Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Asia hoidetaan näin:
Ensin vuorataan pönttöä sen verran WC-paperilla, ettei kuulu molskahdusta.
Sitten kun asia on hoidettu, wc vedetään samantien. Heti kun tavara on tipahtanut veteen, vetäistään se eteenpäin. Näin hajuhaitta jää minimaaliseksi, mutta joutuu tosin vetämään pöntön kaksi kertaa, toisen kerran pyyhkimisen jälkeen.
Lopuksi siivotaan mahdolliset jäljet tarkkaan wc-harjalla ja pestään käsiä pitkään saippualla. Mieto saippuan haju leviää wc:hen.
Sä olet hionut tuon "wc-käynti töissä isolla hädällä" casen aika vimpan päälle! :D Mulla muuten sama, mutta koska saippua on hajutonta, niin suihkautan vielä reilusti tuoksutonta ilmanraikastinta wc tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.
No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.
Mistäpä sitä tietää missä tämä paskoja on töissä. Onhan sitä kaikkea kinkya tuolla netissä ja jotkut maksavat siitä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Peräaukottomia taitavat olla vain muumit. Jopa kuninkaalliset paskovat, joten miksi ei sitten tavan pikkutyöläinen.
Luuletko muka oikeasti, että Meghan käy paskalla? Kyllä kuninkaallinen mies saa paskomattoman naisen
Onneksi teen pelkkää yövuoroa, jossa työskennellään yksin. Voi rauhassa ulostaa ja laskea peräilmaa kun siltä tuntuu. Toki ei ihan 5min ennen kuin aamuvuoro tulee, kannata em. toimintaa harrastaa.
no miksi ei kehtais...ensinnäkin se on aktiivityöstä pois se kakalla olo aika, mutta siitä ajasta kuitenkin maksetaan. Kyl mä käteenkin vedän työpaikan vessassa, joskus jätän jopa pytyn huuhtomatta piruillakseni.
T: 55v fatman
Saavat sitten työpaikan kukkahattutädit istuutua pytyllä mälleilleni.
Mieluummin mä töissä kakalle menen kuin paskon housuuni.Sitten,jos onhousut,leviää hirvee p-läikkä ja jos on hame,rupee valumaan sukkisten läpi lattialle.Kumpi on inhottavampaa.
Miee olen miäs ja käyn joskus salaa työpaikan naisten vessassa, kunno paskapommin jätän pyttyyn huuhtelematta ja joskus mällitkin pyyhin pitkin istuimen reunaa ja kantta, hahahaha, siinä työpaikan milleniaali hienohelmablondit ihmittelevät että kuka naistyöntekijöistä tällasta kehtaa...
Vuodet kuluu, mutta ap on samassa tilassa aina vaan, ei muutosta parempaan.
Voi taivas mikä kysymys. Tiedoksi vaan; jokainen ihminen joutuu käymään paskalla ja se ei aina kysy aikaa. Oletkohan ollut töissäkään. Eikö todella ole muuta murhetta, no hyvä jos tuo pienin murhe.
Koska kakkajojottelu on hauskaa.
Heteromies
Ensin paperia alle, sitten heti vessan veto kun isoimmat pökäleet tulevat. Sitten saippuaa vessapaperiin ja pöntön sisäreunoille sitä sipaisu. Uusi pöntönveto ja ei haise kuin se saippua enää.
Mä käyn kyllä töissä kakalla mutta yritän ajoittaa keskelle tunteja (siis taukojen ulkopuolelle) jolloin vähemmän porukkaa. Kyllä mua häiritsee mennä vessaan jossa joku jo selvästi istuu ja sitten kun menee paikalle, lakkaa vessassa istuja suunnilleen hengittämästä ja yrittää olla kuin ei olisi olemassakaan. Ala siinä sitten paskomaan ja pieremään. Ei onnistu multa. Joku tuossa kertoi vetävänsä käteenkin työpaikan vessassa. Samaa teen minäkin, hoitelen itseni vessassa tai pukkarissa kun siltä tuntuu :D joskus otan käsienpesualtaan vierestä käsivoidetta ja laitan siihen vähän käsidesiä, aijettä kuumottaa kivasti ja tulee nopeasti.
Mä juon aamukahvit ja teen aamukakat aina töissä. Säästyy omat kahvit, vedet ja paperit. Lisäksi vessassa käynti kuuluu työaikaan, eikä omaa aikaa silloin kulu. Miks ihmiset häpeilee kakkaansa, kun kaikki tietää että se kuuluu elämään ja keltään se ei tule kukan tuoksuisena.
Kuinka me kehtaamme? Ja kehtaammehan me.
Ota tulitikut mukaan ja raapase muutama tikku.
Minä käyn töissä WC:ssa jopa pikapanolla. Piristäävää ja lievittää stressiä tehokkaasti.
Asia hoidetaan näin:
Ensin vuorataan pönttöä sen verran WC-paperilla, ettei kuulu molskahdusta.
Sitten kun asia on hoidettu, wc vedetään samantien. Heti kun tavara on tipahtanut veteen, vetäistään se eteenpäin. Näin hajuhaitta jää minimaaliseksi, mutta joutuu tosin vetämään pöntön kaksi kertaa, toisen kerran pyyhkimisen jälkeen.
Lopuksi siivotaan mahdolliset jäljet tarkkaan wc-harjalla ja pestään käsiä pitkään saippualla. Mieto saippuan haju leviää wc:hen.