Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Miksi yhteisvessoissa tarvitaan koppeja? Avoin tila pyttyineen loisivat turvallisen sosiaalisen ympäristön ja olisi tasa-arvoinen kaikille.
On inhottavaa kun työpaikan vessassa on just sellaiset näköesteseinämät, ei edes katosta lattiaan, eikä mitään äänieritystä. Tosi nuivaa. Eihän silloin tietenkään voi alkaa isoa hätää tehdä jos on toinen viereisessä kopissa. Hyvä kun pissata kehtaa.
30 sivua kakkaamisesta, olen ylpeä teistä.
Helposti voin käydä. Metsässä voi vapaasti valita mieluisan paikan. Sääskiä kun on tarpeeksi, ei asioinnissa mene montaa sekunttia.
Vierailija kirjoitti:
On inhottavaa kun työpaikan vessassa on just sellaiset näköesteseinämät, ei edes katosta lattiaan, eikä mitään äänieritystä. Tosi nuivaa. Eihän silloin tietenkään voi alkaa isoa hätää tehdä jos on toinen viereisessä kopissa. Hyvä kun pissata kehtaa.
Naiset ei käy paskalla ja miehet kyllä paskovat ja pierevät häpeilemättä eli sitä äänieristystä tarvita.
Piereskely on tosi miehekästä. Ei se oikein naisille sovi millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei käy paskalla ja miehet kyllä paskovat ja pierevät häpeilemättä eli sitä äänieristystä tarvita.
Minä en kyllä ainakaan tykkää, että kakkaamisestani lähtee mitään ääntä, joten #not all men
Mikä on luonnollista, ei ole häpeällistä.
Yksi hyvä puoli intissä oli V8 weski ilman väliseiniä, 2 minuuttia aikaa kiireettöninä aamuina, tosin siinä ajassa piti pestä hampaatkin.Tekisi hyvää aloittajalle siedätyshoitona. Mutta eipä tätäkään taida intissä olla enää olemassa, lukolliset kopit jne.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voin käydä. Metsässä voi vapaasti valita mieluisan paikan. Sääskiä kun on tarpeeksi, ei asioinnissa mene montaa sekunttia.
Osaathan rakentaa oikeaoppisen riun sinne metsään?
raapasen pari tulitikkua sontimisen jälkeen niin haju inhimillistyy.Vanha konsti.
Kenelle tulee uutena asiana, että ihmiset ulostavat? Ap:n kysymys on älytön.
Sitä olen ihmetellyt, että suuri osa ihmisistä eivät osaa pidätellä ulostusta yhtään?
Mikä juttu tämä on? Tunnen lukuisia ihmisiä jotka lähtevät suunnilleen kesken lauseen paskalle, kuulemma tulee samalla sekunnilla?? Mitä?? Mikä näiltä puuttuu?
Paskan haju vessassa kuuluu asiaan, jos vessassa haisee niin se on normaalia.
Monilla haisee hengityskin paskalle. Olen joutunut sanomaankin monelle, että henkes haisee paskalle.
Olin joskus ison suomalaisyhtiön IT-osastolla töissä.
Kävin usein palvelinhuoneessa sijainneessa vessassa, pitkällä istunnolla.
Ratkaisuna yhteisvessoissa olisi kovaäänisestä tuleva äänitalletus kusemisen, piereskelyn ja veteen läiskähtelevien pötkylöiden ääniä sekä ripuloinnin ääniä. Tällöin voisi upottaa turvallisesti omat äänensä tähän ääniavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on tosi miehekästä. Ei se oikein naisille sovi millään muotoa.
Tottakai sopii nykyisen tasa-arvon aikaan sopii naisen piereskellä kuten miehenkin. Miehet jopa sanovat usein rohkeista naisista että heillä on munaa. Jos on kerran munaa niin tottamaar piereskellään.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisuna yhteisvessoissa olisi kovaäänisestä tuleva äänitalletus kusemisen, piereskelyn ja veteen läiskähtelevien pötkylöiden ääniä sekä ripuloinnin ääniä. Tällöin voisi upottaa turvallisesti omat äänensä tähän ääniavaruuteen.
Voisi siellä kovalla äänellä laulaa paskalla ollessa niin muut äänet hukkuvat hoilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee uutena asiana, että ihmiset ulostavat? Ap:n kysymys on älytön.
Sitä olen ihmetellyt, että suuri osa ihmisistä eivät osaa pidätellä ulostusta yhtään?
Mikä juttu tämä on? Tunnen lukuisia ihmisiä jotka lähtevät suunnilleen kesken lauseen paskalle, kuulemma tulee samalla sekunnilla?? Mitä?? Mikä näiltä puuttuu?
Paskan haju vessassa kuuluu asiaan, jos vessassa haisee niin se on normaalia.
No niillä on peräaukon ryppynaru löystynyt ja lössähtänyt, ei voi enää pidättää. Ulkomailla töissä ollessani minulla oli kerran pomo, joka sanoi kaikki asiat oikealta nimeltä eli aamupala ja aamupaskannus tehdään kotona aamulla eikä töissä.
Savustelija kirjoitti:
Olen vienyt työpaikan vessoihin tikkuaskit. Raapaisemalla yhden tikun ja mahdollisesti polttamalla palan wc paperia, hajut ovat poissa.
Terveen ihmisen kakka tuoksuu hyvälle. Jos haju on paha, niin ruoka ei ole ehtinyt sulaa kunnolla. Tai jos syö liikaa sokeria, voi suolistobakteerit olla vinksallaan. Kuituja vaan lisää, vaikka apteekki tuotteista, jos ruokavalio on ruisleivätön.
Pantata ei kannata, suoli venyy turhaan ja massa kovettuu.
Olkoon vaikka kuinka terve ihminen mutta TOISEN ihmisen paska ei hyvälle haise. Ei ole koskaan haissut.
Helposti. Meillä on yksi vessa jota naiset ja miehet käyttää, koska paskani haisee järkyttävälle en koskaan edes veesaa. Varmaan siksi meillä on aina kaksi hajunpoistospraytä vessassa.