Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla tuttuja, jotka hurahtaneet kaikenlaisiin enkeliterapioihin, reikiin, ennustajiin

Vierailija
21.02.2020 |

Manifestointiin, energioihin jne?
Ovat "syvällisiä, erityisherkkiä, aistivia", hymisteleviä, tekevät ihme rituaaleja ja hehkuttavat puheissaan jatkuvasti näitä asioita?

Ja oletteko tehneet saman huomion kuin minä, että vaikka nämä ihmiset perustelevat saavansa näistä tasapainoa ja onnea, niin ulkopuoliselle ainakin vaikuttaa että elämänsä on pelkkää draamaa ja vuoristorataa, ja ovat tunteidensa riepoteltavissa olevia naisparkoja. Henkinen tasapaino kaukana.

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallithan on nyt tosi on! Adele, Beckhamit, Kardashianit , Anne Hathaway ja money muut superjulkkikset vannovat näiden nimeen. Ei kyllä todellakaan ole mikään elämäntapaongelmaisten juttu (vaikka heitäkin toki joukkoon mahtuu).

Kim Kardashian taisi kyllä ottaa kasteen (kristitty) ja miehensä Kanye Westin viimeisimmän levyn nimi on Jesus is king.

Ei nämä mitenkään toisiaan pois sulje. On mun kristityllä kaverillakin risti ja kristallit samassa ketjussa.

Henk.koht olen eri mieltä.

Jokainen uskoo miten parhaaksi näkee. Mä uskon Jeesuksen sanomaan, mutta en allekirjoita koko Raamattua. Uskon Buddhan oppeihin ja myös moneen New Agen alle lokeroituun asiaan.

Vierailija
162/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan haittaa jos toinen uskoo sellaiseen mihin en itse usko.

Täällähän on ajattelun vapaus.

Ongelmallista asiasta tulee, jos em. oppeja opetetaan julkisia varoja saavissa opistoissa, niitä puffataan luotettavaksi oletettavissa medioissa, niitä ollaan ujuttamassa kouluopetukseen tai julkiseen terveydenhuoltoon/mainostetaan varteenotettavana hoitona.

Silloin on kritiikki paikallaan.

Huuhaaoppien kannattajat myös msinostavat oppejaan julkisesti, eikö silloin ole oikeus esittää myös kritiikkiä?

Kritiikkiä esittävä tulee silloin usein tuomituksi ahdasmieliseksi.

Skeptikon osa on usein epäkiitollinen.

Missä näitä on kouluopetuksessa ja terveydenhuollossa? Akupunktio on ainoa sellainen mihin olen törmännyt ja tuon tehokkuudesta on kyllä jo aika paljon todisteita.

Pyhyn yleisesti huuhaasta.

Kouluopetukseen on ollut paineita ja osittain päässytkin opettajien henkilökohtaisen vakaumuksen kautta kreationistisia ajatuksia, evoluutioteorian kyseenalaistamista,vedrnpaisumustarinan esittämistä historisllisesti totena...

Moni fysioterapeutti on ottanut työjalupakkiinsa meridiaanioppiin pohjautyvia outohoitoja.

Löytyy lääkäreitä, jotka harjoittavat homeopatiaa.

Jokin aika sitten Helsingis8sä toimi klinikka, joka tarjosi työterveyspalveluja. Klinikalla oli lääkäri, joka harjoitti myös homeopatiaa, sekä etikoissairaanhoitaja, joka tarjosi mm. kristallivuodeterapiaa.

Vaatinuksia homeopatian ja vastaavien puoskarointien kela- korvattavuusesta kuulee usein.

Kansanopistot tarjoavat mm. auranpuhdistuskursseja ja geneettisiä sabotointivapsutuksia, näitä koulutuksia tarjotaan nettisivuilla muun ammatillisen koulutuksen seassa.

Muutamia esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää niistä miehistä jotka ovat hurahtaneet näihin? Ovatko tavanomaista isommalla varusteltuja?

Vierailija
164/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmallista asiasta tulee, jos em. oppeja opetetaan julkisia varoja saavissa opistoissa, niitä puffataan luotettavaksi oletettavissa medioissa, niitä ollaan ujuttamassa kouluopetukseen tai julkiseen terveydenhuoltoon/mainostetaan varteenotettavana hoitona.

Huuhaaoppien kannattajat myös msinostavat oppejaan julkisesti, eikö silloin ole oikeus esittää myös kritiikkiä?

Missä näitä on kouluopetuksessa ja terveydenhuollossa? Akupunktio on ainoa sellainen mihin olen törmännyt ja tuon tehokkuudesta on kyllä jo aika paljon todisteita.

