Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
1341/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiusallisempaa ulostaa työpaikan lattialle tai housuunsa. Normaalissa vessassakäynnissä ei ole mitään erityisen noloa. Ihmisen normaali ruumiintoiminto, joka on pakko jossain vaiheessa suorittaa. Toki huolehdin että ei pönttö jää raidalliseksi, koska vessan pitää olla seuraavallekin käyttäjälle siisti. Kakalla käymisen nolostelusta tulee mieleen, kun koulussa oli kauhean noloa vaihtaa sidettä vessassa jos joku vaikka kuulisi paperin rapinan. 

Vierailija
1342/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulee tosi kovat kivut jos en käy silloin kun on tarve. Ei voi mitään. Seuraava voi mennä myös toiseen vessaan tai sitten kestää. Käy siellä muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huikkaan työkavereille vessaan mennessä et meen kakalle, jos kakattaa. Usein keskustellaan tuliko hyvä kakka vai kiukkukakka. Kakka on iloinen asia. 

Vierailija
1344/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarinen jumppamaikkamme opetti jo ammoin terveystiedon tunnilla; "Hyviin tapoihin kuuluu, että kakka tulee aamulla". Jos ei koulusta muuta mieleen jäänyt, niin se, ja sen sisäistäminen on helpottanut niin minun kuin kanssaihmistenkin elämää. En ole tarvinnut kakata kylässä enkä työpaikassa, en baarissa, en ravintolassa, en ylipäätään missään, missä en yövy. Kuitulisä illalla auttaa sen verran, että vatsa toimii säännöllisesti aamulla, ennenkuin lähden mihinkään. Vinkki on vapaasti hyödynnettävissä ja saattaisi auttaa myös viime päivinä niin paljon puhuttuun kakkahäpeään. Ei nimittäin pääsääntöisesti päästele äänimerkkejäkään, joten vessassa on hiirenhiljaista.

Vierailija
1345/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kehtaisi?! On se nyt hvetti että 2000-luvulla pitää olla niin estoinen että normaalit kehon toiminnot tuottaa ahdistusta.

Jos vessassa käyminen elämän isoin ongelma niin kyllä on ihmisellä asiat hyvin

Vierailija
1346/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää tehdä tuottavaa työtä.

Vierailija
1347/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Onneksi isot vaipat vetävät paljon pastaa.

Vierailija
1348/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty. Mun suolisto menee julkisilla paikoilla jotenkin lukkoon, eikä ulostaminen olisi edes mahdollista. Jotkut työkaverit taas saattavat hyvinkin ihan ääneen todeta että pierettää tai että menevät nyt paskalle. Ja ihan naisia ollaan kaikki. 

Vierailija
1349/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju, mutta ne äänet. Prööööööööööööttttt töt töt töt töööööö!!!! Pröts! Pöööörts! Prut pröt pröt!!!

Sitä peräsuolta ja peräaukkoa voi opetella kontrolloimaan eikä holtittomasti päästellä paineella kaikkea mitä sieltä tulee. Itse osaan ulostaa sekä piereä äänettömästi koska olen opetellut joten voisin vääntää vaikka bussissa takanasi tortut etkä huomaisi mitään, paitsi hajusta.

Tuo kuulostaa pahemmalta kuin vessassa pa skominen. Toivottavasti ei kuljeta samalla bussilla.

Vierailija
1350/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi oma wc firman yläkerrassa, muut käyttävät alakerran wc-tiloja ja yksi wc on kahvihuoneen lähellä. Tj käyttää sitä, ja kuulee kyllä kun bideellä suihkuttelee paikat puhtaaksi, näin aika samaan kellon aikaan joka arkipäivä. Jos olisi yhteiset vessat en varmaan kykenisi isoa asiaa työaikana tekemään. Näin edellisessä työpaikassani, oma pskarauha ollut yli 30v.

Vierailija
1351/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on monta kerrosta. Avokonttori niin suurin piirtein puoli kerrosta näkee kun meet vessaan.  Menen aina kauas omalta työpisteeltä..... yksi vähän käytetty vessa on kellarissa, mä menen aina sinne. 

Ärtyvä paksusuoli, eikä aina voi lounaskuppilassa valita ruuan ainesosia, on sitä vessaan päästävä. 

Vierailija
1352/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannutkaan otin lopputilin ja nyt elän muiden piikkiin,mutta saan kakkia rauhassa.Sain myös diagnoosin non töi pascatus pääsen ehkä työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
1353/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on nykyihmisillä ongelmat! Jokaikinen kakkii. Ongelma on jos ei kakata. Kihta varmaan ruumiillista raskasta työtä tekevät ei voi enää tehdä töitä, kun vois vaikka hiki vähän haiskahtaa.

Vierailija
1354/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy töissä kakalla, minä käyn siellä autolla tai bussilla.

joo ja autot käy bensalla... minä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä