Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
781/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitti housuunkaan paskoa.

Vierailija
782/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää, että nykyään niinkin normaalista asiasta kuin ulostamisesta on tullut monelle häpeämisen aihe ja ongelma. Taannoin joku neitonen lehdessä kertoi, että mies pitää patistaa rappukäytävään siksi aikaa kun neito on paskalla. Everybody poops.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly paljaana istuudun vessanpöntölle, ja alan suoltaa kikkareita. Tämän jälkeen pyyhin beban huolella. Nousen ylös ja pukeudun. Vedän pöntön, pesen kädet.

Vierailija
784/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin työpaikalla pöntöllä kuin työpaikalla housuihin. 

Vierailija
785/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tarpeitten tekemisessä on niin noloa? Ei yhtään mikään. Hämmästyttää aikuiset ihmiset, jotka häpeilevät normaaleja ruumiintoimintoja, kaikki me paskomme ja kusemme ja osalla meistä on esim. kuukautiset, niitäkin jotkut aikuiset jaksavat hävetä- aivan turhaan. Typerää ujostelua.

Vierailija
786/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä tarpeitten tekemisessä on niin noloa? Ei yhtään mikään. Hämmästyttää aikuiset ihmiset, jotka häpeilevät normaaleja ruumiintoimintoja, kaikki me paskomme ja kusemme ja osalla meistä on esim. kuukautiset, niitäkin jotkut aikuiset jaksavat hävetä- aivan turhaan. Typerää ujostelua.

Totta ja jos ahdistaa se, että seuraava haistelee jälkiä sitten, niin hankkikaa joku raikaste itsellenne ja suihkauttakaa istunnon päätteeksi. Ei haise sen jälkeen. Minä teen näin, koska minulla on herkkä vatsa ja tunnustan, että haju voi olla välillä karmea. Joten otan vessaan mukaan raikasteen aina kun menen isommalle, jottei muiden tarvitse kärsiä siitä katkusta.

Vierailija
787/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että sanon ”odottakaa hetki, mä käyn ensin paskalla” ja sitten menen paskalle.

Vierailija
788/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma huone, jossa oma vessa. Ei ongelmaa.

Sihteerikin saa välillä kyytiä huoneessani.

T johtaja 35v

Vierailija
789/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä viitti/voi muuallekaan kesken työpäivän hädän iskiessä häipyä =D

Vierailija
790/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miten pystytte. Kun vessanpönttö täynnä paskaa ja reunukset karvoja. Istuppa siihen sitten kassit edellä.

791/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on täysin normaali ruumiintoiminto mikä täytyy toimittaa, ettei peräsuoli leviä ulosteineen sisuskaluihin. Pytystä voi siivota jarrujäljet sillä pytyn vierestä löytyvällä harjalla ja polttas tulitikun, niin ei jää hajuja tai silmiin pistäviä todisteita.

Vierailija
792/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt työpaikan vessoihin hajuvesiä ja hajunpoistosuihkeita, jotta seuraavalla olisi mukavanpaa. Suoleni toimii 1-3x päivässä, joten ei ole mahdollista käydä vain kotona. Ja miksi pitäisikään? Miehet paskovat töissä ihan yleisesti, mutta naisia löytyy kahta eri koulukuntaa - kakkijoita ja kakkijoiden paheksujia/oman kakkimisen häpeäjiä. Itse uskon tasa-arvoon ja siihen että 2021 naisten ei tarvitse enää leikkiä prinsessoja ollakseen hyväksyttäviä.

Vierailija
793/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun auto nyt mikään limusiini ole mutta sillä minä käyn töissä.

Vierailija
794/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kakka ei haise.

Vierailija
795/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erikoista, että joku todella kuvittelee, että ulostamistarve on täysin hallittavissa.

Miten on, eikö teillä tule pissahätä ollenkaan jolloin on pakko päästä vessaan ettei oikeasti tule housuun jos joutuu pidättämään pitkään? Ihan samalla tavalla tämä "kakkahätä" toimii suurella osalla ihmisistä.

Luulisi, että elimistössä ei ole kaikki kohdallaan jos ruumiintoiminnot eivät toimi sitä vertaa, että niitä voi tahdonvaraisesti lykkäillä miten sattuu.

Vierailija
796/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaja35v kirjoitti:

T johtaja 35v

Sillävälin vaimosi saa kotona kyytiä minulta.

T afro remppamies, 25senttiä kapulassa ;)

Vierailija
797/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun joku raksaäijä on käynyt krapulapaskalla, jätän oven selälleen ja menen vartiksi takaisin töihin.

Vierailija
798/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ja jos ahdistaa se, että seuraava haistelee jälkiä sitten, niin hankkikaa joku raikaste itsellenne ja suihkauttakaa istunnon päätteeksi. Ei haise sen jälkeen. Minä teen näin, koska minulla on herkkä vatsa ja tunnustan, että haju voi olla välillä karmea. Joten otan vessaan mukaan raikasteen aina kun menen isommalle, jottei muiden tarvitse kärsiä siitä katkusta.

Pahin haju on kyllä juuri tuollaisen "raikasteen" ja ulosteen yhdistelmähaju. Mieluummin vain jompi kumpi haju kerrallaan.

Vierailija
799/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johtaja35v kirjoitti:

T johtaja 35v

Sillävälin vaimosi saa kotona kyytiä minulta.

T afro remppamies, 25senttiä kapulassa ;)

Ja sen jälkeen otat Afro minun pamppua anneliis. Näinhän meillä työt sujuu.

Yst.terv.Talibani.

Vierailija
800/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko ketjua lukea läpi, mutta vinkkinä kaikille hajujaan ujostaville.. Jos konttori on vähänkään isompi, onko pakko käydä paskalla siinä lähimmässä oman osaston vessassa? Isommissa paikoissa vessoja löytyy jopa pyöräkellareista tai ala-aulasta tai mistä vaan "suojaisemmasta" paikasta.