Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla normaaleilla aamuvirkuilla ja aikaisin nukkumaan menevillä ihmisillä on suolen toiminta samanlainen kuin minulla ja miehellänikin on samanlainen. No eri jos päivät nukkuu ja yöt valvoo niin voihan se siinä tapauksessa olla erilaista. Jos ei kakkaa päivittain niin ei syö mitään juurikaan, on päihde riippuvainen tai sitten vain muuten outo laiha kuikelo joka ei liiku eikä syö. Onhan näitä jotka voi elää lääkkeillä ja päihteillä päivä tai viikko kausia. Löytyy ihan lähipiiristäkin. Säästyy ainakin vessapaperia ja pieni ruokalasku. [
Vierailija kirjoitti:
Todella kummallinen oletus.
Olepa onnellinen oletuksinesi.
Nää on näitä naisten kuvitteellisia ongelmia. Jokainen ihminen käy paskalla ja yleensä se haisee.
Mitä!?! 105 kommenttia, ja käsikakkaa ei ole mainittu kertaakaan vielä! Tai nyt on...
No, varmaan ap tekee sen housuihin. Kuinka joku voi edes kysyä maailman luonnollisimmasta asiasta.
Tovottavasti sinulle tullee oikein hankala monen päivän ummetus, niin tajuat , miten tärkeää on ulostaminen
Viini-/Zidukka-/Olut- tai viinasieppojen paska haisee aivan karmealta ja on harvoin kiinteää. Tissuttelijat paljastuvat viimeistään näin työpaikoilla.
Mun työpaikalla on yks mies, joka ei ole varmaan ikänä käynyt työpaikalla paskalla. Olen 7 vuotta ollut hänen kanssaan samassa työpaikassa. Pieni firma joten helppo tehdä havainto.. ihme touhua kyllä.
Siksi kehtaan, kun en kehtaa vääntää kakkoja housuun
Paras on että meidän firmalla on niin pieni toimisto, että meidän "kokoustila" on suoraan siinä ainoan vessan vieressä eikä mitään äänieristystä ole. Miettikää oman firmanne hieno kokoustila ainoa vaan että siinä on WC samassa tilassa..
Luulisin, että muilla kuin itsellänikin olisi miellyttävämpi olla paskomatta housuun
Mä en ymmärrä miten TERVE AIKUINEN ihiminen ei pysty pidättään ulostetta. Koirakin siihen pystyy. Ja paino sanalla terve, tähän ei nyt liity suolisto-ongelmaiset tai paskataudissa olevat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten TERVE AIKUINEN ihiminen ei pysty pidättään ulostetta. Koirakin siihen pystyy. Ja paino sanalla terve, tähän ei nyt liity suolisto-ongelmaiset tai paskataudissa olevat ihmiset.
No jos sulla ois paskahätä, 7h ennen kuin pääset kotivessaasi, pidättelisitkö vai kävisitkö työpaikan vessassa hoitamassa homman?
Kyllä pystyy varmaan pidättämään, kysymys on vaan kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pystyy, mutta onko se sitten terveydelle ja hyvinvoinnille edullista on toinen juttu. Itse käyn mielummin köndellä haju- ym. haitoista huolimatta kuin kärsin tukkoisesta ja epämiellyttävästä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tästä syystä lasken aina housuun
Jep, pidän väljiä housuja, pökäleen voi potkaista lahkeesta nurkkaan.
Minulle se ei ole kehtaamiskysymys, sitä vartenhan vessa on. Kehtaan myös juoda kahvia kahvipöydässä, syödä toisinaan omia eväitäni keittiössä ja olla muutenkin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.
Ai tätäkö paska palkka tarkoittaakin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän terve aikuinen pystyykin. Aina siihen hetkeen, jolloin menee vessaan, esimerkiksi työpaikan vessaan.
Mä olen yrittäjä, ei mulla ole varaa käyttää energiaani pskan pidättelyyn.
Oijoi tästä ketjusta sai hyvät naurut, vesi valuu silmistä :D
7 syytä miksi jokaisen naisen pitää ehdottomasti käydä kakalla töissä
https://www.bustle.com/articles/62656-7-reasons-why-every-woman-should-…
Helposti! Ei ole tullut edes mieleen, että siinä olisi mitään noloa! Meillä aika monet muutkin käy, päätellen raikastussuihkeen hajusta vessassa. Naisia vieläpä!