Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
581/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan, sitä vartenhan vessat on.

Ja luojan kiitos työpaikkamme vessan ilmanvaihto toimii. Tulitikun raapaiseminen nimittäin aiheuttaa palohälytyksen ja hajustesuihke järjettömän migreenin. Hajustesuihkeet julkisissa vessoissa pitäisi laillia kieltää!

Vierailija
582/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tarinaa kakasta: https://areena.yle.fi/audio/1-3707513

Entäs tää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kehtaan, miksen? Kaikilla ihmisillä tulee kakka ja se on normaalia. Meillä töissä käyvät kakalla myös muut. Naisten puolella ei ole jälkiä pöntössä koska ilmeisesti naiset käyttävät wc-harjaa ja puhdistavat pöntön käynnin jälkeen. Meillä on myös raikastetta, jota suihkautetaan käynnin jälkeen. Miesten puolesta en tiedä mutta epäilen etteivät toimi samoin.

Vierailija
584/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
585/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis olemassa aikuiseksi kasvaneita ihmisiä, joita tällainen keskustelu viehättää niin paljon että siihen halutaan palata yhä uudelleen ja uudelleen. Sateen jälkeen kasvaneita, joko maksusta provosoivia tai muutoin katveeseen jääneitä.

Vierailija
586/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How dare you!

Se on hyvä jäynä. Vielä kun jättää vetämättä kakan.

Vierailija
587/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas keski-ikäinen hyvin rintava ja mielestäni muutenkin ihan viehkeä neito. Työpaikallani oli tuollainen reippailutapahtuma ulkona ja minulla oli päällä ulkoiluasuverkkarit jalassa. Kävelimme reippaasti pururadalla minä ja kaksi työkaveria Annikki ja Pentti, johon olin vähän ihastunut samaa matkaa. No, en ollut kehdannut käydä työpaikalla kakalla sinä päivänä ja tuon lenkin aikana vatsaani alkoi vääntämään kovin! Olin juuri kehunut Pentin uusia silmälaseja, että ne näyttävät aika kivalta ja Pentti vastasi siihen, että kiitos, niin sinun ulkoiluasusikin ja huomasin, kun hänen katseensa kohdistui hyvin suurien rintojeni kohdalle verryttelytakkini kohdalle.

No, tunsin perhosia vatsassani ja hieman punastuin ja minulla tuli sitten vähän kakkaa housuun. Kiljaisin, että iiik, en voi hyvin! Hikipisaratkin alkoivat valua otsallani ja keräsin rohkeuteni ja sanoin, että nyt minun on pakko päästä kakalle ja kysyin olisiko Annikilla tai Pentillä jotain paperia, mihin voisin pyyhkiä aika suuren takapuoleni, joka on myös leveä! Annikki kaivoi repustaan muutaman terveyssiteen ja antoi ne minulle. Pentti taasen sanoi, että ehkä on parempi hänen jatkaa matkaa, niin voin kakata rauhassa ja lähti menemään eteenpäin naurahtaen. 

Menin läheiseen saniaispuskaan ja yritin katsoa, ettei muita tulisi siihen lähelle. Riisuin kokonaan jo vähän kakkaiset pikkuhousuni jalasta ja hautasin ne saniaispensaan alle. Sen jälkeen kakkasin ja pissasin siinä feminiinisesti ähkien ja lopuksi pyyhin leveän takamukseni Annikin antamiin terveyssiteisiin ja saniaispensaan lehtiin. Vedin verryttelyhousut jalkaani, nythän vain ne olivat alavartaloni peittona, mutta onneksi ei pikkareista tullut kakka kovasti läpi eivätkä ne näyttäneet likaisilta.

Palasin saniaispuskasta takaisin pururadalle Annikin luo, joka odotti minua. Väkinäisesti naurahdin ja sanoin, että voi miten noloa. Annikki painautui minua vasten ja halasi minua niin kovasti, että hyvin suuret rintani vallan litistyivät niin tiukassa otteessa! Mä tykkään susta tosi paljon, sanoi Annikki, kun hänen huulensa lähestyivät omia huuliani. En oikeastaan vastustellut yhtään, vaan huulemme kohtasivat ja suutelimme toisiamme pururadan hiljaisuudessa. Loppumatkan kuljimme käsi kädessä poskemme punoittaen ja tunsimme molemmat itsemme viehkeiksi ja voimaantuneiksi feminiinisiksi olennoiksi!

Vierailija
588/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle lattiaa ei kehtaakaan.

Vierailija
589/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ensin nolotti, mutta sitten tajusin että helpottaa kun laittaa oven kiinni. Nyt ei nolota enää yhtään!