Kouluopetukseen on ollut paineita ja osittain päässytkin opettajien henkilökohtaisen vakaumuksen kautta kreationistisia ajatuksia, evoluutioteorian kyseenalaistamista,vedrnpaisumustarinan esittämistä historisllisesti totena...

Moni fysioterapeutti on ottanut työjalupakkiinsa meridiaanioppiin pohjautyvia outohoitoja.

Jokin aika sitten Helsingis8sä toimi klinikka, joka tarjosi työterveyspalveluja. Klinikalla oli lääkäri, joka harjoitti myös homeopatiaa, sekä etikoissairaanhoitaja, joka tarjosi mm. kristallivuodeterapiaa.

Vaatinuksia homeopatian ja vastaavien puoskarointien kela- korvattavuusesta kuulee usein.

Kansanopistot tarjoavat mm. auranpuhdistuskursseja ja geneettisiä sabotointivapsutuksia, näitä koulutuksia tarjotaan nettisivuilla muun ammatillisen koulutuksen seassa.

Muutamia esimerkkejä.

minä en näe tuota ongelmallisena, että kansalaisopistossa opetetaan aurapuhdistusta, hyvä että on monipuolinen valikoima sillä ihmisten kiinnostuksen kohteet vaihtelevat laidasta laitaan. Lääkärissä tosiaan potilaan on saatava sitä hoitoa mitä hän tulee hakemaan.

Vierailija
165/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osalle on käynyt niin kuin mulle. Rupesin meditoimaaan ihan terveyssyistä stressinhallintakeinona ja pian huomasin että totta tosiaan meditoidessa tulee niitä ilmiöitä mistä itämaisissa traditioissa puhutaan. Värejä jotka rupeavat tekemään pyörivää liikettä = chakrat jne. Itse en ole juurikaan jaksanut asiaa selvittää tai harrastaa, mutta tästä olisi varmasti helppoa lähteä siihen suuntaan. Lopetin meditoinnin siksi kun noiden ilmiöiden metsästys alkoi olla jo tärkeämpää kuin rentoutuminen jne. Lisäksi selkärankani rupesi kuumenemaan kummallisella tavalla alaosasta ja selvisi että se on joku ihme kundaliini (kai?? ) joka voi olla vaarallinen joten totesin että kiitti mulle riitti jos siinä on oikeasti jotain perää.

Vierailija
166/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suroista puheenollen, 80- luvun lopulla lukion psykologian oppikirjaan oli eksynyt aura-horinoita.

"Terveen ihmisen aura"

"Skitsofreenikon aura"

Kuopion yliopistolla oli kirlian-kuvausvälineet.

Vierailija
167/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi typo, auroista puheenollen....

Vierailija
168/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On kyllä. Yhdistävä tekijä kaikilla on se, että ovat matalasti koulutettuja naisia jotka työskentelevät kauneudenhoitoalla. Kampaaja tai kosmetologi."

Kyllä on korkeasti koulutettujakin naisia, jotka uskovat hömppään. Omassa piirissäni tunnen pari kemikaali- ja "clean eating"- ruokavaliohörhöä. Yhdellä on jotain energiakiviä työpisteellään. 

Miksihän tuollainen on yleensä nimenomaan naisten hörhöilyä? 

Vierailija
169/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen nainen ja hengelliset asiat tuli tutuksi aluksi joogan ja meditoinnin kautta, joita harrastin ihan terveyssyistä. Meditointi muutti mun elämän aivan täysin ja tuli paljon kokemuksia, joissa tunsin meditoinnissa tavallaan olevani yhtä koko universumin kanssa. Pikku hiljaa aloin kokeilla kaikenlaisia alternatiivisia hoitomuotoja ja akupunktiosta sain huomattaavaa helpotusta krooniseen sairauteeni. Sittemin olen kokeillut manifestointia, kristalleja, tarotennustuksia ja monia muita samankaltaisia asioita ja olen kyllä huomannut valtavaa parannusta elämänlaaduussa näiden aloittamisen jälkeen. Olin täysi skeptikko ennen mutta oman positiivisen kokemuksen mukaan olen kyllä täysin muuttanut mieleni. Minua ei haittaa jos jotkut pitävät tätä hulluuden merkkinä, koska olen paljon tyytyväisempi (ja uskaltaisin sanoa jopa tasapainoisempi) näin.

