Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Kun on pakko käydä kakkosella, niin asiakaspalvelusta pyydetään sopiva määrä vessapaperia mukaan. Pakko kehdata pyytää kun on hätä.
Kaikki on nyt niin kallista, joten viisaampaa on käydä työpaikalla paskalla ja siivoojakin kiittää, että on näin tiukkoina aikoina töitä.
Mulle maksetaan siitä kun käyn kakalla työajalla😆😆
Kannattaa kouluttaa suoli toimimaan aamulla kuin junan vessa. Voi käydä pesulla isomman toimituksen jälkeen. Ei kukaan sivistynyt ihminen puhdista ahteriaan toimituksen jälkeen pelkällä paperilla. Minulle olisi totaalinen katastrofi lähteä ovesta ulos ilman aamukakkaa.
Kuinka me kehtaamme olla ihmisiä? Kun täytyy kuzta ja pascoa ja haistaan ties mille - pahalle. Ihminen on itsessään jo melkoinen jööti.
Mieluummin käyn vessassa kuin teen hätäp as kat toimistotuolilleni.
M
Käyn huoleti töräyttämässä pökäleet pönttöön jos siltä tuntuu.
Toki harmittaa jos joku näkee minun poistuvan vessasta ja ryntää itse seuraavaksi, sillä jäljiltäni on vaikea hengittää.
Mutta ainakin yhtä usein joku punasteleva daami tulee vessasta ja välttelee katsetaani, kun menen sinne, niin haisu on väkevä. jotenkin kiehtoo tuo naisen häpeävä pälyily, ja toisaalta ajatus naisesta kyykkypissalla tai -kakalla on sekin omalla tavallaan kiehtova.
Ajatella, että kakkaamisesta saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nyt niin kallista, joten viisaampaa on käydä työpaikalla paskalla ja siivoojakin kiittää, että on näin tiukkoina aikoina töitä.
Juuri näin. Miettikää, jos joutuisitte joka päivä säästämään skeidanne kotiin asti.
Jo veden kulutus on helposti 10 litraa / jööti. Eli siis jos käytte vuoden mittaan esim. 200 kertaa työpaikan vessassa, on vedenkulutus 2000 litraa eli 2 m3. Tähän kun lisätään vielä pissalla käynnit (3X päivä, 200 päivää = 600 käyntiä, á 8 litraa = 4800 litraa + 2000 litraa = 6,8 kuutiota. Pelkkä vesilasku näistä on jo noin kolmen kympin luokkaa. Jos lisätään tähän vielä käsipesuvesi, niin päästään 35 euron säästöön.
Muut säästettävät asiat: WC-paperi: nykyrullien riittoisuus on ehkä max. 10 käyntiä. Vuosittain siis WC-paperia säästyy vähintään 20 rullaa. Esim. Lotus Soft Embo on 0,57€, joten 20 rullaa olisi 11,4€. Tämä on siis minimi. Käytännössä menee ainakin 25 rullaa, eli 14,25€. Käsisaippua: päivässä säästät käymällä työpaikallasi noin 5 kertaa käsipesulla, jolloin käsisaippuaa säästyy vuosittain noin 1 litra (1000 annostelijan annosta = 1 litra). Esim. Bliw -saippua = 4,47€/litra.
Säästöt vuodessa yhteensä: 35 + 14,25 + 4,47 = 53,27€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Miettikää, jos joutuisitte joka päivä säästämään skeidanne kotiin asti.
Jo veden kulutus on helposti 10 litraa / jööti. Eli siis jos käytte vuoden mittaan esim. 200 kertaa työpaikan vessassa, on vedenkulutus 2000 litraa eli 2 m3. Tähän kun lisätään vielä pissalla käynnit (3X päivä, 200 päivää = 600 käyntiä, á 8 litraa = 4800 litraa + 2000 litraa = 6,8 kuutiota. Pelkkä vesilasku näistä on jo noin kolmen kympin luokkaa. Jos lisätään tähän vielä käsipesuvesi, niin päästään 35 euron säästöön.
Muut säästettävät asiat: WC-paperi: nykyrullien riittoisuus on ehkä max. 10 käyntiä. Vuosittain siis WC-paperia säästyy vähintään 20 rullaa. Esim. Lotus Soft Embo on 0,57€, j
Kenellä on aikaa nykyisin juosta 3x työpäivässä vessassa?
Taidat olla työtön merkonomi, kirjanpitäjä laskelmiesi kanssa.
Mä käyn lounastauon aikana salaa paskomassa pomon huoneen roskakoriin.
Kerran oli tulossa vieraita Japanista. Neukkarin lähellä oliva vessa oli juuri siivottu. Rymmäytin sinne hirveällä paineella ripulipaskan. Huuhdoin 2 kertaa enintä pois, mutta en harjannut.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja tässä hei. En ole huomannut, että työt olisivat mitenkään radikaalisti kakkaamisen takia vähentyneet esim korona-aikana, jolloin monet olivat etätöissä ja siis oletettavasti työpaikan vessoissa käytiin vähemmän kakalla. En siis usko, että siivoojilta loppuisivat työt, jos ihmiset pidättäisivät kakkaa työpaikalla.
Hyvillä työpaikoilla on wc tilassa suihkutettavaa ilmanraikastinta (huom älä suihkuta sitä liikaa) ja käsisaippuaa, jota voi laittaa pönttöön jos tarvitsee. Sitten voi pitää mukanaan tulitikkurasiaa, jos joutuu onnettomiin wc tiloihin. Raapaistaan yksi tulitikku ja poltetaan se ja haju poistuu. Tikun sammuttamisen jälkeen puhaltamalla varmistetaan vesihanan alla, että se sammui kunnolla ennen rasiaan takaisin laittoa. Tikkuja ei pidä laittaa wc pönttöön, sillä sinne ei saa laittaa mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja tässä hei. En ole huomannut, että työt olisivat mitenkään radikaalisti kakkaamisen takia vähentyneet esim korona-aikana, jolloin monet olivat etätöissä ja siis oletettavasti työpaikan vessoissa käytiin vähemmän kakalla. En siis usko, että siivoojilta loppuisivat työt, jos ihmiset pidättäisivät kakkaa työpaikalla.
Tarkoitinkin että ennen minulla ja monella muulla oli tapana jynssätä jaskajarrut pois pöntöstä, mutta näinä ankarina aikoina on pakko ajatella sitäkin että siivoojille riittää töitä. Anteeksi, emme me tahallamme jarrujälkiä jätä vaan turvataksemme teille töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kouluttaa suoli toimimaan aamulla kuin junan vessa. Voi käydä pesulla isomman toimituksen jälkeen. Ei kukaan sivistynyt ihminen puhdista ahteriaan toimituksen jälkeen pelkällä paperilla. Minulle olisi totaalinen katastrofi lähteä ovesta ulos ilman aamukakkaa.
Annahan kirjalliset ohjeet meille muillekin kuinka kouluttaa suoli toimimaan aamulla.
Oletan, että olen käynyt ihmisten vessassa ja oletan, että myös seuraava käyttäjä on ihminen joka myöskin kakkaa.
Suosikkivessanseinäkirjoituksiani:
Tiesin sen ennen / Haistan sen nyt / Olen sisältä mädäntynyt