Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit ylimääräisen tonnin?

Vierailija
20.02.2020 |

Itse sain vähän aikaa sitten, maksoin luottokortin pois, loput meni normaalikulutukseen käyttötililtä, perheelle ruokaa ym. Vähän tylsää.

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin nykyisen tonnin auton tuoreempaan.

Vierailija
202/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin säästötilille koska tällä hetkellä siellä vain kuukauden palkka, saisi olla enemmän. Sijoituksiakin on mutta en viitsi niihin laittaa enempää, niin heikot mahdollisuudet tienata kuitenkin. Ei keskituloisen rahoilla sijoittamalla rikastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin jakaa molemmille aikuisille tyttärille 500 e humputtelurahaa. Tai mihin nyt haluavat käyttää.

Tai sitten voisin laittaa rahan omaan matkakassaani.

500e ”humputtelurahaa”? Anteeksi mutta mitä se tarkoittaa? Ei ihme että tililtä ei sitä 1000e ylimääräistä löydy...

Olen itse ajatellut että normi-ihmiseltä löytyy aina vähintäänkin tuon verran ”ylimääräistä” tililtä...

50e ymmärtäisin mutta 500e... Huh! Eri asia jos olisi oikeasti rikas.

Mun mielestä tämä on ihana ajatus. Voisin kuvitella, että en itsekään antaisi tuosta vaan tyttärilleni 500€, mutta jos se tulisi aivan ylimääräisenä, mikäs sen parempi kohde kuin omat lapset. Ja nämä tyttäret voivat olla opiskelijoita tai vanhempainvapaalla olevia, jolloin raha toisi suurta iloa.

Vierailija
204/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä säästössä, osakkeissa ja rahastoissa yhteensä 330 tonnia. Asunto maksettu, sijoitusasunto maksettu. Auto on, velkaa ei ole. Ei se tonni hetkauttaisi minua puoleen eikä toiseen.

Nimim. Insinööri

Eli sinäkin voisit hyvin antaa tuon tonnin hyväntekeväisyyteen tai köyhemmälle tutulle, kai sellainen sentään löytyy?

Vierailija
205/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttaisi elämääni millään tavalla.

Kysyttiinkö, että muuttaako tonni elämää? Ei, vaan että mitä TEKISIT jos saisit. Sinä laittaisit roskiin, vai etkö jaksaisi edes sitä?

Vierailija
206/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sainkin, laitan sen puutarharemonttiin. :) 

Vierailija
207/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sängyn. Nyt meillä nukutaan lasten kanssa olohuoneen sohvalla.

Vierailija
208/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lisää kirjoja ja musiikkitallenteita. Lopuilla sitten voisin ostaa kukkaa ja mahdollisesti palan kultaa.

Vierailija
209/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kaikille lapsille ensi talveksi talvivarusteet valmiiksi. Sen jälkeen ostaisin itselleni kunnolliset talvikengät. Loput rahat varmaan laittaisin säästöön.

Vierailija
210/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin pääsiäiselle jonkun kivan matkan.

Vierailija
211/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kaverini kahdelle lapselle jotain kivaa. Heillä ollut vaikeaa koska toinen vanhemmista vaikeasti sairas, ja toinen menetti työpaikkansa.

Itselläni ei ole lapsia joten minusta on kiva hemmotella muiden lapsia.

Vierailija
212/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittasin eläinsuojelu-yhdistykselle esim ruokana ja muuna tarpeellisena.

Vierailija
213/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin television, pesukoneen ja sohvan. T. Sairas pitkäaikaistyötön, jolta nuo kaikki puuttuvat

Anteeksi utelu, mutta eikö sosiaalitoimisto auta tollasissa hankinnoissa? Itse en saa mitään, koska olen yksinasuva aikuisopiskelija, mutta oletan, että joku saa jotain apua sostoimistosta.

Vierailija
214/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin rahan muurin rakentamiseen maamme ympärille, joka pitäisi tunkeutujat poissa. Ei tuolla rahalla muuria saa kun ehkä metrin, mutta hyvä alku sekin.

Vierailija
215/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin bamix-sauvasekoittimen, uudet peitot ja tyynyt sekä liinavaatteet.

Vierailija
216/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräinen lainanlyhennys.

Olet ehkä maailman tylsin ihminen.

Vierailija
217/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Suomen pakolaisavulle.

Vierailija
218/268 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just toista tonnia ylitöistä. En keksi mitään käyttöä.

Vaatteita on. Tonni ei riitä auton vaihtoon, asunnon vaihdosta puhumattakaan. Matkustelu ei kiinnosta. Tv on riittävä. Sohva ok.

Jääkaappi on täynnä. Ehkä säästän seuraavaa hammaslääkärikäyntiä varten, ellei hallitus keksi uusia maksuja, jotka vievät tämänkin jemmarahan.

Vierailija
219/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tonnilla lyhentäisin auton maksua ja maksaisin laskut. Sitten ostaisin joulun ruuat.

Vierailija
220/268 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin varmaan näkeväni unta, sillä eihän tuollaisia rahoja muuten näekään. Järkytyksestä toivuttuani lähdettäis varmaan lasten kanssa ravintolaan ja jouluostoksille humputtelemaan. Loput laittaisin hyvään piloon sossulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme