Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Kun on pakko käydä niin kohdattava se on.
Meillä on töissä ilmanraikastimia eli asia on kohteliaasti huomioitu.
Teillä töissä ei sitten ilmastonmuutos isommin huoleta?
Suolistosairaus ei paljon kehtaamista kysele.
Minä en käy kakalla töissä. Minä käyn Prismassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelen aina sitä seuraavaa, joka ei ole koskaan lakannut. On varmasti järkytys
Naiset ei käy paskalla
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää sontia työpaikalla ainoastaan silloin, kun vessassa on muitakin. Meillä on töissä yksi vessa, jossa on kaksi vessakoppia ja yhteinen lavuaari.
Kopit eivät ole umpinaisia vaan ihan vaan pelkät ovet ja irtoseinät. Jokainen molskahdus ja pieraisu kuuluu.
Sitten jonotat sinne ja jauhat jotain ympäripyöreää kollegoille ja tunget tortulle koppiin, jonka takana on kolme muuta ihmistä.
Naiset eivät pasko eivätkä piere ja miehiä vain naurattaa jos kopista kuuluu pieruja kun työkaveri on paskalla, jotkut miehet saattavat jopa piereskellä kilpaa jos samaan aikaan istuvat viereisessä kopissa:D
Työskentelin aikoinaan siivoojana ja naisten vessassa oli aina hyvä tuoksu ja pönttö kiiltävän puhdas, miesten vessassa haisi paska ja oli jarrujälkiä pöntössä.
Minun ei onneksi ikinä tarvitse pskoa julkisesti. Siitä selviän sillä, että herään aina vähintään 2 tuntia ennen lähtöä. Oikeasti aina. Juon aamukaffin, käyn suihkussa, laittaudun.. Sitten tuleekin kakka, ja sen jälkeen ei tarvitse kakkailla moneen tuntiin. Kodin ulkopuolella en litki liiaksi kaffia ja ennen lähtöäkin aina vain yksi kupillinen.
Minulle ongelma on ilman kertyminen mahaan. Ja sitä tulee NIIN PALJON. Aina kun lähtee töistä tai koulusta tai jostain, on autossa ekana pakko töräyttää ihan hirveä pieru.
152/149
Eikun se olikin 152/150. Joo ja nämä eivät ole mittani, vaan viestien lukumäärä ja oman viestini numero.
Tuo paskomispelko on levinnyt Suomessa vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana ja selvästi se on tullut kahjoilta amerikkalaisilta, joilla on isommissa taloissa jopa omat vessat vieraita varten. Vain neuroottinen amerikkalainen voi keksiä tuollaisia sääntöjä, joilla yritetään estää muita ihmisiä huomaamasta, että "hei tämä ihminen kävi paskalla!" Etenkään naiset eivät saisi ulostaa, koska voi voi, mieheltä menee halut sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo paskomispelko on levinnyt Suomessa vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana ja selvästi se on tullut kahjoilta amerikkalaisilta, joilla on isommissa taloissa jopa omat vessat vieraita varten. Vain neuroottinen amerikkalainen voi keksiä tuollaisia sääntöjä, joilla yritetään estää muita ihmisiä huomaamasta, että "hei tämä ihminen kävi paskalla!" Etenkään naiset eivät saisi ulostaa, koska voi voi, mieheltä menee halut sen takia.
No totta hitossa mieheltä menee halut paskovaan naiseen.
Peräaukottomia taitavat olla vain muumit. Jopa kuninkaalliset paskovat, joten miksi ei sitten tavan pikkutyöläinen.
Hyvin. Olenhan ihminen, en nukke tai robotti. Ottaa päähän ainoastaan ne aerosolin suihkuttajat. Ilmeisesti kuvittelevat olevansa patsaita.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti huomioitu pilaamalla hengitysilma kemikaaleilla. Jes. Tosi hienoa.
Kun on ärtynyt suoli, niin sitä paskoo joko vessaan tai housuunsa työaikana :D
Pakko käydä. Ennen töihin lähtöä aamulla kotona. Ja sitten töissä 1-3 kertaa, riippuen päivästä. Mulla oikeasti toimii vatsa 2-5 kertaa päivässä. Normaalipainoinen olen, syön paljon kasviksia.
Töissä pyrin käymään wc:ssa silloin kun kukaan ei ole todennäköisesti heti jonottamassa oven takana. Ja onneksi wc: ja on useampi ja niissä on ilmanraikastinpullot (tuoksuttomat pumppupullot) käytettävissä.
Minä työskentelen isossa toimistokompleksissa, jossa on eri osastoja ja eri firmoja, paljon myös yhteisiä tiloja. En ikinä kävisi kakalla oman toimistomme vessoissa. Käyn aina jossain kauempana, lempparini on kellarikerroksen perällä oleva invavessa (en todellakaan tiedä miksi siellä on sellainen?) tai kattokerroksen saunatilojen wc, siellä ei kukaan käy päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.
No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.
Ei maksetakkaan ja juuri siksi käynkin työajalla paskalla, kiky-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole kysymys kehtaamisesta, vaan luonnon pakottamasta tarpeesta tyhjentää suolensa.
Valitettavasti kaikki eivä onnistu säätelemään suoltaan siten, että tuo homma hoituisi vain ja ainoastaan kotona.
Kyllä mulla ainakin hoituu, olen opettanut suoleni tyhjentymään klo 8. Toimii liki poikkeuksetta.
Minä olen klo. 8 aikaan ollut töissä jo tunnin (eli menen seitsemäksi), niin joutuisin kuitenkin paskantamaan työpaikalla. En myöskään ala heräämään klo. 4, jotta ehtisin olemaan kaksi tuntia hereillä ennen töihin lähtemistä. Klo. 5 on tarpeeksi karu heräämisaika nytkin.
Mulla on myös sellainen ongelma, että arkipäivinä jostain kumman syystä vatsantoiminta tökkii. On ummetusta, pierettää ja vatsa toimii kun toimii. Vapaapäivinä ja lomilla vatsa toimii heti aamupalan jälkeen, ihan sama mihin aikaan herään. Myöskään kotona en piere.
Kuituja syön ja yritän vauhdittaa vatsantoimintaa kuivatuilla luumuilla/luumusoseella, mutta ei aina toimi. Eli käyn paskalla tasan tarkkaan silloin, kun siltä tuntuu. Olin sitten töissä, kotona, kylässä, koska ei todellakaan ole mukavaa pidätellä.
-eri vastaaja
Wc on sopivan pieni hajunpoistoa ajatellen ja siellä on aina tuoksutonta hajunpoistajasuihketta ja tuoksuvaa ilmanraikastinta sekä deodoranttia.
Jos ei olisi niin ratkaisisin ongelman ostamalla oman tuoksuttoman suihkeen. Aluksi poistan hajun ja sitten lisään jotakin muuta suihketta hyvin vähän, mutta se ei ole tarpeen välttämättä.