoppia ja hänen uskonsa se oikea.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Yhdistävä tekijä kaikilla on se, että ovat matalasti koulutettuja naisia jotka työskentelevät kauneudenhoitoalla. Kampaaja tai kosmetologi.
Paitsi, ettei ole. Kolme tällaista hörhöä tunnen, yhdellä heistä jopa pari yliopistotutkintoa. Nämä kaksi muuta ovat akateemisia ja se hämmästyttää itseänikin, että älykkäänä pitämäni naiset ovat hurahtaneet tällaiseen hömppään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nämä kaikki ovat naisia. Ovatko naiset hyväuskoisempia tai onko heissä enemmän matalan ÄO:n henkilöitä?
Miksei koskaan kuule miehistä jotka hurahtavat joukolla enkelihoitoihin, reikihoitoihin ja horoskooppeihin?
Liian lällyä miehille. Hurahtaneet miehet riehuu puuukon kanssa tai perustaa kultteja joissa harjoitetaan henkistä vkivaltaa ja alaikäisten hyväksikäyttöä.
Jos mies sekoaa niin se usein todella sekoaa, tekee jonkun pommi-iskun tai menee ravintolaan puukkoa heiluttamaan.
Nainen sekoaa sosiaalisesti ja mentaalisesti ja rupeaa sirottelemaan ympärilleen jotain energiasuolaa, puhuu jostain voimakenttien värähtelystä ja siitä miten enkelit ohjaavat häntä liikennevaloissa.
Minä tapasin kerran treffipalstan välityksellä miehen, joka pian johdatti puheen enkeleihin ja kehaisi myös olevansa "tietäjä". Hän väitti myös, että me ollaan tavattu jossain entisessä elämässä. Hänellä oli joku enkelikaulakoru kaulassa ja monta hippinauhaa ranteessa, kertoi vielä henkioppaansa sanelevan hänelle kirjaa...
Oltiin sitten tavattu entisessä elämässä tai ei, mutta tässä elämässä en kuitenkaan välittänyt jatkaa tapailua sen enempää. Liian extremeä minun makuuni.
Läheinen jota olin aina pitänyt jalat maassa-tyyppinä ja sellaisena inhorealistina kertoi käyneensä jossain huuhaa-kokouksissa. Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vieraidenilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nämä kaikki ovat naisia. Ovatko naiset hyväuskoisempia tai onko heissä enemmän matalan ÄO:n henkilöitä?
Miksei koskaan kuule miehistä jotka hurahtavat joukolla enkelihoitoihin, reikihoitoihin ja horoskooppeihin?
Liian lällyä miehille. Hurahtaneet miehet riehuu puuukon kanssa tai perustaa kultteja joissa harjoitetaan henkistä vkivaltaa ja alaikäisten hyväksikäyttöä.
Jos mies sekoaa niin se usein todella sekoaa, tekee jonkun pommi-iskun tai menee ravintolaan puukkoa heiluttamaan.
Nainen sekoaa sosiaalisesti ja mentaalisesti ja rupeaa sirottelemaan ympärilleen jotain energiasuolaa, puhuu jostain voimakenttien värähtelystä ja siitä miten enkelit ohjaavat häntä liikennevaloissa.
Minä tapasin kerran treffipalstan välityksellä miehen, joka pian johdatti puheen enkeleihin ja kehaisi myös olevansa "tietäjä". Hän väitti myös, että me ollaan tavattu jossain entisessä elämässä. Hänellä oli joku enkelikaulakoru kaulassa ja monta hippinauhaa ranteessa, kertoi vielä henkioppaansa sanelevan hänelle kirjaa...
Oltiin sitten tavattu entisessä elämässä tai ei, mutta tässä elämässä en kuitenkaan välittänyt jatkaa tapailua sen enempää. Liian extremeä minun makuuni.
LOL. Alkoiko etunimi T:llä?
Big Brotherissa, oli just miespuolinen megahörhö. Rukoili tankeroenglannilla yksikseen pihalla ja mölisi "kielillä" ja toimi joka asiassa ilonpilaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraidenilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Alkoiko etunimi T:llä?
Muistelen että alkoi R:llä.
Vierailija kirjoitti:
Big Brotherissa, oli just miespuolinen megahörhö. Rukoili tankeroenglannilla yksikseen pihalla ja mölisi "kielillä" ja toimi joka asiassa ilonpilaajana.
Hänhän paransi monet vaivat ja vielä juontajankin yhdessä videossa kun BB oli hänen osaltaan ohi. Juontaja totesi että pitäisiköhän hänenkin lähteä julistamaan evankeliumia.
Jonkin verran on tullut tutustuttua näihin "henkisiin piireihin" ja siellä on porukkaa moneen lähtöön, kuten missä tahansa muuallakin. Karkeasti sanoisin, että 20% on kunnon foliohattuja, jotka vastustavat kaikkea "virallista", uskovat salaliittoteorioihin, ufoihin ym. Useimmilla on matala koulutus, jotain mt-ongelmaa ja muuta hässäkkää elämässä. Ehkä ollut elämässä jotain ulkopuolisuuden kokemusta, joten heille on tullut identiteetti kaikesta vaihtoehtoisesta. Tässä porukassa on aika tasaisesti naisia ja miehiä.
30% on lipeväkielisiä huuhaa-naisia, joilla useimmilla on toimeentulo jotenkin kiinni tästä genrestä. Puhetta ja itsensä korostamista on enemmän kuin aitoja kykyjä yhtään mihinkään. Eivät välttämättä ole tyhmiä, voi olla melko korkeakin koulutus taustalla, mutta ovat jostain syystä päätyneet esimerkiksi "hoitajiksi". Yleisellä tasolla voi sanoa, että kun raha tulee mukana kuvioon, niin energiat tuppaa laskemaan saman tien missä tahansa toiminnassa... Näitä ihmisiä kuvaan hyvin "paljon melua tyhjästä".
40% on tavallisia, keski-ikäisiä naisia, jotka tuntevat kiinnostusta henkisiin asioihin. Ovat ehkä itse käyneet joissain hoidoissa ja saaneet niistä apua ja hyvää oloa elämäänsä. Tämä on porukka on pääsääntöisesti fiksua, eivätkä välttämättä näistä asioista esimerkiksi huutele työpaikalla tai tuttaville, vaan pitävät omana harrastuksenaan.
Loput 10% on oikeasti hyväsydämisiä, viisaita, henkisiä ihmisiä. He eivät yleensä pidä meteliä itsestään, vaan pyrkivät elämään niin, että he voivat toiminnallaan parantaa tätä maailmaa. Heillä on toiminnassaan yleensä korkeampi tarkoitus (esimerkiksi auttaa ihmisiä, eläimiä, luontoa...), eikä rahan haaliminen itselle. He ovat ns. vanhoja sieluja, fiksuja, opiskelleita. Tässä porukassa on sekä miehiä että naisia. Em. huuhaa-naiset voivat kuvitella kuuluvansa tähän porukkaan (saattavat esim. pitää itseään jonain opettajina tai guruina), mutta todellisuudessa eivät ole lähelläkään, koska heiltä puuttuu aito sydämen sivistys ja hyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia”
Vierailija kirjoitti:
hararastuspiiris tälläsiä enkelikortti,vuoristosuola,reiki ym.tyyppejä puhuvat kokoajan positiivisuudesta ym kivasta. sitten saavat megalomaanisia raivareitä ja puukottavat selkään esim.kun pitäisi tehdä talkootyötä tai järjestää yhdistys asioita, ikäviä ihmisiä mun kokemuksen mukaan, ainoa hyvä puoli heissä taiteellisuus ja luovuus.
tasapainottomuus voi olla ensin ja sit kiinnostus hömppään ,tai toisinpäin vaikee sanoo.
Tämä! Mun työkaveri. Pinnallisesti todella sympaattinen, mutta todella raskas tyyppi. Ei minkäänlaista kykyä mennä itseensä! Mitään kritiikkiä ei pysty vastaanottamaan. Täysin sokea omille puutteilleen. Kun suuttuu saattaa olla todella syyttävä ja uhriutuu, näkee vain oman, kapean näkökulman kautta. Pitää itseään erittäin hyvänä työntekijänä. Ajautuu säännöllisesti konflikteihin.
Onneksi esimies nähnyt samat puutteet! Antaa töissä tunteille vallan, hyvässä ja pahassa. Ja se on raskasta.
Kukaan ei jaksa uhriutujaa ja draamaprinsessaa.