Vierailija
590/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap=🤢😵‍💫😬🥶

Vierailija
591/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveydelle haitallista pidätellä, joten olen hyvä työntekijä ja huolehdin itsestäni ja työkyvystäni vääntämällä tortut työpaikan vessassa uusinta Seiskaa lueskellessa.

Vierailija
592/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalle menemisistään kovaa meteliä pitäminen työpaikalla on pahimmanlaatuista junttiutta ja käytöstapojen puutetta. Samaa sarjaa on tahallaan mahdollisimman kovaa vessassa piereskely ja siihen liittyvä hohottaminen ja huoahtelu.

"Jostain kumman syystä" en ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen tällaiseen kuvottavaan show'hun sortuvan?

Vierailija
593/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn läheisessä metsässä hädällä.

Vierailija
594/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rykäsin kunnon keon sinne mihin haluan. Silläkin uhalla että posliinipytty menee tukkoon.

Vierailija
595/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia. Firman piikkiin aika ja paperit.

Vierailija
596/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku deodorantti tai muu hajuste mukaan taskuun ja suihkauta vessanpönttöön ja vedä :D

Vierailija
597/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haiseehan se paska. Eihän se haise kukkakeolle kenelläkään 🙄

Vierailija
598/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee se pas** sillä seuraavallakin.

Vierailija
599/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
600/1354 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkavahinko pururadalla kirjoitti:

Olen nuorekas keski-ikäinen hyvin rintava ja mielestäni muutenkin ihan viehkeä neito. Työpaikallani oli tuollainen reippailutapahtuma ulkona ja minulla oli päällä ulkoiluasuverkkarit jalassa. Kävelimme reippaasti pururadalla minä ja kaksi työkaveria Annikki ja Pentti, johon olin vähän ihastunut samaa matkaa. No, en ollut kehdannut käydä työpaikalla kakalla sinä päivänä ja tuon lenkin aikana vatsaani alkoi vääntämään kovin! Olin juuri kehunut Pentin uusia silmälaseja, että ne näyttävät aika kivalta ja Pentti vastasi siihen, että kiitos, niin sinun ulkoiluasusikin ja huomasin, kun hänen katseensa kohdistui hyvin suurien rintojeni kohdalle verryttelytakkini kohdalle.

No, tunsin perhosia vatsassani ja hieman punastuin ja minulla tuli sitten vähän kakkaa housuun. Kiljaisin, että iiik, en voi hyvin! Hikipisaratkin alkoivat valua otsallani ja keräsin rohkeuteni ja sanoin, että nyt minun on pakko päästä kakalle ja kysyin olisiko Annikilla tai Pentillä jotain paperia, mihin voisin pyyhkiä aika suuren takapuoleni, joka on myös leveä! Annikki kaivoi repustaan muutaman terveyssiteen ja antoi ne minulle. Pentti taasen sanoi, että ehkä on parempi hänen jatkaa matkaa, niin voin kakata rauhassa ja lähti menemään eteenpäin naurahtaen. 

Menin läheiseen saniaispuskaan ja yritin katsoa, ettei muita tulisi siihen lähelle. Riisuin kokonaan jo vähän kakkaiset pikkuhousuni jalasta ja hautasin ne saniaispensaan alle. Sen jälkeen kakkasin ja pissasin siinä feminiinisesti ähkien ja lopuksi pyyhin leveän takamukseni Annikin antamiin terveyssiteisiin ja saniaispensaan lehtiin. Vedin verryttelyhousut jalkaani, nythän vain ne olivat alavartaloni peittona, mutta onneksi ei pikkareista tullut kakka kovasti läpi eivätkä ne näyttäneet likaisilta.

Palasin saniaispuskasta takaisin pururadalle Annikin luo, joka odotti minua. Väkinäisesti naurahdin ja sanoin, että voi miten noloa. Annikki painautui minua vasten ja halasi minua niin kovasti, että hyvin suuret rintani vallan litistyivät niin tiukassa otteessa! Mä tykkään susta tosi paljon, sanoi Annikki, kun hänen huulensa lähestyivät omia huuliani. En oikeastaan vastustellut yhtään, vaan huulemme kohtasivat ja suutelimme toisiamme pururadan hiljaisuudessa. Loppumatkan kuljimme käsi kädessä poskemme punoittaen ja tunsimme molemmat itsemme viehkeiksi ja voimaantuneiksi feminiinisiksi olennoiksi!

😆😂 Hyvä tarina. Lisää tälläisiä pöljiä fantasioita