Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Ei pahalla, mutta kysymys on akwardi. Se on ihan normaalia minusta, että ihmiset käy paskalla. En häpeä yhtään itseäni, käyn myös koulussa vessassa. En ymmärrä mikä siitä tekee niin outoa. Luonnon laki? Ainoa keino miten ihminen saa kuona-aineita ja kaikkea mitä elimistöstä poistuu jopa pieni määrä bakteereita. En edes tiedä mitä keholle tapahtuu, jos ihminen ei käy kakkalla. Sen tiedän, että jos kerran viikossa käy niin kyse on ummetuksesta. 🤷🏼♀️
Näin pitkä keskustelu aiheesta. Ihmettelen vaan, en viitsi lukea. Miksi minä kehtaan käydä työpaikalla kakalla? Ihan vaan siksi, koska on pakottava tarve ja mielestäni paljon suurempi häpeä olisi olla kakat housussa.
Mode kruunaa tämänkin pskjutun kruunulla. Mitä siellä pienessä päässä liikkuukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haju, mutta ne äänet. Prööööööööööööttttt töt töt töt töööööö!!!! Pröts! Pöööörts! Prut pröt pröt!!!
Kannattaa tarkistaa oma ruokavalio, jos tuollaisista äänistä jatkuvasti kärsii.
Entä, jos suhtautuu välinpitämättömästi niihin luonnollisiin ääniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli työpaikan vessa maisemakonttorin keskellä ja vessoja ei ollut enempää, vain se yksi. Kaikki näkivät kun joku meni pitkälle istunnolle ja sitten pois tullessa kuului kommentteja tyyliin "tuliko hyvä kakka", "onko syöty kuituja tarpeeksi kun kesti niin kauan" ym. Jos joku meni heti vessaan tämän pitkän istunnon jälkeen niin tietysti piti kaikille kuuluttaa kuinka kamala haju siellä on. Vessakäynnit olivat jonkinlaista viihdettä siellä ja lempinimiä annettiin niille joiden paska haisi pahiten.
Kun vaihdoin työpaikkaa niin ei enää nolottanut käydä paskalla kun oli tottunut siihen että aina oli joku kommentoimassa.Opitteko hajunyansseista tuntemaan kuka oli käynyt paskalla, jos oli jäänyt kävijä huomaamatta?
Ruokavalioiden erot aiheuttavat sen, että eri ihmiset voi tunnistaa jo ihan hajunkin perusteella. Myös niiden vessaan jääneiden hajujen, vaikkei sitä paskanhajua erityisesti yrittäisikään analysoida.
Paitsi että kakkaan työajalla kakkaan ylemmän kerroksen pomojen vessassa ja monesti onnistun sen kakkaamaan tukkoon. Työkaverit alemmassa kerroksessa kysyy kun tulen töihin että uskaltaako käydä oman kerroksen vessassa. Joskus täytyy sanoa että ei. Sitten odotellaan jännityksellä puoli tuntia että ylä ja alakerran viemärien välillä kuuluu hirveä kurlutus ja hulvahdus, tietää että oman kerroksen vessaan voi mennä kun oma kakka siirtynyt viemärissä eteenpäin pomojen kerroksesta.
Tämän suorittaneena, tuon äänen kuuluessa ja monen työkaverin punastellessa tapahtuman vuoksi voi tuntea todella olevansa ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelee, että palkka juoksee, niin on mukavampi kakata siellä kuin kotona. On mukava istua siellä tuntikausia kännykkää selaten. Ei ole pomo hengittämässä niskaan.
Juha Vatulan kiky-"sopimuksella" varastettiin työntekijöiltä niin paljon rahaa, että vielä muutaman vuoden voi ulostamisasiat keskittää työajalle.
Ylivoimaisesti suomen lapsellisin keskusteli foorumi!
Minä käynkin töissä autolla enkä kakalla.
Minä nimenomaan pyrin ajoittamaan kakkaamiseni työajalle. Tällöin siitä saa palkkaa, saan ylimääräisen tauon eikä tarvitse ostaa niin usein vessapaperia kotiin! Win-win-win 😉
Housuun kakkiminen on nolompaa ja haisevampaa kuin vessassa käynti. Että sori. Kun iskee kakkahätä niin sitten menen vessaan kakille sen sijaan, että odotan, että vääntyy ne tortut housuun.
Yleensä menen vain vessaan ja puristan tortun kuin pehmisjäätelö tulisi koneesta. Lukemista mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menen vain vessaan ja puristan tortun kuin pehmisjäätelö tulisi koneesta. Lukemista mukaan.
Ihana mielikuva! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Pidättelen.
Meillä on työpaikalla oikein wc-tilat sitä varten, että siellä voi käydä vaikka kakkelströmillä.
Kävin kakalla viimeksi lapsena. Varttuessani vanhemmaksi olen käynyt paskalla niin töissä, kylässä ja kotona.
Työpaikalla oli alkamassa putkiremontti.kysyin putkimiehiltä voiko vessaa vielä käyttää.sanoivat että kyllä siellä vessanpöntön säiliössä pitäisi olla vielä vettä.minä tietenkin kokeilin vetää vessan ja hyvin tuli vettä.tietenkin minulta tuli juuri silloin kunnon haiseva löysä lasti pönttöön.kun yritin vetää pöntön niin eihän sieltä tullut enää vettä kun olin jo kerran vetänyt.onneksi kukaan ei ollut näkemässä kun nolona poistuin vessasta.
niiii... ja koneistakin tulee päästöjä
Käyn töissä tehtaalla, en kakalla.
Opitteko hajunyansseista tuntemaan kuka oli käynyt paskalla, jos oli jäänyt kävijä huomaamatta?