Mitä tekisit jos saisit ylimääräisen tonnin?
Itse sain vähän aikaa sitten, maksoin luottokortin pois, loput meni normaalikulutukseen käyttötililtä, perheelle ruokaa ym. Vähän tylsää.
Kommentit (268)
Sain veronpalautuksina kesällä muutaman tonnin, en laittanut aluksi mihinkään. Sitten ne alkoivat tilillä ärsyttämään niin laitoin osakkeisiin. Osallistuin pariin ipoon ja loput meni vakaaseen suomalaiseen yhtiöön.
N33
parkkeeraisin suosikkihortsulleni vuorokaudeksi :)
Lahjoittaisin 200 euroa oman kunnan lapsiperheelle joululahjoihin, 200 eurolla aloittaisin sijoitustoiminnan, loput tilille, sillä autan opiskelevaa nuorta taloudellisesti.
Sijoittaisin, osakkeisiin tai rahastoon
Työttömällä se menisi ihan kulutukseen pikku hiljaa.
Laittaisin säästöön. Minulla on kaikki mitä tarvitsen. N21
En mitään. Sinne menisi muiden jatkoksi.
Jättäisin tilille edellisten seuraan.
Saan tätini perintönä noin 3000€.
Ostaisin uudet silmälasit. Vanhat alkaa jo hajota käsiin.
Puolet sijoittaisin, toisella puolella voisi reissata tai tehdä jotain muuta kivaa.
Tonnilla nyt ei paljoa juhlita, kuukauden sillä ehkä eläisi.
Sen voisi vaikka repiä kameravalotolpalle.
Tonnihan on niin pieni raha, ettei sillä mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Panisin tilille muiden seuraksi.
Tienaatko panemalla yleisemminkin?
Niin jos sen saisi käyttää ihan muuhun kuin laskuihin ja perusmenoihin, niin kampaamo, kosmetologi, jalkahoito, spa ja vastaavaan itseni hemmotteluun käyttäisin. Yleensä olen niin tylsä ja tunnollinen, että lyhennän jonkin velan pääomaa kaikella ylimääräisellä, joten en koskaan pääse matkoille tai hemmotteluihin, edes kampaajalle. Ehkä jonain päivänä sitten.
En mitään. Tuhat euroa ei vaikuta normaalin ihmisen elämään millään tavalla. PA kulkureille se tietenkin on valtava raha joka tosin häviää yhdessä päivässä.
Äidille lahjottaisin, isän tietämättä.
Jos isä kuulisi, tämä tonni ehtisi kulua ennen kuin se olisi edes lähtenyt tililtäni.
Laittaisin sijoituksiin 100 muun kaveriksi