Miten itsetunto voi parantua terapiassa?
Vai voiko edes oikeasti. Miten voin hyväksyä että olen 15kg ylipainoinen (joo yritän laihduttaa, en onnistu) tai en ole kelvannut kellekkään 10 vuoteen tai olen aina yksin.
Kommentit (23)
Märehtii ja pyörii omissa paskoissaan.
Enpä ole koskaan ymmärtänyt näitä terabioita.
Zinc
Ap, tarina on käsikirjoitettu.
Olisko siinä tarpeeksi syytä olla piittaamatta aashooleista ?
Zinc
Säästä ei ylipainoistakaan, elämä kun pyyhkii painojenkin ylitse pyyhekumeillaan ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Se johtuu siitä että et tiedosta yhtään miten paljon sitä terapiaa tarvisit. Ehkä luulet tiedostavasi jotain mutta et oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Se johtuu siitä että et tiedosta yhtään miten paljon sitä terapiaa tarvisit. Ehkä luulet tiedostavasi jotain mutta et oikeesti.
Ehkäpä sinä luulet tiedostavasi mitä muut ovat, mutta oikeasti et tiedosta pätkääkään mitä he ovat, mutta et oikeasti.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ehkäpä sinä luulet tiedostavasi mitä muut ovat, mutta oikeasti et tiedosta pätkääkään mitä he ovat, mutta et oikeasti.
Zinc
Mun aloittamat ketjut ei katoa rutiininomaisesti. Siitä voitais aloittaa.
Tarkoitatko itsetuntoa vai asioiden hyväksyntää? Eivät nimittäin ole sama asia.
Ei mitenkään. Itse laihdutin parikymmentä kiloa ja kävin kauneusleikkauksessa ja voila. Vuosien syömishäiriöt ja ongelmat katosi. Joskus pitää vain hyväksyä tosiasiat eikä sokerkuorruttaa ilmeistä siihen asti, että henkilön täytyy seota päästää hyväksyään kestämättömiä asioita ja tullakseen sinuiksi niiden kanssa.
No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."
Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."
Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.
Mun mielestä just ei noin että minä olen kaunis jos en kerran ole. Vaan radikaali hyväksyntä. Minä olen 15 kg ylipainoinen ja hyväksyn itseni ja painooni liittyvät tunteet. Se ei tarkoita sitä että pitäisi heittää kaivoon kaikki toiveet painonpudotuksesta, vaan sitä että lopettaa sodan itseään vastaan ja siirtyy sisäisestä surmanajajasta hyväntahtoisen tarkkailijan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Mun aloittamat ketjut ei katoa rutiininomaisesti. Siitä voitais aloittaa.
Tiedostat siis missä ollaan ?
Zinc
Vai uskotteletko itsellesi kaiken mitä MUUT sinulle kertovat ?
Mun ketjut on kadonneet järjestelmällisesti alusta saakka, vaikka olisin alusta alkaen tehnyt aloituksen yrteistä.
Jos ketju sai kannatusta, lukijoita, vastauksia, niin ne katosivat samantien.
Pystytkö siis miettimään, MISSÄ ollaan?
Minkälainen "ylläpito" täällä on?
Zinc
Jossain muualla. Tuota voisi pitää jo rikollisena häiriköintinä.
Mutta, älä huoli, ei korppi korpin silmää noki
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Itse laihdutin parikymmentä kiloa ja kävin kauneusleikkauksessa ja voila. Vuosien syömishäiriöt ja ongelmat katosi. Joskus pitää vain hyväksyä tosiasiat eikä sokerkuorruttaa ilmeistä siihen asti, että henkilön täytyy seota päästää hyväksyään kestämättömiä asioita ja tullakseen sinuiksi niiden kanssa.
Näinhän se on. Kyllä naisella tissit olla pitää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mun ketjut on kadonneet järjestelmällisesti alusta saakka, vaikka olisin alusta alkaen tehnyt aloituksen yrteistä.
Zinc
Jos 95% aloittamistasi ketjuista on pelkkää kyykytyksen yritystä palstailijoita kohtaan, niin ei m o d et rupea jokaista ketjuasi päivystämään tietääkseen missä ketjussa kerrankin aiot olla asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Jos 95% aloittamistasi ketjuista on pelkkää kyykytyksen yritystä palstailijoita kohtaan, niin ei m o d et rupea jokaista ketjuasi päivystämään tietääkseen missä ketjussa kerrankin aiot olla asiallinen.
Etkö osaa lukea pelle.
Alusta saakka poistuivat KAIKKI yrtti ketjuista lähtien.
Mitäs tähän sanot, ylläpidon trolli, vaiko perseennuolija ?
Zinc
Alusta asti ketjusi ovat olleet pelkkää kyykytyksen yritystä ihan joka ikinen. Vasta sitten kun ketjusi lähtivät katoamaan, rupes tulemaan jotain ruoka-aiheista "asiallista", ja nekin asiallisia vain siksi ettei ne kiinnostaneet ketään etkä sen takia päässyt niissä kettuilemaan.
Säästä ! Ei uskovaistakaan!
Kun pyyhkii ylite!
'Pyyhekumeilla!
Se ahdistaa!
Tekee pahaa!
Huimaakin jo!
Putoaaa aaa n..
Kaivooooon
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Etkö osaa lukea pelle.
Alusta saakka poistuivat KAIKKI yrtti ketjuista lähtien.
Mitäs tähän sanot, ylläpidon trolli, vaiko perseennuolija ?
Zinc
Alusta asti ketjusi ovat olleet pelkkää kyykytyksen yritystä ihan joka ikinen. Vasta sitten kun ketjusi lähtivät katoamaan, rupes tulemaan jotain ruoka-aiheista "asiallista", ja nekin asiallisia vain siksi ettei ne kiinnostaneet ketään etkä sen takia päässyt niissä kettuilemaan.
Kiusantekijät poistivat KAIKKI asialliset ketjut. Olet paha ihminen ja valehtelija.
Mitäs siihen sanot.
Zinc
E-V-I-L
Se on tässäkin ketjussa.
Zinc
Pahuus
Paha pyrkii valehtelemaan ja kääntämään omat pahat tekonsa muiden syyksi.
Juuri kuten tämä palstatrolli tässä toimii ..
Zinc
Minä tuon teille totuuden julki! Minä olen totuus, tie ja elämä!
Onnistut, jos haluat tarpeeksi.