Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan pakko, ei voi mitään. Välttelen tätä kyllä viimeiseen asti.
Mä taas pyrin jättämään mahdollisimman pahan hajun.
Mieluummin väännän pönttöön,kuin housuun.Pakkohan se vaan on mennä,kun alkaa työntymään.
1. Hana auki (äänet)
2. Suihkutettava ilmanraikastin (hajut)
3. Nopea poistuminen paikalta. Pyrin käymään silloin kun työkaverit on kiireisiä.
Vierailija kirjoitti:
1. Hana auki (äänet)
2. Suihkutettava ilmanraikastin (hajut)
3. Nopea poistuminen paikalta. Pyrin käymään silloin kun työkaverit on kiireisiä.
Hajuvedellä saa hyvin poistettua tuoreen ulosteen hajun.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käyttämään aivoja ja ostamaan tulitikkuja työpaikan vessaan. Okei nyt ei tarvitse enää käyttää aivoja kun käytin niitä puolestasi, mutta tulitikut saat itse hankkia.
Vessan räjäyttäminen tulitikulla ei ole järkevää.
että housuunko teet mieluummin .... sehän se ei haise yhtään .... vessassa kun käyn niin se hajuu jää sinne eikä seuraa sua
Autoni on paska, mutta pakko sillä töissä on käydä, koska julkiset eivät kulje ja parempaan ei ole varaa.
Kakkaan siivouskomerossa ämpäriin, kun en kehtaa vessassa käydä.
No mut onhan se nyt hienoa,että saa palkkaa siitä(kin), että istuu paskalla.
Oletetaan, että käyt kerran päivässä työpäivän aikana istunnolla. Sanotaan nyt että vaikka 5-7 minuuttia. Lasketaan kuukauden työpäiviksi 28 päivää. Se tekee noin 2,5 tuntia kuudaudessa. 40€ tuntipalkalla mulle maksetaan satanen kuussa siitä että olen istunut paskalla!
En käy. Teen aina bideesuihkun avulla suolihuuhtelun kotona enne töihin lähtöä.
Ei tarvitse haistella paskan hajua kotona ja säästää lisäksi vettä.
Oon käyny vain kerran, silloin kun ripuli alkoi työaikana. Muuten normaali rytmini on heti heräämisen jälkeen aamulla, eli ennen töihin lähtöä.
Välillä kun käyn työpaikan WC:ssä pissillä, kyllähän sen haistaa, että joku on käynyt tekemässä jöötin. Mutta entä sitten?
En tuu koskaan ymmärtämään niitä naisia, jotka eivät voi käydä edes kotonaan WC:ssä kakalla, jos oma kumppani on silloin kotona. Ihmeellisiä psyykkisiä patoutumia. No, niitä on kyllä ihmisillä muutenkin, eivätkä läheskään kaikki liity ulosteeseen.
Boss maked a dollar, I make a dime, that's why I sh*t on company time.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.
No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.
Sen takii mä hengitänki vast himassa...1000€ enemmän tienasin viime kuussakin
Japanissa vessahäveliäisyys on vedetty huippuunsa. Lue ja ihmettele!!
Minun vatsa on sellainen, että se "tietää" milloin ei saa käydä kakalla ja työpaikka on yksi näistä kielletyistä paikoista. Joskus on kuitenkin käynyt niin, että aamukakka ei ole tullut ajoissa, eikä ole ollut aikaa jäädä sitä odottelemaan. Tällöin olen käynyt työpaikan vessassa kakkimassa, mutta siitäkin olen selvinnyt häpeilemättä muutamaa sääntöä noudattaen:
- Varmistan ettei viereisessä vessassa ole ketään kuuntelemassa kakantekoääniä (ja jos on, niin odotan omassa kopissani sen aikaa, että toinen on poistunut).
- Reilusti paperia pöntön pohjalle, ettei kakka loiskahda osuessaan veteen. Myös pakaroiden levittäminen käsillä auttaa vaimentamaan pierun pörinää, jolloin ne tulee vain suhinana.
- Ennen pöntön vetämistä pumppaan pönttöön käsisaippuaa hajujen lieventämiseksi.
- En poistu vessasta ennen kuin olen varma, ettei wc-tiloissa ole muita näkemässä kuka siellä kävi ennen heitä.
- Nostan istuinrenkaan aina ylös poistuessani, sillä jos joku tuleekin vessaan heti minun jälkeeni, niin hän toivottavasti olettaa minun käyneen vain kusella (muuten rengas olisi jätetty alas) ja paskan haju ei mene minun syykseni.
- Kakalla käynnin ajoittaminen kahvitauon alkupuolelle/puoliväliin, jolloin on suurin todennäköisyys, että muut ovat kahvihuoneessa.
m35
Vierailija kirjoitti:
No mut onhan se nyt hienoa,että saa palkkaa siitä(kin), että istuu paskalla.
Oletetaan, että käyt kerran päivässä työpäivän aikana istunnolla. Sanotaan nyt että vaikka 5-7 minuuttia. Lasketaan kuukauden työpäiviksi 28 päivää. Se tekee noin 2,5 tuntia kuudaudessa. 40€ tuntipalkalla mulle maksetaan satanen kuussa siitä että olen istunut paskalla!
Kuukaudessa on työpäiviä, laskennallisesti 21,5.
Mutta ajattelevan sitä, miten paljon vessapaperista säästää, kun käy työpaikalla pskalla. Ja vesilasku kotona myös pienenee.
Ajattelen että housuun paskantaminen se vasta noloa olisi. Kerran menin naisten vessaan paskalle koska miesten vessa oli varattu. Pois lähtiessä ulkopuolella odotteli joku nainen vessaan pääsyä. Silloin ihan vähän hävetti mutta ei kyllä paljon.
Häh, siis ap:ko vaan pidättelee, kun tulee kakkahätä? Ei kannattaisi, se on epäterveellistä.
Kuka nyt housuunsa paskantaa töissä, se vasta ällöttävää onkin.