Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
En käy kakalla töissä. Käyn konttorissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten joku kehtaa jättää renkaalle kakkaa, verta, pissaa tms. jälkeensä. Tai sitä itseään pyttyyn, kun vessaharja on käden ulottuvilla. Näin meillä töissä, joissa kaikki ovat koulutettuja...
Jeps, eikä sitä vessaharjaakaan tarvitse käyttää jos on käsisuihku: Se vaan täysille ja kuumaa vettä, niin johan lähtee raidat pöntöstä. Ei ole vaikeaa kuin täysille idiooteille.
Ihan bensalla tuo auto kulkee..
Ettekö käy aamupaskalla vai paskotteko monestikin päivän aikana?
Kannattais katsoa vähän ruokavalioo kuntoon haisulit 😒
Suurin osa jättää pöntön vielä niin hirveään kuntoon ripuliensa jälkeen ja se haju 🤮🤢
Olette ällöttäviä!
Mä käy ainaski töissä aamul paskal ja viä ruokkiksella enkä tod ala pesemään kun siivoojat on sitä varte.
Iha sama jos joku neiti valittaa kun kebabit on pöntös
tosimies kestää paskanhajut hehehehe 👻💪🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä käy ainaski töissä aamul paskal ja viä ruokkiksella enkä tod ala pesemään kun siivoojat on sitä varte.
Iha sama jos joku neiti valittaa kun kebabit on pöntöstosimies kestää paskanhajut hehehehe 👻💪🤣
Ja joku vielä ihmettelee miks Suomalaisissa miehissä on niin paljon sinkkuja...
Ulostan kotivessassa ennen töihinlähtöä. Jos ei tuu mitään ja töissä tulee hätä, niin pidätän, kunnes oon kotona. Jos töissä alkaa ripaska, niin Imodiumia kitusiin.
Mitä kummallista siinä on. Normaali toiminta. Kuka ihmettelee ei ole normaali
IBS ja jos en käy vessassa kakalla, niin ne olis sit housuissa.
Luulen että ensimmäinen vaihtoehtoi ois kaikkien mielestä miellyttävin.
Kyllähän tuota sillon kehtovvaa, ku meinnaa houssuun paskanttaa. Kyllähän se vessa on sitä eritettä varten rakennettu, ettei tartte verhon taakse mennä ähisemään.
Käyn kakalla keskimäärin kerran työpäivän aikana. Syön paljon kuitua, joten suoli toimii säännöllisesti ja nopeasti. Jälkeeni vessassa haisee hetken uloste, mutta se on normaalia. Kaikenmaailman ”vessanraikastimia” sen sijaan vihaan, niiden lemu yhdistettynä kakan hajuun saa vatsani pyörähtämään ympäri. Hyi.
Ei tuo Citroen mielestäni ihan kakka ole. Jotakin hölkkää ilmastoinnissa mutta kesällä sitten moottoripyörällä töihin.
Työpaikalla on lukittavat vessanovet.
Helposti sillä työpaikkani on kotona ja minäpä kakin nopeat eikä juurikaan ole hajuakaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräaukottomia taitavat olla vain muumit. Jopa kuninkaalliset paskovat, joten miksi ei sitten tavan pikkutyöläinen.
ootko kurkannut muumin hännän alle?
Kukas se muumin hännän nostaa, jos ei perverssi isäntä?
Kyllä mä käyn kakalla aina, kun on tarvis. Töräyttelen kunnolla, välillä karjun: "Aaargh...aaah...nnnngh... Ei tartte auttaa!" Eikä edes hävetä.
Siinä menee mukavasti kolme varttia muutenkin tylsästä työpäivästä. Ja mitä kamalammat jarruraidat ja hakun saa jätettyä jälkeensä, sen paremmalla mielellä olen.
Hana päälle ja mahdollisuuksien mukaan ennen pöntölle istahtaista vielä vessan vetäminen niin sen lorotusääni voi heikentää lisää varpusparven mukanaan tuomaa räjähdystä. Meillä käsikäytössä ne siihen seinän automaattiin kuuluvat pienet suihkepullot (suihkauttaisi suihkauksen itsestään aina silloin tällöin jos toimisi) pskasuihketta, muutamia suihkauksia kun suihkuttelee pönttöön ja ilmaan pöntön puhdistuksen jälkeen niin kukaan ei tiedä siellä koskaan jaskannatteen