Samalla puhuu että on todella herkkä aistimaan ihmisistä asioita, ja pitää itseään hyvin rakastavana ihmisenä, uskoo enkeleihin yms konfliktitilanteessa todella syyttävä, puolueellinen, dominoiva. Ei pysty kompromisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hararastuspiiris tälläsiä enkelikortti,vuoristosuola,reiki ym.tyyppejä puhuvat kokoajan positiivisuudesta ym kivasta. sitten saavat megalomaanisia raivareitä ja puukottavat selkään esim.kun pitäisi tehdä talkootyötä tai järjestää yhdistys asioita, ikäviä ihmisiä mun kokemuksen mukaan, ainoa hyvä puoli heissä taiteellisuus ja luovuus.
tasapainottomuus voi olla ensin ja sit kiinnostus hömppään ,tai toisinpäin vaikee sanoo.
Tämä! Mun työkaveri. Pinnallisesti todella sympaattinen, mutta todella raskas tyyppi. Ei minkäänlaista kykyä mennä itseensä! Mitään kritiikkiä ei pysty vastaanottamaan. Täysin sokea omille puutteilleen. Kun suuttuu saattaa olla todella syyttävä ja uhriutuu, näkee vain oman, kapean näkökulman kautta. Pitää itseään erittäin hyvänä työntekijänä. Ajautuu säännöllisesti konflikteihin.
Onneksi esimies nähnyt samat puutteet! Antaa töissä tunteille vallan, hyvässä ja pahassa. Ja se on raskasta.
Kukaan ei jaksa uhriutujaa ja draamaprinsessaa.
Samalla puhuu että on todella herkkä aistimaan ihmisistä asioita, ja pitää itseään hyvin rakastavana ihmisenä, uskoo enkeleihin yms konfliktitilanteessa todella syyttävä, puolueellinen, dominoiva. Ei pysty kompromisseihin.
Vaikka työkaverisi onkin persoonallisuushäiriöinen, ei se tarkoita, että edes suurinkaan osa henkisistä ihmisistä olisi sellaisia. Tai siis, tuo kaverisi kuulostaa hieman narsistiselta. Tunsin itsekin yhden vastaavan, kova korostamaan omaa herkkyyttään ja ihan sekopää. Poikkeuksia nämä ovat onneksi!
ketjus kommentoin harrastuspiirin hörhöjä, siis en arvostele yleisesti henkisyyttä ja uskovat esim.kristilliset ihmiset ok mulle,uskovista( kristilliset) hyviä kokemuksia mulla, tietysti heissäkin vaikeita tyyppejä mut avioliitot ainakin vakaita ja ihmissuhteet.
enkelikortti ,reiki ym.hörhöys on varmaan osalle, jokin oljenkorsi elämän vaikeuksissa ja tasapainottumuus johtuu esim.lapsuuden traumoista, tai persoonan heikkouksista.
pointtini olikin lähinnä se vahinko, mitä tälläinen uskomus ja henkivalta homma aiheuttaa, tuhoa ihmissuhteille,ympäristölle, työ ja harrastuspiireille.ym hörhön omalle mielenterveydelle.
reiki tyyppien avioliitot hajoo,lapset kärsii ym. käy sääliksi usein tyyppejä jotka pilaa oman ja lasten elämät sillä et kristallit sojottaa eri suuntaan, kun oma aviomies ja lapset. vaaralista hommaa.
Minä itse olen jossain määrin tuollainen 😊 Uskon enkeleihin, henkiin, energiaan, jälleensyntymiseen ja karmaan. Yksisarviset menee minultakin ohi. Näen myös asioita jossain määrin ennalta. Mutta en pidä itseäni guruna tai osallistu julkisiin "hihhulijuttuihin". Koen, että henkisen kasvun tiellä kaikesta tästä on ollut terapian ohella valtava apu. Tavallaan raskasta tässä on se, että ollessaan näin tietoinen itsestään sitä löytää aina jotain parannettavaa ja kehitettävää. Ongelmana pidän myös sitä, että "guruilla" ja maksullisilla hihhuleilla on vähän sellainen paha tapa, että muista löydetään negatiivista, mutta omalla kohdalla ne jää etsimättä.
