Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
801/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten joku kehtaa jättää renkaalle kakkaa, verta, pissaa tms. jälkeensä. Tai sitä itseään pyttyyn, kun vessaharja on käden ulottuvilla. Näin meillä töissä, joissa kaikki ovat koulutettuja...

Niinpä, oli veemäistä siivota eritteitä vessasta. Ja kuivunut paska wc-altaassa. Paikat muutenkin kipeenä niin paskan hinkkaaminen ketutti.

Työperäisen sairauden takia en enää tee laitoshuoltajan töitä. Olen iloinen että se työ loppui ennen koronaa.

Vierailija
802/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kehtaatte, en minä käy töissä paskalla, minä paskannan housuuni ja olen 8 tuntia sen kanssa, lämmittää talvella kivasti ja pitää työpaikkaidiootit loitommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1354 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miten pystytte. Kun vessanpönttö täynnä paskaa ja reunukset karvoja. Istuppa siihen sitten kassit edellä.

Voi kai siinä tehdä ns. välitallennuksen eli huuhtoa fyysiset tuotoksensa kesken istunnon.

Vierailija
804/1354 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä saa palkkaa.

No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.

Mutta niiden ohessa teen työtä toisin kuin paskomisen... en suinkaan pasko työtuolissa saatikka ota konetta vessaan.

Kyllä se 10 min palkallista on pyhitetty täysin paskomiselle, ehkä siinä saattaa työasiat pyöriä mielessä jos on helppo cacca.

Nih.

Vierailija
805/1354 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kakka ei haise.

Kyl mun oma Kakka haisee

Vierailija
806/1354 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ihan kokeilla, onko mulla joku kirjoituskielto. Kirjoitin täysin normaalin ja neutraalin kommentin. Enkä keksi mikä paha sana siinä on, ettei voida hyväksyä

Vierailija
807/1354 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ihan kokeilla, onko mulla joku kirjoituskielto. Kirjoitin täysin normaalin ja neutraalin kommentin. Enkä keksi mikä paha sana siinä on, ettei voida hyväksyä

Eli pystyn kirjoittamaan. Onko esimerkiksi sana "kyttää" väärä mielipide? Tai "paskatauko"? Nää oli ne rajuimmat sanat estetyssä kommentissa

Vierailija
808/1354 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaakaan. Kerran tuli kakkahousuun kun yritin pidätellä

Vierailija
809/1354 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään kun on huono itsetunto. Varmaan johtuen kiusaamisesta ja muista huonoista kokemuksista sekä luonteesta. Joskus on ollut pakko ja meillä onneksi muitakin vessoja että ei tarvii jäädä jonottamaan oven taakse. Siivoan pöntön kakalla käynnin jälkeen, jos tarvii ja laitan hajustetta niin on seuraavan mukavempi mennä sinne.

Vierailija
810/1354 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaakaan. Kerran tuli kakkahousuun kun yritin pidätellä

Niin just pakko käydä kun ei koko päivää pysty pidättelemään.

Vierailija
811/1354 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä noloa!!!

Vierailija
812/1354 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei häpeä tälläisiä juttuja niin paljon?

Vierailija
813/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kehtaatte, en minä käy töissä paskalla, minä paskannan housuuni ja olen 8 tuntia sen kanssa, lämmittää talvella kivasti ja pitää työpaikkaidiootit loitommalla.

Samaa tein, mutta ei kelvannut pomolle. Nirppanokka-asiakkaat olivat muka valittaneet. Vaihdoin työpaikkaa, ajan metrojunaa nykyään, siinä ei edes ehdi käydä välillä vessassa. Kaikki tuotokset tehdään housuun, eikä saada edes vaippoja työnantajalta.

Vierailija
814/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan rempseässä työyhteisössä, jossa on useita samanhenkisiä miesoletettuja, saadaan yleensä makoisimmat naurut siitä, kun joku menee jonkun toisen jälkeen eriöön jossa lemuaa kammottava sonta! Eli ei hävetä sontimista vaan nauretaan caccaiset naurut sille joka joutuu sinne basan käryyn menemään. 

Vierailija
815/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin siihen että aina työajalla pääsee istunnolle vessaan. Siinä kuluu helposti vartti ja saa ylimääräisen tauon.  

Viikossa saa siten 1h 15min ylimääräistä taukoa josta tulee palkkaa. 

Ei huono diili paskomisesta. 

Vierailija
816/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivan rempseässä työyhteisössä, jossa on useita samanhenkisiä miesoletettuja, saadaan yleensä makoisimmat naurut siitä, kun joku menee jonkun toisen jälkeen eriöön jossa lemuaa kammottava sonta! Eli ei hävetä sontimista vaan nauretaan caccaiset naurut sille joka joutuu sinne basan käryyn menemään. 

Kannattaa varmaan vähän katsoa mitä sinne napaansa vetää jos pashka haisee aina noin pahalta. Ja miksi "rempseässä työyhteisössä" ei tunneta ilmanraikastinta varsinkin jos lemusontiminen on jokapäiväistä? 

Vierailija
817/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan vähän katsoa mitä sinne napaansa vetää jos pashka haisee aina noin pahalta. Ja miksi "rempseässä työyhteisössä" ei tunneta ilmanraikastinta varsinkin jos lemusontiminen on jokapäiväistä? 

Niin mutta kun se bashan haju on hauskaa ja se naurattaa kun seuraava tyyppi menee vessaan ja siellä on sellainen lemu että silmä vuotaa vettä ja on pakko nostaa hiha naaman eteen ja hengittää sen läpi ettei kuole! Niin onhan se hauskaa ja vuoroin vieraissa!

Vierailija
818/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto käy bensalla.

Vierailija
819/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakattaa niin kakattaa!

Vierailija
820/1354 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttaan kakkaa aina työpaikalle asti, koska siinä saa kivasti ylimääräisen tauon töistä, kun lukittautuu vessaan. Kukaan ei voi puuttua asiaan, se on parasta. Välillä laahustan talon perimmäiseen vessaan ihan vaan sen takia, että saan vielä pitemmän tauon.