Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Koska olemme normaaleja, tervejärkisiä ihmisiä jotka tajuavat ulostamisen olevan normaali kehon toiminto.
Vierailija kirjoitti:
Koska olemme normaaleja, tervejärkisiä ihmisiä jotka tajuavat ulostamisen olevan normaali kehon toiminto.
Ei se silti mukavaa ole kuunnella toisten pierujen pörinää ja kun paskat loiskuu pönttöön. Siitä hajusta puhumattakaan. Siksi ulostamiset hoidetaan kotona tai siten, ettei aiheuteta muille häiriötä.
Mulla on tosi vaikea suoli. Yleensä työpäivän aikana ei tule isoa hätää mutta jos se tulee, silloin on kiire. Etsin, silti, kauimmaisen vessan jossa ei yleensä kukaan muu käy.
Se mikä mua itseäni ärsyttää on jos menee vessaan jonkun jälkeen joka on jättänyt pönttöön raidat. Koska enhän mä voi niitä sinne jättää, jos mun jälkeen menevä ajattelee että MINÄ jätin ne sinne. Mä sitten siivoan jonkun toisen kakat, ja SE kyllä nyppii :/
Olisi kamalaa jos ei voisi käydä kakalla silloin kun on kakkahätä. Meillä on ainakin sellainen tuoksusuihke vessassa millä peittää paskanhaju. Mun on ainakin hyvin vaikea keskittyä mihinkään kunnolla jos on kumpi tahansa hätä.
Koska kakanpidättely ei ole terveellistä, kakka voi tulla housuun, jos ei mene vessaan ja ennen kaikkea: Koska kakkaaminen on normaalia kuten pissaaminen ja syöminen. En voi ymmärtää, miksi paskantamista pitää hävetä tai ilkkua töissäpaskojia. Huusinraikasti mukaan vessaan ja, jos äänet hävettää nokkahuilu peittämään törinät. Problem solved!
Ihan rehellisesti käyn töissä kakalla joka päivä 2-3kertaa,voisin ulostaa lattialle vaikka kaikkien nähden,en pidä sitä mitenkään häpeällisenä.
Harvoin on ollut tilannetta että on joutunut käymään. Nykyään etätöissä joten ei ole tuotkaan ongelmaa.
Eihän siinä mitään sinänsä, ihan luonnollinen asia mutta ei silti työkavereiden tarvitse tuntea minua niin intiimisti että tietävät miltä paskani haisee.
Minulla on aina autossa mukana ämpäri. Käväisen autolla jos hätä iskee. Varsinkin talvella ei edes haise vaikka sankko unohtuisi autoon viikonlopuksi.
En ole koskaan käynyt kakalla töissä. Minulla on ujosuoli, joka menee vieraassa paikassa umpeen. Viikonloppureissukin menee helposti kakatta, viikonkin melkein. Kotioloissa vatsa toimii säännöllisesti kerran päivässä. Kun nyt kerran kysyitte.
Porukka ottaa kalua kakkoseen, mutta ei kehtaa vessassa käydä...
Vierailija kirjoitti:
NNo ei siel viitsi paskat housuissa kävellä... Hölmö.
Normaali aikuinen pystyy kyllä pidättämään. Jos on joku suolistosairaus niin ehkä sitten on päästävä välittömästä hädän tunteen iskettyä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kakkonen on yleensä puhtaimmillaan. Poikkeuksia toki on.
Kukaan ei koskaan kertonut että paskalla käymistä pitäisi jotenkin erikseen kehdata.
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan töissä ota.
Ei oikeastaan kiinnosta, siinäpä seuraava haistelee paskankäryä, käyn todellakin jos tulee paskahätä.
Sitä varten minulla on tulitikkupuntti taskussa, siitä kun raapasee paskan jälkeen niin ei ole hajuja.
Mulle töissä kakkaaminen on jotenkin tosi vaikeaa. Joskus ei tarvi käydä kertaakaan päivän aikana, joskus monta kertaa. Ja molemmissa tapauksissa olo on aika tukala. Toimituksessa myös kestää enkä kehtaa olla vessassa muutamaa minuuttia pidempään. Onneksi on pääsääntöisesti etätöitä, muuten en selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset ylipäätään kehtaavat käydä vessassa työpaikalla, edes pissalla? Miten kehtaavat syödä, puhua, juoda, seisoa, istua, aivastaa, yskiä?
Niin...ja miten ihmiset ylipäänsä kehtaavat olla koko työpaikalla? On kyl noloa. .
Ollessani töissä teho-osastolla en millään pystynyt käymään kakalla henkilökunnan vessassa. Otin sitten tulitikkuja kotoa mukaan että haju peittyisi. Toinen hoitaja huomasi jutun, niin oli vihainen. Tikkuja ei saanut käyttää teholla. Totuin kyllä käymään vessassa kakalla. Kaikkeen tottuu.
NNo ei siel viitsi paskat housuissa kävellä... Hölmö.