Minä teen tulkintoja ammatikseni ja olen huomannut että suurin osa asiakkaista on naisia, osa yksinäisiä tai jotenkin erikoisia tapauksia, jotka pitävät tulkintaa jonkinlaisena totuutena. Olen muutaman kerran joutunut tilanteeseen, jossa asiakas kyselee hirveästi että pettääkö kumppani tai mitä exä tekee uuden kumppanin kanssa... Ihan sekopäisiä jotkut. Olenkin alkukartoitusta tehdessä joiltakin asiakkailta kieltäytynyt tekemästä tulkintaa, jos alkaa menemään tälläiseksi.
Yritän painottaa asiakkailleni, että tulkinta ei ole minkäänlainen totuus ja se mitä tulkinnassa tulee esille, on kaikin puolin loppupeleissä asiakkaan omissa käsissä, päätöksiä voi tehdä itse ja elämä kulkee sen mukaan. Tulkinnat on mukava mauste elämään, mutta missään nimessä en suosittele kenenkään toimimaan sen mukaan mitä tulkinnassa on tullut, ikäänkuin se olisi jotenkin "sääntö" toimia juuri niin.
Itse otan myös silloin tällöin tulkintoja tai kanavointeja muilta, niistä on saanut hyvin erilaista näkökulmaa asioihin jos itse on tuntunut pyörivän ympyrää. Mitään maailmaa mullistavia asioita tai selkeitä vastauksia "tee näin ja näin niin saavutat tämän" ei niistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tulkintoja ammatikseni ja olen huomannut että suurin osa asiakkaista on naisia, osa yksinäisiä tai jotenkin erikoisia tapauksia, jotka pitävät tulkintaa jonkinlaisena totuutena. Olen muutaman kerran joutunut tilanteeseen, jossa asiakas kyselee hirveästi että pettääkö kumppani tai mitä exä tekee uuden kumppanin kanssa... Ihan sekopäisiä jotkut. Olenkin alkukartoitusta tehdessä joiltakin asiakkailta kieltäytynyt tekemästä tulkintaa, jos alkaa menemään tälläiseksi.
Yritän painottaa asiakkailleni, että tulkinta ei ole minkäänlainen totuus ja se mitä tulkinnassa tulee esille, on kaikin puolin loppupeleissä asiakkaan omissa käsissä, päätöksiä voi tehdä itse ja elämä kulkee sen mukaan. Tulkinnat on mukava mauste elämään, mutta missään nimessä en suosittele kenenkään toimimaan sen mukaan mitä tulkinnassa on tullut, ikäänkuin se olisi jotenkin "sääntö" toimia juuri niin.
Itse otan myös silloin tällöin tulkintoja tai kanavointeja muilta, niistä on saanut hyvin erilaista näkökulmaa asioihin jos itse on tuntunut pyörivän ympyrää. Mitään maailmaa mullistavia asioita tai selkeitä vastauksia "tee näin ja näin niin saavutat tämän" ei niistä saa.
Eli rahastat ympäripyöreällä hölynpölyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt tarot-tulkintoja itselleni. En niinkään usko, että henget tai universumi kertovat minulle siinä mitään, vaan teen itse tulkintani. Ne kortit jotenkin selkeyttävät ajatukset.
Itse olen nelikymppinen nainen ja hengelliset asiat tuli tutuksi aluksi joogan ja meditoinnin kautta, joita harrastin ihan terveyssyistä. Meditointi muutti mun elämän aivan täysin ja tuli paljon kokemuksia, joissa tunsin meditoinnissa tavallaan olevani yhtä koko universumin kanssa. Pikku hiljaa aloin kokeilla kaikenlaisia alternatiivisia hoitomuotoja ja akupunktiosta sain huomattaavaa helpotusta krooniseen sairauteeni. Sittemin olen kokeillut manifestointia, kristalleja, tarotennustuksia ja monia muita samankaltaisia asioita ja olen kyllä huomannut valtavaa parannusta elämänlaaduussa näiden aloittamisen jälkeen. Olin täysi skeptikko ennen mutta oman positiivisen kokemuksen mukaan olen kyllä täysin muuttanut mieleni. Minua ei haittaa jos jotkut pitävät tätä hulluuden merkkinä, koska olen paljon tyytyväisempi (ja uskaltaisin sanoa jopa tasapainoisempi) näin.
Mitä selität? Miten Jeesus liittyy veroihin? Käski antaa keisarille mikä keisarin on, se on ainut.