Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
1321/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNo ei siel viitsi paskat housuissa kävellä...  Hölmö.

Vierailija
1322/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme normaaleja, tervejärkisiä ihmisiä jotka tajuavat ulostamisen olevan normaali kehon toiminto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olemme normaaleja, tervejärkisiä ihmisiä jotka tajuavat ulostamisen olevan normaali kehon toiminto.

Ei se silti mukavaa ole kuunnella toisten pierujen pörinää ja kun paskat loiskuu pönttöön. Siitä hajusta puhumattakaan. Siksi ulostamiset hoidetaan kotona tai siten, ettei aiheuteta muille häiriötä.

Vierailija
1324/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi vaikea suoli. Yleensä työpäivän aikana ei tule isoa hätää mutta jos se tulee, silloin on kiire. Etsin, silti, kauimmaisen vessan jossa ei yleensä kukaan muu käy. 

Se mikä mua itseäni ärsyttää on jos menee vessaan jonkun jälkeen joka on jättänyt pönttöön raidat. Koska enhän mä voi niitä sinne jättää, jos mun jälkeen menevä ajattelee että MINÄ jätin ne sinne. Mä sitten siivoan jonkun toisen kakat, ja SE kyllä nyppii :/ 

Vierailija
1325/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa jos ei voisi käydä kakalla silloin kun on kakkahätä. Meillä on ainakin sellainen tuoksusuihke vessassa millä peittää paskanhaju. Mun on ainakin hyvin vaikea keskittyä mihinkään kunnolla jos on kumpi tahansa hätä.

Vierailija
1326/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kakanpidättely ei ole terveellistä, kakka voi tulla housuun, jos ei mene vessaan ja ennen kaikkea: Koska kakkaaminen on normaalia kuten pissaaminen ja syöminen. En voi ymmärtää, miksi paskantamista pitää hävetä tai ilkkua töissäpaskojia. Huusinraikasti mukaan vessaan ja, jos äänet hävettää nokkahuilu peittämään törinät. Problem solved!

Vierailija
1327/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti käyn töissä kakalla joka päivä 2-3kertaa,voisin ulostaa lattialle vaikka kaikkien nähden,en pidä sitä mitenkään häpeällisenä.

Vierailija
1328/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on ollut tilannetta että on joutunut käymään. Nykyään etätöissä joten ei ole tuotkaan ongelmaa.

Eihän siinä mitään sinänsä, ihan luonnollinen asia mutta ei silti työkavereiden tarvitse tuntea minua niin intiimisti että tietävät miltä paskani haisee.

Vierailija
1329/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina autossa mukana ämpäri. Käväisen autolla jos hätä iskee. Varsinkin talvella ei edes haise vaikka sankko unohtuisi autoon viikonlopuksi.

Vierailija
1330/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kakalla töissä. Minulla on ujosuoli, joka menee vieraassa paikassa umpeen. Viikonloppureissukin menee helposti kakatta, viikonkin melkein. Kotioloissa vatsa toimii säännöllisesti kerran päivässä. Kun nyt kerran kysyitte.

Vierailija
1331/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ottaa kalua kakkoseen, mutta ei kehtaa vessassa käydä...

Vierailija
1332/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NNo ei siel viitsi paskat housuissa kävellä...  Hölmö.

Normaali aikuinen pystyy kyllä pidättämään. Jos on joku suolistosairaus niin ehkä sitten on päästävä välittömästä hädän tunteen iskettyä.

Vierailija
1333/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kakkonen on yleensä puhtaimmillaan. Poikkeuksia toki on.

Vierailija
1334/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan kertonut että paskalla käymistä pitäisi jotenkin erikseen kehdata.

Vierailija
1335/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan töissä ota.

Vierailija
1336/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta, siinäpä seuraava haistelee paskankäryä, käyn todellakin jos tulee paskahätä.

Vierailija
1337/1354 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten minulla on tulitikkupuntti taskussa, siitä kun raapasee paskan jälkeen niin ei ole hajuja.

Vierailija
1338/1354 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle töissä kakkaaminen on jotenkin tosi vaikeaa. Joskus ei tarvi käydä kertaakaan päivän aikana, joskus monta kertaa. Ja molemmissa tapauksissa olo on aika tukala. Toimituksessa myös kestää enkä kehtaa olla vessassa muutamaa minuuttia pidempään. Onneksi on pääsääntöisesti etätöitä, muuten en selviäisi.

Vierailija
1339/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ylipäätään kehtaavat käydä vessassa työpaikalla, edes pissalla? Miten kehtaavat syödä, puhua, juoda, seisoa, istua, aivastaa, yskiä?

Niin...ja miten ihmiset ylipäänsä kehtaavat olla koko työpaikalla? On kyl noloa. .

Vierailija
1340/1354 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani töissä teho-osastolla en millään pystynyt käymään kakalla henkilökunnan vessassa. Otin sitten tulitikkuja kotoa mukaan että haju peittyisi. Toinen hoitaja huomasi jutun, niin oli vihainen. Tikkuja ei saanut käyttää teholla. Totuin kyllä käymään vessassa kakalla. Kaikkeen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi