Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
601/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rohkeinta, mitä uskallan tehdä. Muutenkin olen varsinainen voittaja-alfa.

Vierailija
602/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden kesän kesätöissä laitoshoitajana. Siinä kuului myös sairaalan toimistorakennuksen siivous. Erään toimistokerroksen vessan kohdalla aina sai pestä jarruraitoja pöntöstä. En unohda kun minua opastanut nuori nainen silloin totesi että miten ne kehtaa jättää vessan tällaiseen kuntoon :) Nämä käyttäjät olivat vielä 90 prosenttisesti naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siel tarvii käydä ku skeidalla.

Thats the thing

Vierailija
604/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy kotona vessapaperia ja vettä, kun käy töissä kakalla.

Mikset tee niinkuin väki minun työpaikalla, varastatte ne vessapaperit töistä?

Kun töissä luovuttiin tavallisista vessapaperirullista ja telineistä ja tilalle laitettiin lukolliset telineet joissa jumbo rullat, niin vessapaperin kulutus väheni noin 25%

Minäpä kannan joka päivä pari sankollista vettäkin kotiin. Saas nähdä koska huomaavat.

605/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erityisesti keskittää kakkaamiset työaikaan. Se on laillista, ja vuoden lopussa olet ansainnut keskimäärin kahden työnpäivän tulon pelkästään kakkaamalla. Olet näinollen ammatikakkaaja, ja kotonakin kuluu vähemmän vessapaperia joten se on win-win tilanne. Jos jotakuta häiritsee se että vessassa haisee paska - voi kyynel kun itkettää. Kyllähän vessassa nyt pitäisi ihmisten tarpeiden tuoksua vähintääkin ruusuilta. Kusikin haisee jos menee heti jonkun toisen perään vessaan. Mitä siellä vessassa sitten pitäisi tehdä jos ei sitä mitä vessassa tehdään? Pelata pokeria?

Vierailija
606/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt työpaikan vessoihin tikkuaskit. Raapaisemalla yhden tikun ja mahdollisesti polttamalla palan wc paperia, hajut ovat poissa.

Terveen ihmisen kakka tuoksuu hyvälle. Jos haju on paha, niin ruoka ei ole ehtinyt sulaa kunnolla. Tai jos syö liikaa sokeria, voi suolistobakteerit olla vinksallaan. Kuituja vaan lisää, vaikka apteekki tuotteista, jos ruokavalio on ruisleivätön.

Pantata ei kannata, suoli venyy turhaan ja massa kovettuu.

Vierailija
607/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden kesän kesätöissä laitoshoitajana. Siinä kuului myös sairaalan toimistorakennuksen siivous. Erään toimistokerroksen vessan kohdalla aina sai pestä jarruraitoja pöntöstä. En unohda kun minua opastanut nuori nainen silloin totesi että miten ne kehtaa jättää vessan tällaiseen kuntoon :) Nämä käyttäjät olivat vielä 90 prosenttisesti naisia.

Oltiin joskus rokkifestareilla eräällä leirintäalueella. Ekana päivänä seurueen naiset valitti epäsiistejä vessoja. Toisena päivänä samaa alkoi olla miestenkin puolella. Ihmettelin tätänhieman mutta sitten kuulin naapurikopista naisen äänen.

Vierailija
608/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käyt työajalla vessassa, niin muistathan kirjautua ulos työaikajärjestelmästä? Ei sitä palkkaa makseta vessassa olelemista.

Vierailija
609/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä autolla, ei hävetä yhtään.

Vierailija
610/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kakin eväsrasiaan ja sen seuraavan päivän lounaaksi.

Vierailija
611/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija

klo 16:51 | 20.2.2020

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward."

Jätä ihmeessä väliin, hah.

Vierailija
612/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualtaan!😉

Vierailija
613/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittelijan sukupuolta ja suuntautumista ei liene vaikea arvata?

Vierailija
614/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua ap, olet jo yli vuoden kakannut housuihin töissä.

Vierailija
615/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin hajupommeja pilailuliikkeestä ja talletin osan pikkupulloon. Koska kokonainen pommi oli liian vahva vessaan, ajattelin että pieni osa riitti vessan hajustamiseen. Tulin sitten vessasta ja huohotin kovaa, että olipa vatsa löysällä. Monta tuntia sen jälkeen asioivat vessassa pikavauhtia ja katsoivat minua myrkyllisesti. Yritin olla nauramatta.

Vierailija
616/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee niinkuin väki minun työpaikalla, varastatte ne vessapaperit töistä?

Kun töissä luovuttiin tavallisista vessapaperirullista ja telineistä ja tilalle laitettiin lukolliset telineet joissa jumbo rullat, niin vessapaperin kulutus väheni noin 25%

Eli suomennettuna niitä vietiin aika vähän kun noin vähän kulutus laski. Ei maksanut vaihto ikinä itseään takaisin

Vierailija
617/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Meillä on töissä aika vapaamielinen ilmapiiri ja jos sattuu tulemaan joku erikoiskakka niin huudellaan muitakin ihailemaan. Peruskakoista ei nyt kuitenkaa tehdä sen enempää numeroa.

Vierailija
618/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Meillä on töissä aika vapaamielinen ilmapiiri ja jos sattuu tulemaan joku erikoiskakka niin huudellaan muitakin ihailemaan. Peruskakoista ei nyt kuitenkaa tehdä sen enempää numeroa.

Kutsutaanko teillä pyyhkimäänkin?

Onko vessadsa paskankummin istuinta?

Vierailija
619/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustelija kirjoitti:

Olen vienyt työpaikan vessoihin tikkuaskit. Raapaisemalla yhden tikun ja mahdollisesti polttamalla palan wc paperia, hajut ovat poissa.

Terveen ihmisen kakka tuoksuu hyvälle. Jos haju on paha, niin ruoka ei ole ehtinyt sulaa kunnolla. Tai jos syö liikaa sokeria, voi suolistobakteerit olla vinksallaan. Kuituja vaan lisää, vaikka apteekki tuotteista, jos ruokavalio on ruisleivätön.

Pantata ei kannata, suoli venyy turhaan ja massa kovettuu.

Tämä on totta. Kun syön itselleni sopivasti, kakka tuskin haisee. Pieruja on vähän eivätkä nekään lemahda. Ei edes kananmuna.

Nykyään tiedän jo jotain vääränlaista syötyäni että piakkoin haisee.

No, tämä riittäköön sisäisestä elämästäni.

Vierailija
620/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli yksi vessa, jossa kolme erillistä koppia, siis sellaisia lattian- ja katonrajasta aukinaisia, ei mitään äänieristystä. Piti tehdä stealth-kakka nappaamalla se vessapaperiin ennen, kuin se osui veteen ja toivoa, ettei pörise.

Samoissa kopeissa tarkkailin välillä mies- ja naispuolisien pissaajien erilaisia ääniä. Miehet lorottaa korkealta ja se ääni on hyvin tunnistettava. Naisten pissa suhisee suihkutessaan pimppivaosta pönttöön. Eräs työkaveri oli kunnon powerpissaaja, lähes aina kuului pitkä ja kovaääninen suhinasuihku jos hän oli vessassa. Oli oikeastaan aika kiihottavaa kuvitella sitä voimapimppiä suihkuttamassa kultaisia nesteitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi