Nyt en pysty rauhoittumaan, odotan isoa perintöä ja se piti tulla minulle 1.3. ja nyt siirtynee vaan
vastapuolen eli lesken asianajajan typerään vitkutteluun. Kun asianajajani huomasi, ettei _lesken_ omaisuudessa olekaan tämän kuvittelemaa suojausta avio-oikeudelta, joten hänelle kaavailtu noin 50 000 euron tasinko pesästä on kuihtumassa nollaan. Niin nyt eivät sitten halua antaa minulle pesästä kiistatta tulevia osuuksia!!?? Aaaarrgght. Yksi asunto on tyhjänä ja sille pitäisi päästä tekemään jotain! Mutta ei pääse, koska se stanan akka. Vai voisiko asuntoa myydä vaikka se on vielä pesässä? Minulle se on kuitenkin tulossa, koska se ON avio-oikeudesta vapaata IHAN OIKEASTI. Nyt olen tavannut jo useamman välittäjän myydäkseni asunnon, ja yhden, joka remontoi huonokuntoisia asuntoja, joka tämä asunto on. Niin ei ois aikaa odottaa! Inhottaa, kun joku urpo, jolle omaisuus ei tule edes kuulumaan voi tavallaan sanella mulle milloin saan perintöni. Onkohan kade kun tajuaa, ettei saa mitään.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä että kun mun äiti kuolee eli ei elä enää kauan niin siskoni haluaa koko perinnön kun mulle taas normaalia että kummatkin peritään.
Tosin mun pojat saa kummatkin 10 prossaa ja sisko repi testamentin.
Ei vaan tiedä että on tehty kaksi kappaletta.
Äiti aina ajatteli poikiani.Reilumpaa olisi jakaa omille lapsille aina tasan, jakakoot nämä sitten omille lapsilleen. Tai jos lapsesi saavat 20% niin sun pitäisi saada 30% ja siskosi 50%. Näin meidän suvussamme on toimittu, eikä kukaan ole koskaan siinä suuttunut.
ApSe on äidin oma tahto ja itse teettänyt testamentin.
Eiköhän siinä tasankio tullut kun sisko varasti kaikki äidin rahat tililtä ja tyhjensi koko kämpän tavarat itselleen. Teki teki äidille vielä 30000 euroa velkaa.
3000e on 20% äitisi perinnöstä? Okei...
Ap
Onks tää taas se sekopää silppu?
Et siis pystykään rahoittumaan, voi ikävyys. Rauhoitu edes.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää taas se sekopää silppu?
Se rahaton kommariko? Ei todellakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin typerä kuin AP.
Joko AP olet hieman kehitysvammaisen tasolla tai provo, jotein se on heippa.
Joo, kehitysvammaisethan ne kirjoittaa 4 ällää ja 92/100 pisteen yo-aineita äidinkielessä.
Ap
Aika noloa melkein viisikymppisenä brassailla yo-tuloksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin typerä kuin AP.
Joko AP olet hieman kehitysvammaisen tasolla tai provo, jotein se on heippa.
Joo, kehitysvammaisethan ne kirjoittaa 4 ällää ja 92/100 pisteen yo-aineita äidinkielessä.
ApAika noloa melkein viisikymppisenä brassailla yo-tuloksilla.
En brassaile vaan ne vain kuvaavat kehitysvammaisuuteni tasoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha tuo usein onnettomuutta, tässäkin se näkee että sen kärsimätön odottelu toimii kirouksena.
Tässä ei ole niinkään edes kyse rahasta ja sen odottelusta, vaan siitä, mitä isohko määrä rahaa ja omaisuutta tuo tullessaan. Tietysti tavallaan huoltakin, MUTTA miksi itkeä ja murehtia silloin, kun itsellä ON PALJON? Ei ole syytä. Kaipaan sen sijaan tunnetta, jonka asunnon myyminen, esittely välittäjille, remontoijille jne tuo. Se on ihana tunne, varsinkin kun tietää, että se asunto on vain pieni pala kaikkea, mitä saan.
Ap
Mitä täysin käsittämätöntä?
Tässä oikeasti väärin niin monta asiaa, ettei edes tiedä, mistä aloittaisi.
Mä olen tienannut omaisuuteni ihan itse, mutta onnelliseksi tekevät kyllä muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Lamaannuin tästä nyt muutenkin elämässäni, en pysty keskittymään omiin asioihini, koska tämmöinen viive ahdistaa ja inhottaa. Haluan asiat omiin käsiini, koska sinne ne kuuluvat, kaikki ennen sitäon pelkkää kiusaamistani ja halveksuntaani.
Ap
Eikö läheisen ihmisen menettäminen ole musertavampaa? Perintöhän on ihan toissijainen asia sellaiseen verrattuna ;(
Täällä on kilttejä ihmisiä, kun noin vain antaisivat isän uudelle puolisolle isän perimät maat ja mannut ja rahat. Sitä kautta sitten isän ja äidin omaisuus valuisi vuorollaan äitipuolen lapsille.
Ja aavemmammat suostuisi täjän ilomielin, etteivät vaikuttaisi ahneilta
Vierailija kirjoitti:
Normaali äiti tukisi ja kannustaisi ja olisi saamisissa lapsensa puolella, äitini samaistuu ahneisiin pyrkyreihin ja siksiei ole herunut sympatiaa minun tarpeilleni ikinä.
Ap
Taidat ap olla niiiin samasta puusta veistetty kuin äitisi
No voi juma###ta että ihmislapsella voi olla kiire!