Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Käykö naiset kakalla, kakkosella vai paskalla?
Tuo ensimmäinen. Tai sit vaan veskissä.
Kyllä se vähän hävettää, mutta sitten muistuta itseäni siitä että työnantaja maksaa mulle siitä paskantamisesta palkkaa. Kyllä sen sitten kehtaa.
En käy kakalla töissä, vaan työnantajani on kampaamoalan yrittäjä K.Leppänen.
Asialliset ketjut poistetaan, sitten tällaista tyrkytetään.
Mutta vastauksena: pasko housuusi vaan, on kaikilla koko lopputyöpäivän ajan mukavampaa, kun et "käynyt kakalla töissä".
En oikein kehtaakaan käydä, mikä hankaloittaa elämääni todella paljon. Avokonttoritkin on mulle kauhistus juuri sen takia, että ahdistaa että muiden kuullen keho ääntelee (mahan murinat, paukut jne.). En tiedä mistä tämä ongelma pohjimmiltaan juontuu. Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi miettiä tällaisia ihmisenä olemisen perusasioita ja tehdä niistä ongelmia.
Ajatelkaa, että antiikin roomalaiset kävivät yleisövessoissa (communal toilets), joissa istuivat samassa tilassa vierekkäin. Vessakäynnillä sitten käytiin päivän polttavat läpi ihan luontevasti muiden kanssa.
Joskus toivon, että olisipa kehon toiminnot edelleenkin noin "normaali" asia nykyajan kliinisessä maailmassa. Or is it just me?
Vierailija kirjoitti:
Mulla iskee paskahätä yhtäkkiä ja se työntyy väkisin ulos. Silloin meen mieluummin vessaan pöntölle, kuin paskon housuuni.
Lähdetkö kesken palaverin p*skalle?
Kahvinjuonti aiheuttaa vahvan ulostusreaktion, jota en oikein voi pidätellä. Tämän takia juon kahvia yleensä vain niissä tilanteissa, joissa tiedän pääseväni kakalle heti, kun on tarvis. Siinä ei paljoa kysellä että kehtaako vai eikö kehtaa, on vaan pakko truutata pehmeä, ruskea boa pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinjuonti aiheuttaa vahvan ulostusreaktion, jota en oikein voi pidätellä. Tämän takia juon kahvia yleensä vain niissä tilanteissa, joissa tiedän pääseväni kakalle heti, kun on tarvis. Siinä ei paljoa kysellä että kehtaako vai eikö kehtaa, on vaan pakko truutata pehmeä, ruskea boa pönttöön.
Juurikin tämä on syy miksi en juo lainkaan kahvia missään tilanteessa.
Helposti! Varpuset raikaa lennokkaasti harva se päivä. Herkkämahaisena ei tod odotella kotiin asti. Se autuuden tunne, kun kävelee takaisin työpisteelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän hävettää, mutta sitten muistuta itseäni siitä että työnantaja maksaa mulle siitä paskantamisesta palkkaa. Kyllä sen sitten kehtaa.
Itse sovellan samaa. Kun lasken tuntiliksan mukaan niin jos istun vartin kakalla, niin työnantaja maksaa joka istunnosta 7€. Toki siitä lähtee vielä verot, mutta silti, kyllä minä tuohon hintaan olen valmis ottamaan vastaan sen nolostuneisuuden. No shame in my game
Käyn asiakkaita varten olevassa vessassa kun on iso hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sovellan samaa. Kun lasken tuntiliksan mukaan niin jos istun vartin kakalla, niin työnantaja maksaa joka istunnosta 7€. Toki siitä lähtee vielä verot, mutta silti, kyllä minä tuohon hintaan olen valmis ottamaan vastaan sen nolostuneisuuden. No shame in my game
Jos tekee perustunnit ja käy kerran päivässä töissä kakalla, niin kuukausipalkka siitä touhusta 140€. Ei paha 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa hyötysuhdelaskentaa käytetiin eräässa keskusliikkeen varastossa. Siellä henkilökunta sai ostaa esim. kodinkoneita henkilökuntahintaan.
Sitten vaan laskemaan kuinka paljon piti istua vessassa, jotta tämä uusi kodinkone tuli ikäänkuin ilmaiseksi. Vatsavaivoja oli paljon...
Naisilla oli sitten myös muita vessakäynteja, joita ei voitu kyseenalaistaa.
Säästän paskat aina töihin, mukava istua pytyllä mainoslehtistä selaillen ja samalla tietäen että palkka juoksee. Lopetan työt yleensä 10-15min aikaisemmin että ehdin vielä käydä palkallisella paskalla.
Meillä töissä on vain muumeja. Ne harvat joilla on peräaukko, ylenevät johtajiksi.
Helposti kehtaan käydä paskalla työpaikan huusissa. Otan vielä matkaan Jallun, Kallen tai Erotiikan maailman lukemiseksi nii menee kakki taukokin paljon rattosammin.
Ihan hyvin. Meillä on kyllä 4 wc:tä kymmentä ihmistä kohti ja osa niistäkin etätöissä. Mut oikeesti, en oo kyllä edes aatellu että pitäis nolostella.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käyttämään aivoja ja ostamaan tulitikkuja työpaikan vessaan. Okei nyt ei tarvitse enää käyttää aivoja kun käytin niitä puolestasi, mutta tulitikut saat itse hankkia.
En suosittele. P skan ja tulitikun käryn yhdistelmä on järkyttävän vastenmielinen.
Käykö naiset kakalla, kakkosella vai paskalla?