Joogavat/meditoivat ihmiset tuntuvat yleensä muutenkin olevan enemmän kiinnostuneita näistä asioista. Asun ulkomailla ja mun joogastudiolla käy paljon hyvinkin menestyneitä ihmisiä urallaan ja monet hyvin avoimesti puhuvat kristallihoidoista sun muista ja joogastudiolla järjestetään usein gongkylpyjä ja muita spirituaalisia workshoppeja. Aika valtavirtaa nää jutut alkaa nykyään olla eikä tosiaan mitään foliohattujuttuja.

Hmm, tarkoitat ehkä että foliohattuilusta on tulossa valtavirtaa..? ;) 

Vierailija
170/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja hyvä että olet huomioinut saman asian. Nämä "positiivisuus" hörhöt oikeasti on sekaantunut niin pahasti pimeyteen että kannattaa vaa pysyä kaukana.

Vierailija
171/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle näistä humpuukiasioista on tullut jonkinlaista huumetta jolla etsin oikotietä pois pahasta olosta. Haluaisin lopettaa. 

Vierailija
172/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja kyllä minua haittaa nyky-yhteiskunnan epä-älyllisyys. 

Terveyden ollessa kyseessä huuhaa on vaarallistakin. Minua ei haittaa jos joku aikuinen ihminen napsii sokeripillereitä ja uskoo niiden tehoon, mutta se alkaa haitata, jos kyseinen henkilö "hoitaa" sairasta lastaankin sokeripillereillä, tai jos niitä kustannetaan ihmisille verovaroin.

Vierailija
173/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä.

minä en näe tuota ongelmallisena, että kansalaisopistossa opetetaan aurapuhdistusta, hyvä että on monipuolinen valikoima sillä ihmisten kiinnostuksen kohteet vaihtelevat laidasta laitaan. Lääkärissä tosiaan potilaan on saatava sitä hoitoa mitä hän tulee hakemaan.

Sinusta on siis todella ok, että höpöhöpöä "opetetaan" kansalaisopistossa?  Minusta moinen on jo ihmisten harhaanjohtamista. Sitäpaitsi kyseistä "opetusta" tuetaan verovaroin. Sinunkin rahoillasi. 

Vierailija
174/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallithan on nyt tosi on! Adele, Beckhamit, Kardashianit , Anne Hathaway ja money muut superjulkkikset vannovat näiden nimeen. Ei kyllä todellakaan ole mikään elämäntapaongelmaisten juttu (vaikka heitäkin toki joukkoon mahtuu).

Kim Kardashian taisi kyllä ottaa kasteen (kristitty) ja miehensä Kanye Westin viimeisimmän levyn nimi on Jesus is king.

Ei nämä mitenkään toisiaan pois sulje. On mun kristityllä kaverillakin risti ja kristallit samassa ketjussa.

Henk.koht olen eri mieltä.

Jokainen uskoo miten parhaaksi näkee. Mä uskon Jeesuksen sanomaan, mutta en allekirjoita koko Raamattua. Uskon Buddhan oppeihin ja myös moneen New Agen alle lokeroituun asiaan.

Siis minäkään en kristittynä kiellä etteikö mitään muita henkiä olisi, mutta pysyn niistä erossa. Oikeastaan aloin miettiä tuota koruasiaakin tarkemmin, katsoin yhden kristityksi kääntyneen entisen saatananpalvojan videon jossa hänelle oli kuulemma tippunut kuin tyhjästä jokin koru ja sitä olivat noidat tms. sitten hämmästelleet (ilmeisesti joku tärkeä merkitys tällä miehellä siinä porukassa oli jota hänen saama koru ilmensi, en tiedä oliko korussa itsessään jotain, varmaan?) Mitä muihin uskontoihin tulee niin kristityllä ei edes saa olla muita jumalia (enkä uskokaan kuin yhteen Jumalaan, eri henkivaltoja varmaan on) Tämä samainen mies sanoi että hän tiesi ne henkivallat saatananpalvonta-ajaltaan, jotka vaikuttavat "väärissä uskonnoissa".

Vierailija
175/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä.

Hienoa, että täälläkin takapajulassa tapahtuu edistystä!

Vierailija
176/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä kaikki ovat naisia. Ovatko naiset hyväuskoisempia tai onko heissä enemmän matalan ÄO:n henkilöitä?

Miksei koskaan kuule miehistä jotka hurahtavat joukolla enkelihoitoihin, reikihoitoihin ja horoskooppeihin?

Liian lällyä miehille. Hurahtaneet miehet riehuu puuukon kanssa tai perustaa kultteja joissa harjoitetaan henkistä vkivaltaa ja alaikäisten hyväksikäyttöä.

Jos mies sekoaa niin se usein todella sekoaa, tekee jonkun pommi-iskun tai menee ravintolaan puukkoa heiluttamaan.

Nainen sekoaa sosiaalisesti ja mentaalisesti ja rupeaa sirottelemaan ympärilleen jotain energiasuolaa, puhuu jostain voimakenttien värähtelystä ja siitä miten enkelit ohjaavat häntä liikennevaloissa.

Minä tapasin kerran treffipalstan välityksellä miehen, joka pian johdatti puheen enkeleihin ja kehaisi myös olevansa "tietäjä".  Hän väitti myös, että me ollaan tavattu jossain entisessä elämässä. Hänellä oli joku enkelikaulakoru kaulassa ja monta hippinauhaa ranteessa, kertoi vielä henkioppaansa sanelevan hänelle kirjaa...

Oltiin sitten tavattu entisessä elämässä tai ei, mutta tässä elämässä en kuitenkaan välittänyt jatkaa tapailua sen enempää. Liian extremeä minun makuuni.

"...viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia”

Pahat henget ovat erikseen, ne eivät liity tähän.

Vierailija
177/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä kaikki ovat naisia. Ovatko naiset hyväuskoisempia tai onko heissä enemmän matalan ÄO:n henkilöitä?

Miksei koskaan kuule miehistä jotka hurahtavat joukolla enkelihoitoihin, reikihoitoihin ja horoskooppeihin?

Liian lällyä miehille. Hurahtaneet miehet riehuu puuukon kanssa tai perustaa kultteja joissa harjoitetaan henkistä vkivaltaa ja alaikäisten hyväksikäyttöä.

Jos mies sekoaa niin se usein todella sekoaa, tekee jonkun pommi-iskun tai menee ravintolaan puukkoa heiluttamaan.

Nainen sekoaa sosiaalisesti ja mentaalisesti ja rupeaa sirottelemaan ympärilleen jotain energiasuolaa, puhuu jostain voimakenttien värähtelystä ja siitä miten enkelit ohjaavat häntä liikennevaloissa.

Minä tapasin kerran treffipalstan välityksellä miehen, joka pian johdatti puheen enkeleihin ja kehaisi myös olevansa "tietäjä".  Hän väitti myös, että me ollaan tavattu jossain entisessä elämässä. Hänellä oli joku enkelikaulakoru kaulassa ja monta hippinauhaa ranteessa, kertoi vielä henkioppaansa sanelevan hänelle kirjaa...

Oltiin sitten tavattu entisessä elämässä tai ei, mutta tässä elämässä en kuitenkaan välittänyt jatkaa tapailua sen enempää. Liian extremeä minun makuuni.

"...viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia”

Pahat henget ovat erikseen, ne eivät liity tähän.

Apostolien teoissa mainitaan tietäjähengestä jonka Paavali ajoi pois.

"Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä."

Vierailija
178/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

egk

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä.

Sinusta on siis todella ok, että höpöhöpöä "opetetaan" kansalaisopistossa?  Minusta moinen on jo ihmisten harhaanjohtamista. Sitäpaitsi kyseistä "opetusta" tuetaan verovaroin. Sinunkin rahoillasi. 

Toiset tykkää pitsinnypläyksestä, toiset aurojen tutkistelusta. Itselle suurin osa kansalaisopiston kursseista on sellaisia ettei minua kiinnostaa lainkaan, mutta hyvä vaan, että ihmiset saavat sisältöä elämäänsä.

Vierailija
179/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on auttanut moni juttu. Olen saanut harjoitella mediaalisuutta ja henget itse tulevat paikalle jos haluavat.

Ystäväni välitti kerran jos toisenkin ihanan viestin henkimaailmasta.

Vierailija
180/204 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja kyllä minua haittaa nyky-yhteiskunnan epä-älyllisyys. 

Terveyden ollessa kyseessä huuhaa on vaarallistakin. Minua ei haittaa jos joku aikuinen ihminen napsii sokeripillereitä ja uskoo niiden tehoon, mutta se alkaa haitata, jos kyseinen henkilö "hoitaa" sairasta lastaankin sokeripillereillä, tai jos niitä kustannetaan ihmisille verovaroin.

Aktiiviskeptikon minusta teki juuri tällainen.

Meidän esikoisemne kärsi oppimisvaikeuksista(myöhemmin kehitysvamma- ja autismidiagnoosi) ja seurakunnan äiti-lapsikerhossa toimintaansa esitellyt kranio-sakraaliterapeutti tarjosi apuaan.

Suutuin niin maan perusteellisesti.

Tämä puoskari muuten oli akateeminen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi